Souplantation بوفه-سبک رستوران ها برای خوب بسته شدن به علت coronavirus - Fri, 08 May 2020 PST

سن دیگو – Souplantation محبوب بوفه-ناهار خوری به سبک نام تجاری تاسیس در سن دیگو 42 سال پیش بسته است همه از رست

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

سن دیگو – Souplantation محبوب بوفه-ناهار خوری به سبک نام تجاری تاسیس در سن دیگو 42 سال پیش بسته است همه از رستوران خود را به طور دائم مصدوم از coronavirus بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد ناقوس مرگ برای همه خود خدمت eateries.

دائمی سازندگان: 97 رستوران از جمله 44 در کالیفرنیا اعلام شد پنج شنبه هفته بعد از تلاش برای نجات سن دیگو مبتنی بر باغ تازه رستوران ها شرکت مادر Souplantation و شیرین گوجه فرنگی که در عمل در خارج از جنوب کالیفرنیا. بسته به این معنی شغل برای 4,400 کارکنان.

"FDA قبلا قرار داده و از توصیه هایی است که شامل قطع خود-خدمت به ایستگاه خود در خدمت نوشیدنی در فست فود, اما آنها به طور خاص در مورد سالاد و بوفه" گفت: جان Haywood مدیر عامل باغ تازه است. "مقررات قابل فهم اما متاسفانه این باعث می شود آن را بسیار دشوار است برای بازگشایی شده است. و من مطمئن هستم که این ادارات بهداشت همیشه در حال رفتن به آن را اجازه می دهد.

"ما می تواند غلبه بر هر مانع دیگر و ما مشغول به کار به مدت هشت هفته برای غلبه بر این متناوب چالش های مالی اما آن کار نمی کند اگر ما مجاز به ادامه مدل ما است."

بسته شدن می آید به عنوان رستوران در سراسر کشور در تلاش برای باقی می ماند مالی حلال در میان یک اپیدمی خاموش است که مجبور است از eateries به اتاق ناهار خوری در حالی که اجازه می دهد تنها منظقه وانت و تحویل. که نوع موقت محوری کار نمی کند برای Souplantation شناخته شده برای آن همه شما می توانید خوردن امضا نوار سالاد, خانه, ساخته شده, سوپ, focaccia, پیتزا, محصولات پخته, سیب زمینی تنوری, نوار پاستاها نرم در خدمت بستنی و نوشیدنی میاره.

باغ تازه رستوران ها' سویفت کاهش در درآمد به عنوان ترس در مورد کوروناویروس رشد در فوریه و مارس بود و حتی بیشتر عجله از در دیگر eateries داده بوفه مفهوم گفت: Robert Allbritton رئیس واشنگتن-بر اساس دائمی سرمایه شرکای خصوصی شرکت سرمایه گذاری که خریداری رستوران شرکت پس از تشکیل پرونده ورشکستگی در سال 2016.

"ما دو سال را صرف تحقیق و تلاش برای بهبود امور و در واقع به کسب و کار تبدیل به اطراف" Allbritton گفت. "ما در حال رشد بودند تعدادی از مهمانان بودند و در روند بازسازی رستوران با وسایل جدید فرش و علامت به عنوان در اواخر ماه ژانویه است. ما احساس خوبی در مورد آن. اما من به شما بگویم زمانی که ویروس آمار ما از 100 درصد به 70 به 30 به 10 درصد که سریع قبل از رستوران ها بسته شده و این شرکت از پول در یک هفته."

Allbritton گفت که او نوشت: یک بررسی پنج هفته پیش برای 2.5 میلیون دلار برای کمک به پوشش نهایی حقوق و دستمزد.

"ما نگاه (فدرال) چک Protection Program اما حتی با این که ما نمی ببینید که چگونه ما می تواند بازگشایی رستوران. ما نمی توانیم را که پول آن را فقط ریاکارانه است."

با رستوران های متعدد و در حال حاضر توقیف و اجاره هنوز هم به دلیل در اجاره مکان تشکیل پرونده ورشکستگی است بسیار ممکن است Allbritton گفت. Haywood افزود که شرکت "درگیر ورشکستگی وکیل و آنها در حال بررسی گزینه ها برای این شرکت است."

این تصمیم در نهایت به نزدیک Souplantation و شیرین گوجه فرنگی از eateries بود به خصوص سخت گفت: Haywood با توجه به پایگاه وفادار از مشتریان و کارکنان. آن را نیز در آینده نه چندان دور پس از برنامه راه اندازی شد به گسترش است.

"ما تا به حال مثبت مهمان شمارش هر سال" Haywood گفت. "هر اندازه گیری از عملیات شده بود بالاتر است. این واقعا یک شرکت فوق العاده و مفهوم و سحر و جادو برای بسیاری از کودکان است. این اولین حافظه از جایی که آنها می توانید انجام چیزی که خود را. این یک ارتباط عاطفی."

آغاز شده و در سال 1978 باغ تازه سرچشمه به عنوان یک سان دیگو Souplantation محل و در سال 1986 گسترش به جنوب کالیفرنیا گسترده تر منطقه است که همچنان هسته اصلی کسب و کار است. در سال 1990 این شرکت نقل مکان کرد و فراتر از آن محلی ریشه با پالم هاربر فلوریدا محل جداگانه ای نام تجاری شیرین گوجه فرنگی.

سن دیگو مشاور رستوران جان گوردون گفت که با وجود باغ های تازه از تلاش در یک چرخش برای Souplantation آن مرگ اجتناب ناپذیر بود.

"رستوران بوفه عملیات در سراسر این کشور شد و در کاهش فروش برای سال قبل به Covid-19 تاثیر در ماه مارس و در این دوره طولانی از صفر درآمد از ماه مارس و احتمال این که آمریکا/دولت/محلی استانداردهای بهداشت ممنوع می بوفه عملیات به احتمال زیاد مسئول این تصمیم گفت:" گوردون اصلی و رستوران تحلیلگر در اقیانوس آرام مشاوره مدیریت گروه مستقر در سان Diego. "رستوران جهان در حال حاضر به طور چشمگیری تغییر کرده و متاسفانه باغ تازه و Souplantation مناسب نیست به این واقعیت جدید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب