گرفتن در ورزش: هر کس در ارتباط با رویدادهای ورزشی بهتر آماده به درجه حرارت خود را بررسی می شود - یکشنبه, 24 مارس سال 2020 PST

گرفتن در ورزش • آن را بیش از حد بد من مادر است دیگر با ما. او می تواند ابزاری این روزها در کمک به جهان ورزش شر

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • آن را بیش از حد بد من مادر است دیگر با ما. او می تواند ابزاری این روزها در کمک به جهان ورزش شروع دوباره. او تا به حال یک پرستاری مهارت است که در تقاضا بالا است.

•••••••

• مهم نیست که چه بیماری مادر من تا به حال یک راه حل ساده. سردرد ؟ معده درد می شوید ؟ استخوان چسبیده از طریق پوست ؟ مادر من آماده بود. بدون توجه به آنچه او در زمان من متوسط.

خوب من اغراق کمی در مورد یکی از آخرین. اما فقط کمی. من به طور پیش فرض هنگامی که آن را به تماس با من "من بیش از حد بیمار برای رفتن به مدرسه" بلوف (و یا حتی واقعی مسائل) بود به من متوسط. برای طولانی ترین زمان – راه بیش از حد طولانی در نظر من – که درگیر من نورد بر روی معده ام اما مادر من از نسل معتقد دقت مورد متوسط چک و هیچ کس نمی تواند منصرف کردن او از این نظریه راه او بود و دقیق ترین راه است.

(در حال حاضر به عنوان من فکر می کنم در آن شاید این بود که همه بخشی از نابکار طرح به من درب را به مدرسه. را تست خیلی بد و دردناک آن بهتر است فقط مسافت من عقب پایان به خواهر برنان کلاس نسبت به تحمل تحقیر او را "رول بیش از" دما را بررسی کنید.)

به هر حال حتی زمانی که من فارغ التحصیل شده بود به داشتن دماسنج چسبیده از دهان من مانند برخی از دست داد-در-حافظه شنبه شب پست کارتون مامان همیشه چک من متوسط قبل از گرفتن بر روی گوشی با دکتر پترسن.

اگر جیوه پر از لوله شیشه ای ضربه هر چیزی بالاتر از 99 آن من بلیط برای یک روز خوردن کمپبل مرغ سوپ رشته فرنگی و تخمگذار در اطراف با پسران هاردی رمان و مرغی شبیه فاخته تکزاس کارتون.

در نه چندان دور آینده اگر ما می خواهیم به رقابت در ورزش و یا حتی تماشای آنها در تلویزیون من مهارت در نظر گرفتن دقیق دمای هوا خواهد بود در خواست بزرگ. هر چند خوشبختانه ما پیشرفت های پزشکی را به نقطه ای که در آن فرد به آزمایش ندارد به انجام هر کاری بیشتر از ایستادن وجود دارد و اجازه دهید یک تکنسین rub یک دستگاه مکانیکی در سراسر پیشانی خود را.

یک درجه حرارت بالا به نظر می رسد به عنوان یک شاخص coronavirus عفونت حتی زمانی که علائم به آسانی قابل مشاهده است. و داشتن کسی در دسترس برای بررسی چنین چیزهایی به نظر می رسد در همه دریافت کنید-بازگشت-به-ورزشی لیست از NBA به دبستان ورزش است.

وقتی که من خواندن دوباره باز کردن دستورالعمل ها در یک ایمیل اخیر از فدراسیون ملی دولتی دبیرستان های انجمن من بلافاصله فکر می کردم مامان. من تا به حال این تصویر از او ایستاده در درب ورزشگاه اسلحه عبور یک دماسنج در دست راست و یک نگاه استرن بر روی صورت خود. وجود خواهد داشت هیچ راهی رمان coronavirus بود و گذشته خود را به این ورزشگاه است. نه بدون مبارزه.

• اگر شما می خواهید به پخش زنده ورزشی امروز – آن است که یک شنبه و یکشنبه را با زندگی ورزشی – شما می توانید. وجود دارد یک گلف بازی, از انواع, در TBS با شروع از ظهر زمان ما است.

در یک گوشه ای در حال تایگر وودز و Peyton Manning. در دیگر فیل مایکلسون و تام بردی. گلف و فوتبال در یک بسته بندی. من می دانم که حداقل سه نفر را که در نظر بگیرید این یک کشته-و-رفته-به-بهشت حاضر است. خود را دو, ورزش مورد علاقه معاشرت برای سرگرم کردن ما در حالی که ما به آرامی ظهور از ما پیله.

• صحبت از گلف, امروز روز سخنگوی-بررسی سالانه خود را ارائه بهار گلف بخش است. وجود دارد, داستان, در مورد بازی اگر قرنطینه مانع سفر معمول به یک گلف رفت و آمد مکرر و یا جامعه و برخی از حقایق سرگرم کننده و ارقام است.

اما بخش مورد علاقه من و قسمت من حفظ تمام تابستان است فهرستی از تمام محلی دوره های آموزشی با شماره تلفن, هزینه های سبز و هنگامی که و چگونه به یک توپ را روی گوه زمان. آمده معمول اواسط ماه اوت افسردگی آن همیشه میدارد مرا به بازی نمی-on-my-معمول-چرخش ، که زمانی که این اطلاعات می آید در دستی. اگر شما می توانید از کاغذ در چاپ از چوب آن در جایی دور. اگر شما فقط آنلاین مشترک, نشانه این صفحه. ممنون میشم من پایین جاده مدتی.

•••

WSU: این خنده دار است برای من. وقتی شلدون صلیب بود گراد دستیار در ایالت واشنگتن در زیر پل ولف او خواهد آمد به تمرین فوتبال و گهگاه اعتصاب یک مکالمه. او سرگرم صحبت با. شرکت نیک Rolovich پیدا کردن صلیب, این روزها Eastside کاتولیک سر مربی بسیار مهم برای صحبت با. عمدتا به دلیل عبور خوب است شخص بلکه به این دلیل او مربیان برخی از مهمترین جلا فوتبال دبیرستان استعداد در دولت است. تئو Lawson یک داستان امروز در سه مقطع' به اتهام, هر سه با استعداد گسترده ای گیرنده و هر سه با توجه به Cougars. ... ماروین توپ آمد به پولمن به بازی بسکتبال برای موبایل کنت. سال گذشته پس از کنت اخراج شد, توپ تقریبا سمت چپ. در حال حاضر ارشد گارد مطمئن شوید که به ضربه خارج از شهر به نام او بنا به گزارش ها در انتقال پورتال. تئو بیشتر است در این داستان. ... در جای دیگر در Pac-12 فصل-دارندگان بلیط در آریزونا در حال از دست برخی از حفاظت از مدرسه.

Gonzaga: در طول سال گذشته یا ما بدست بدانید ایرا براون کمی در ارتباط با سفر تابستانی بسکتبال. بنابراین هنگامی که من در بر داشت و در ارتباط با یک داستان چند روز پیش در مورد جلسه خود را از coronavirus آن علاقه مند من نه تنها به عنوان یک ورزش نویسنده بلکه به عنوان یک آشنایی را به عنوان به خوبی. جیم Meehan صحبت با سابق GU بازیکن این هفته و در اخیر خود بیماری. ... در اطراف WCC ماه عسل برای BYU مربی تیم بسکتبال علامت پاپ به نظر می رسد هنوز هم در جریان است.

EWU و آیداهو: آسمان بزرگ اعلام این برش چهار کنفرانس ها از سال آینده برنامه ریزی شد یک موضوع محبوب در سراسر لیگ. ... مونتانا برداشت تا خط حمله انتقال از نبراسکا. ... ایالتی مونتانا به دست آورده چهارمین متوالی نزاع و جدال در طبیعت جایزه. در حال بابکتس برتر ورزشی در برنامه دولت ؟

Preps: همانطور که شما احتمالا می دانید دیو نیکولز انجام داده است یک سری از داستان در سالمندان اطراف بیشتر اسپوکن لیگ که دیدم نهایی خود را در فصل بهار برش های کوتاه. او شاخه های کمی و سهام این داستان ها از یک لیست طولانی از سالمندان در این منطقه است.

گلف: ما در ذکر S-R گلف بخش بالا اما ما تنها مربوط به دوره راهنمایی کنید. وجود دارد بیشتر به عنوان خوانده شده. جیم Meehan یک داستان در بیداری دوباره از واشنگتن دوره به عنوان محدودیت آسانسور یک بیت در سراسر کشور. او همچنین سهام این ترفند شات مهارت های محلی استاد, North Idaho College مربی راسل بیشه. ... مدیسون McCord ارائه چند stuck-in-your-صفحه اصلی راهنمایی و آموزش. ... ژن Warnick اعتراف به جرم و جنایت. او با بازی در آیداهو زمانی که به عنوان یک مقیم واشنگتن او اجازه نداشتم به. پرتاب کتاب به او لطفا. پس از گذشته زمان ما, او نمی خواهد تن من 5-پا سراشیبی کشویی زدن توپ در 18. او سزاوار مجازات شود.

Mariners: اگر بیس بال است برای شروع دوباره صاحبان و بازیکنان نیاز به سازش کمی. که درخواست های زیادی از دو نهاد که اصلا اعتماد به یکدیگر زیاد است.

•••

• آیا شما آماده به واقع لذت بردن از تمام Inland Northwest ارائه کرده است ؟ امروز به نظر می رسد مانند یک روز خوب برای گرفتن برخی از هوای آزاد, زمان. خورشید در حال درخشیدن است, دمای هوا در حال افزایش است و این گل برای بیشتر قسمت ها هنوز در شکوفه. ممکن است یک روز خوب را روزانه من چرت زدن در زیر درخت در حیاط خلوت. این که چگونه من کمون با طبیعت در بیش از 60 مرحله من هنوز جوان زندگی است. ضمنا امروز نورمن چاد ستون جالب است. خوشبختانه من هرگز در موقعیت خود. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن