سوفیا Ressler: واشنگتن گربه وحشی-شکار افزایش نخواهد بهبود ایمنی عمومی - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

واشنگتن ماهی ها و حیات وحش کمیسیون اخیرا رای 6-3 اجازه می دهد تا در cougars کشته شود در بالاترین سطح در پنج سا

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

واشنگتن ماهی ها و حیات وحش کمیسیون اخیرا رای 6-3 اجازه می دهد تا در cougars کشته شود در بالاترین سطح در پنج سال. این آخرین تصمیم غلط توسط یک کمیسیون است که همچنان به چشم پوشی از علم – حتی دستورالعمل های خود را از ماهی ها و حیات وحش بخش – به نفع اجازه می دهد شکارچیان به کشتن حیوانات بیشتر از جمعیت خود را منطقی می تواند مقاومت در برابر.

نه-عضو کمیسیون در نظر گرفته و چهار طرح معرفی شده در فوریه. همه به وزن بیش از حد به شدت در حمایت از شکارچیان. هیچ یک اجازه برای دولت به ادامه آن وضعیت موجود سالانه گربه وحشی-مجوز شکار.

زمانی که این گزینه ها برای اولین بار معرفی شد, حفاظت, طرفداران کمیسیون خواست آنها را رد می کنند و کار با قوانین در حال حاضر در محل برای رسیدن به توسعه پایدار در خانمها مدیریت.

اما کمیسیون افزایش تعداد مجاز بالغ گربه وحشی کشد به میزان 13 درصد است. آنها همچنین شکارچیان مجاز به کشتن تعداد نامحدودی از نوجوانان در cougars در حالی که فصل باز است در هر مجوز منطقه است. این را مختل گربه وحشی, جمعیت و حتی می تواند افزایش درگیری با این به طور معمول درجا حیوانات.

کشور ما نزدیک به دو برابر جمعیت آن از سال 1980 و حومه گسترش به شیر کوه زیستگاه ساخته شده است که افزایش تعامل با این گربه های بزرگ اجتناب ناپذیر است. کمیسیون تصمیم گرفت به احتمال زیاد تحت تاثیر این دو حمله رخ داده است که در واشنگتن پس از سال 2018 از جمله اولین قتل در بیش از یک قرن است.

دولت حق است به نگرانی های عمومی در مورد این حوادث به طور جدی. اما دانشمندان دریافته اند که شکار خانمها بالغ را افزایش می دهد در واقع درگیری با ایجاد یک جمعیت متشکل از بیشتر مردان جوان هستند که بیشتر احتمال دارد به شکار در دام و مشکلات دیگر می شود. در عوض متعدد غیر کشنده تکنیک های مانند شمشیربازی و motion-sensing چراغ استفاده می شود به نگه داشتن در cougars دور.

قبل از تغییر اخیر ماهی و حیات وحش وزارت وحشی شکار سهمیه تعیین شد در 12%-16% از جمعیت برای بسیاری از سال است. به عنوان مشخص شده در بخش خود 2015-2021 بازی مدیریت طرح یکی از دلایل این سهمیه به اطمینان حاصل شود که جنس و سن در ساختار دولت گربه وحشی پشمالو جمعیت در تعادل باقی می ماند.

طرح جدید برای کشتن بیشتر خانمها بالغ را افزایش می دهد خطر ابتلا به دولت و مردم تشکیل شده عمدتا از مشکل مستعد گربه های جوان.

واشنگتن ماهی ها و حیات وحش کمیسیون باید به دنبال صدا بر روی زمین شواهد خود را از زیست شناسان. باید آن را متوقف کند اجازه می دهد سرنوشت خود را یاد بومی حیات وحش قرار می گیرد در دست خصوصی شکارچیان.

رژیم صهیونیستی. جی Inslee ساخته شده یک گام مهم در جهت درست در ماه اکتبر زمانی که او به نام در این بخش برای مهار آن کشتن گرگ ها و به جای تمرکز بر روی پیدا کردن غیر کشنده راه حل برای درگیری بین حیوانات و دام است.

به عنوان با بالغ, خانمها بالغ, گروه ترجیح داده برای کشتن گرگ در حالی که نادیده گرفتن علم نشان می دهد که روش ناکارآمدی. Inslee و دیگر مقامات باید تماس بگیرید برای این بخش به دنبال دستورالعمل های مشابه با در cougars.

وجود دارد راه های بهتر برای زندگی در کنار این شکوه بزرگ گربه. در مارس کالیفرنیا ماهی و بازی کمیسیون رای دادند 5-0 برای پیشبرد کالیفرنیای جنوبی و مرکزی ساحل, ديد کوه, شیرها به نامزدی تحت دولت را در معرض خطر گونه عمل می کنند. وجود دارد دولت به رسمیت شناخته شده است که تورم از توسعه به بچه زیستگاه مشکل ساز است برای گونه و تهدید آینده آن زنده ماندن است.

در اینجا در واشنگتن کمیسیون ها رای پوشیده آینده ما شیر کوه. کمیسیون باید یک نگاه سخت در علم و تجدید نظر این تغییرات به مدیریت بهتر در cougars در دولت است.

سوفیا Ressler است کارکنان وکیل و واشنگتن حیات وحش مدافع در مرکز تنوع زیستی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن