Soucheray: ما می توانیم ماهی اما تنها نیمی از یک مخزن دور. بیش از حد مخاطره آمیز است.

ماهیگیری, درب بازکن, گیر افتاد, بین اتومبیل. من یکی نیست و یا من باید بگویم که من یکی نیست که من تا کنون از طر

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

ماهیگیری, درب بازکن, گیر افتاد, بین اتومبیل. من یکی نیست و یا من باید بگویم که من یکی نیست که من تا کنون از طریق قرار دادن یک مخزن پر از گاز در یک روز. من جدیدترین ماشین های قدیمی 40 ساله است, انگلیسی, شکننده و کمی creaky. این ناعادلانه است به آن را غیر قابل اعتماد; من رفیق است منحصر به فرد.

دستورالعمل از مینه سوتا DNR کمیسر سارا Strommen شامل ماهیگیری نزدیک به خانه رفت و آمد نیست فاصله بیشتر از یک مخزن پر از گاز می کنید در شما وجود دارد و برگشت و اقامت یک شبه حتی در خود جای.

به خوبی پیشاهنگی ما انتظار برای پر کردن مخزن تا محلی به دست آوردن هر یک از مقررات محلی, سر, به, دریاچه, من حدس می زنم یک فاصله برابر با نصف مسافت پیموده شده خود را محاسبه و ماهی گرفتن در ماشین و رانندگی های گذشته رفت و آمد مکرر که در آن شما ساخته شده است یک شرط و پس از آن تا به حال به آن را لغو. من خودم از مشاجره. من تا به حال هرگز این خودرو از طریق یک مخزن پر از گاز در یک روز و من نمی خواهم به من شانس گرفتن متوقف شده که حتی خوب سامریان تحت سفارشات به لمس هر چیزی و یا هر کسی و یا دریافت بیش از حد نزدیک و صحبت نمی کنم واقعی کلمه است.Joe-Soucheray

آنچه در این نوع ماهیگیری سفارشات انجام شده بود که هر یک از ما یک coronavirus مشکوک. شاید ما هستند و شاید ما نیست. که یک نقطه است که به نظر می رسد از دست داده اند بدست طول رژیم صهیونیستی است. تیم Walz روزانه صدور دستور اجرایی. چه هستند که ما تا به, در مورد سفارش شماره 616?

ما در حال مبارزه با طبیعت است. در شرایطی که برخی از قرص یا یک واکسن جدید خود ما سیستم ایمنی بدن بهترین دفاع ما و ما در حال تلاش برای استفاده از آنها. در عوض ما hunkering پایین. هیچ کس می خواهد به بیمار. ماسک و ضد عفونی کننده هستند وکیل عاقلانه.

اما من نمی تواند به توقف در یک ایستگاه گاز در طول ماهیگیری بازکن که در آن مالک نیاز به پول به عنوان آنجا که من نیاز به گاز ؟

به نظر می رسد که همه ما انجام می دهند واقعا به تأخیر انداختن زمان تا زمانی که ما مریض است. ما کارشناسان پیش بینی کرده اند که به عنوان بسیاری از آنجا که 70 درصد از ما را مریض است. ترین زنده خواهد ماند. بهترین ما می توانیم انجام دهیم این است که مراقب باشید و عاقلانه نیست بلکه بزرگتر از طبیعت است. ما می تواند به توقف یک ویروس بیشتر از ما می تواند به توقف یک طوفان و یا جلوگیری از یک گردباد و یا خنثی کردن یک فوران آتشفشانی است.

که آیا ما فکر می کنیم ما هستند ؟ ما افراد از طبیعت است و نه آن استاد است.

هنگ کنگ آنفولانزای همه گیر شد و در ایالات متحده در سال 1968 و 1969. من در کالج سن و من به یاد داشته باشید آن است. این کشور را تعطیل نمی کردن. که آنفولانزا کشته شدن یک میلیون نفر در سراسر جهان و از 100 ، 000 نفر در ایالات متحده است. ووداستاک به خاطر خدا جذب 400,000 دقیقا بهداشتی افراد جوان به حداکثر Yasgur مزرعه در سال 1969.

ریاضیدانان می توانید معادلات بر اساس جمعیت تغییر در 50 سال است.

پس از آن من حدس می زنم آن را طبیعت در مقابل سیستم ایمنی بدن. امروز از آن است که انسان در مقابل طبیعت و یا با دقت بیشتر دولت در مقابل طبیعت است. من مانند طبیعت شانس.

در 50 سال ما را تبدیل به یک جامعه است که باید امن به قبول هیچ خطر و یا دست انداز در جاده ها است. طبقه سیاسی است که تنها بیش از حد خوشحال ملزم به. آنها در حال گرفتن پرداخت می شود و حتی به عنوان اقتصاد از بین می رود و بیکاری اعداد در شماره های غیر قابل تصور. ما به نظر می رسد برای بدست بيمارستان آماده شده است. خوب. ما نیاز به.

در ضمن من پوشیدن ماسک در یک فروشگاه و من باید ضد عفونی کننده دستمال مرطوب و اگر من دیدن جمعیت وضعیت که به من می دهد مکث من تنظیم کنید. که همه هر کسی می تواند انجام دهد. آن را می سازد هیچ حس که من می توانم خرید شلوار هدف اما نه از مردان کوچک مغازه بر خیابان اصلی.

و آن را می سازد هیچ حس به whimsically تصمیم ما می توانیم ماهی اما تنها نیمی از مخزن گاز دور از خانه. این جوانه نمی دهد یک شکل اگر شما در حال اقامت در خانه خود را.

جو Soucheray را می توان در رسید jsoucheray@pioneerpress.com. Soucheray را در "گاراژ منطق" پادکست شنیده می شود در garagelogic.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن