Rookie Alouettes گیرنده Papale در نهایت گرفتن شات در فوتبال حرفه ای

Vinny Papale می آید توسط درایو و پشتکار صادقانه میگویم.ماه گذشته rookie گیرنده امضا دو سال مقابله با مونترال A

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

Vinny Papale می آید توسط درایو و پشتکار صادقانه میگویم.

ماه گذشته rookie گیرنده امضا دو سال مقابله با مونترال Alouettes. شش پا-یکی 205 پوند Papale آخرین بازی فوتبال در سال 2018 ثبت نام 36 جلب برای 618 متری و شش TDs در دانشگاه Delaware.

Papale پدر وینس تبدیل به یک قهرمان محلی در فیلادلفیا زمانی که او ترک خورده عقاب' فهرستی به عنوان یک 30 ساله و تازه کار است. ارشد Papale صرف سه فصل (1976-78) با NFL باشگاه در تیم های ویژه و موضوع از '06 دیزنی فیلم "شکست ناپذیر" شامل مارک والبرگ در نقش عنوان.

"من حدس می زنم اپل نمی افتد دور از درخت" Vinny Papale گفت. "او گفت:" نه " یک میلیون بار به من گفته شده است, 'نه' از این طریق کل فرایند.

"فقط نگه داشتن سنگ زنی قرار دادن سر خود را و اگر شما می خواهید چیزی به اندازه کافی بد چیزهای خوب اتفاق خواهد افتاد اگر شما کار نگه دارید. چیزهای خوب اتفاق افتاده است."

این COVID-19 pandemic قطعا کمک نمی کند Papale را از گرفتاری به عنوان او را مجبور به انصراف از برنامه ریزی pro روز حضور در دلاور, معبد و راتگرز و همچنین تمرینات با سه لامپ کم مصرف, تیم — از جمله مونترال. Papale گفت: از یک سال به دور از بازی آسان نبود اما 23 ساله بومی گیلاس هیل, N. J., هرگز اجازه سختی باطل رویای دوران کودکی خود را.

"من می خواستم به بازی فوتبال حرفه ای پس از پنج ساله بودم و هرگز فکر نمی کردم هر چیزی که قرار بود به من را متوقف کند" Papale گفت. "به من گفته شده است یک میلیون بار که شاید من بیش از حد کوچک یا به اندازه کافی سریع نیست اما من همیشه می دانستم که آنچه من می خواستم برای انجام و به معنای بود.

"حتی در سال گذشته وقتی که من دریافت نمی کند که شوت بودم:" من متوقف نمی تا زمانی که من حداقل یک شات به یک تیم " و من در نهایت. آن سال من قصد ندارم به دروغ وجود دارد برخی از کم بار برای اطمینان حاصل کنید. اما هرگز شک در ذهن من است که من نمی توانستم بازی در سطح حرفه ای. وجود شک و تردید اگر من قرار بود برای دریافت یک تماس گرفتن در مقابل مردم و ویترین آن است."

وینس Papale گفت: CFL است یک جای خوب برای پسر خود را به کشتی سوار در یک نرم افزار حرفه ای.

"من فقط عاشق این سبک از بازی," او گفت:. "لیگ به اعتبار رقابت خوب و بزرگ fanbase و او را در شهر مونترال است که فقط خارج از کنترل است.

"من بسیار افتخار از او فقط راه او را ادامه داد و شده است به طوری انعطاف پذیر به سرانجام دریافت که شات."

Papale گفت: "شکست ناپذیر" نیز با دقت به تصویر می کشد پسرش فوتبال سفر.

"این یک استعاره برای هر کسی که تا به حال یک رویا است و سعی در تعقیب و گریز که رویای" او گفت:. "این تقریبا مانند تلاش برای گرفتن این حلقه طلا زمانی که شما بر یک چرخ و فلک و گاهی اوقات شما همچنان به رفتن در محافل و شما نمی توانید یک فرصت به آن را دریافت.

"ما به دنبال در Alouettes به عنوان او حلقه برنجی. او همیشه می خواستم یک شات و این چیزی است که 'شکست ناپذیر' است."

مدت کوتاهی پس از Vinny Papale امضا شده با مونترال او و خانواده اش را تماشا پخش از سال 2009 خاکستری, جام بازی.

مونترال لبه ساسکاچوان 28-27 در Damon Duval را 33-حیاط زمینه هدف است. Duval بود در اصل از دست رفته از 43 متری اما شانس دوم پس از سواران بودند جریمه برای بیش از حد بسیاری از مردان در این زمینه است.

"این واقعا سرد بود به تماشای" Vinny Papale گفت. "آنها پرتاب توپ های زیادی (در CFL) آن را سریع ء.

"من فکر می کنم, آن را قطعا خوب به یک گیرنده که در لیگ از آنجا که شما در حال رفتن به ابتلا به بسیاری از توپ اگر شما در این زمینه است. آن را متفاوت با بزرگتر درست اما من فکر می کنم آن را بسیار گیرنده پسند لیگ که من فوق العاده هیجان زده برای به خاطر آینده از آن عبور نمی کند بنابراین مقدار آن را به خوبی به توپ پرتاب می شود کمی بیشتر."

Papale تا به حال 55 جلب برای 866 متری و شش TDs در 34 بازی در دلاور.

مانند بسیاری از ورزشکاران Papale بود نوآورانه خود را در خارج از فصل آماده سازی با ورزشگاه بسته با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اما زندگی در فلوریدا Papale تا به حال سود مناسب و معقول آب و هوا به کار در خارج از منزل با گروه کوچکی از بازیکنان که شامل ساسکاچوان Roughriders گیرنده کنی استافورد.

"من به اندازه کافی خوش شانس با او کار می کنند و یاد بگیرند که بسیاری از او," Papale گفت. "او قطعا نگه داشتن من در حلقه کمی به خاطر او بوده است در لیگ برای مدتی به طوری که آن را به خوبی به او صحبت کنم."

جدی وجود دارد سوال در مورد, اگر لامپ کم مصرف را به یک سال 2020 فصل با توجه به همه گیر. این لیگ در حال حاضر به تعویق افتاد باز از اردوگاه های آموزشی که برای شروع این ماه و به عقب رانده ژوئن 11 شروع فصل به طور منظم به اوایل ماه ژوئیه در اولین.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

اما Papale است که با در نظر گرفتن عدم قطعیت در گشاد گشاد راه رفتن.

"من مطمئن هستم که اگر من می خواهم فوتبال بازی دوباره به خصوص پس از یک سال از کالج" او گفت:. "با تمام تمرینات من لغو شد, من فکر کردم من انجام شد.

"همه چیز که می تواند به اشتباه انجام داد اما در نهایت آن کار می کرد و من احساس می کنم بسیار خوش شانس. وجود دارد بسیاری از بچه ها در حال حاضر رفتن را از طریق همان چیزی که من و من فقط خیلی خوش شانس بود که یک تماس."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن