سنا اوباما برای محدود کردن پلیس chokeholds در حال ظهور لایحه

واشنگتن — رانده شده توسط یک swift-حرکت ملی مناظره جمهوری خواهان مجلس سنا در آستانه معرفی یک بسته گسترده ای از

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

واشنگتن — رانده شده توسط یک swift-حرکت ملی مناظره جمهوری خواهان مجلس سنا در آستانه معرفی یک بسته گسترده ای از پلیس تغییرات با محدودیت های جدید در پلیس chokeholds و شیوه های دیگر به عنوان کنگره سراسیمه برای پاسخ به تظاهرات توده ای بیش از مرگ جورج فلوید و دیگر آمریکایی های سیاه و سفید.

آن را به یک تغییر ناگهانی از ایران اولویت با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سیگنالینگ پشتیبانی می کند. کاخ سفید اعلام خواهد کرد خود اقدامات اجرایی در اجرای قانون مراحل سه شنبه له از فعالیت های است که نشان می دهد چگونه به سرعت اعتراض به خشونت پلیس و تبعیض نژادی در حال تبدیل سیاست های ملی.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل باز مجلسی دوشنبه اعلام کرد که جمهوری خواهان مجلس سنا در حال توسعه "یک پیشنهاد جدی برای اصلاح و اجرای قانون است."

در حالی که در حال ظهور ایران بسته نیست و به عنوان گسترده ای به عنوان فراگیر دموکراتیک پیشنهاد است که رهبری برای مجلس رای هفته آینده آن را شامل شاید بیشتر گسترده تغییرات پیشنهادی به پلیس روش از حزب طولانی تراز وسط قرار دارد با یک "نظم و قانون" رویکرد. در مواجهه با یک ناگهانی از ناآرامی بیش از خشونت پلیس در شهرهای بزرگ و کوچک در سراسر کشور و حتی محافظه کار ترین سناتور در حال پیوستن به این تلاش.

سناتور. تیم اسکات از کارولینای جنوبی تنها آفریقایی آمریکایی جمهوری خواه در سنا شده است تهیه این بسته مجموعه ای به رول چهار شنبه گفت: "او صحبت کرد و با مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد آن بیش از آخر هفته. اسکات هشدار داد که سوق دادن رای گیری به بعد از این تابستان خواهد بود "تصمیم بد." او گفت: سبد ویژه "یک سیاست است که زمان آن رسیده است و رفته است."

آخر هفته تیر اندازی مرگ Rayshard بروکس توسط یک سیاه پوست به دست پلیس در آتلانتا منجر به تجدید اعتراض عمومی بیشتر تظاهرات خیابانی و رئیس پلیس را سویفت استعفای.

دموکرات ها گفته اند ایران بسته بندی می کند نه چندان دور به اندازه کافی برای مطابقت با غلیان احساسات پشتیبانی از اصلاحات. رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر هشدار داد, اوباما به حل و فصل برای تغییرات جزئی.

"در حال حاضر هم به دنبال پررنگ و گسترده در مقیاس تغییر, تغییر در اطراف حاشیه" شومر روز دوشنبه گفت:.

دو مقام ارشد دولت مقامات به خبرنگاران گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن فرمان اجرایی شامل ایجاد یک پایگاه داده است که آهنگ افسران پلیس که شکایت در مورد استفاده بیش از حد از زور در سوابق خود را. مقامات گفت: رئیس جمهور می خواهد به نگه داشتن افسران مواجهه با چنین اتهامات از قادر بودن به هاپ از یک اداره پلیس را به دیگری.

مقامات گفت: منظور اجرایی نیز ایجاد یک ملی و مدارک سیستم که به ادارات پلیس مالی انگیزه ای برای اتخاذ بهترین شیوه در چنین چیزهایی به عنوان استفاده از نیروی مرگبار. این دو مقام در جریان خبرنگاران در فرمان اجرایی به این شرط که آنها را نمی توان شناخته شده است.

با بحث سیاسی مایع مشخص نیست که آیا این احزاب قادر خواهد بود برای پیدا کردن زمینه های مشترک. طرح های بسیاری به اشتراک مقررات مشابه اما به روش های مختلف به آدرس برخی از مسائل. نه بیل می رود تا آنجا که برخی از فعالان خواهید در فشار خود را به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" به طور کامل بازسازی بخش است.

بحث در حال تغییر است تقریبا هر روز پیچیده با سقوط انتخابات با اکثریت جمهوری خواه مجلس سنا در خطر است. مک کانل که برای انتخاب مجدد در ماه نوامبر حمایت ایران تلاش پس از مرگ Breonna تیلور هنگامی که پلیس وارد خانه اش در لوییویل. آن را پویا سیاسی محیط زیست در پی کشتار سیاه آمریکایی ها و فوران اعتراضات و زندگی ماده تظاهرات که به شدت تغییر ملی گفتگو.

کمیته قضایی مجلس سنا برنامه ریزی شده است به نظر policing مسائل در جلسه روز سه شنبه.

مرکزی به جمهوری بسته خواهد بود که ایجاد یک پایگاه داده ملی از پلیس استفاده-از-نیروی حوادث مشابه به آنچه که رئیس جمهور پیشنهاد در اجرایی جهت بهبود شفافیت بنابراین افسران نمی تواند به انتقال بدون نظارت از سوابق خود را. دموکرات ها باید مشابه ارائه.

ایران با لایحه تشویق پلیس دوربین بدن و شامل یک متوقف تلاش برای مجازات فدرال نفرت و جنایت.

علاوه بر این جمهوری خواه بسته است انتظار می رود به محدود کردن استفاده از chokeholds خودداری برخی وجوه فدرال به حوزه های قضایی است که در ادامه به اجازه عمل با توجه به یک جمهوری خواه مجلس سنا غیر مجاز به بحث در انتظار لایحه و اعطا شده اند.

در حالی که chokeholds را تبدیل به نمادی از خشونت پلیس و ممنوعیت شامل دموکرات بیل — مانور است که در حال حاضر ممنوع در بسیاری از ادارات. پلیس در سراسر کشور به مراتب بیشتر احتمال دارد برای کشتن کسی که با تیراندازی.

در عین حال جمهوری خواه لایحه می کند تا آنجا که دموکراتیک پیشنهاد به خصوص در مورد این مسئله از بین بردن "واجد شرایط ایمنی" است که قادر می سازد کسانی که مجروح توسط پرسنل اجرای قانون به شکایت خسارت. کاخ سفید گفته است که یک خط بیش از حد. اما آن موقع مسئله پس از دیوان عالی کشور در روز دوشنبه کاهش یافته است به درگیر رد و موارد را به این موضوع است. به عنوان یک جایگزین اسکات پیشنهاد کرده است یک "decertification" فرایند برای افسران درگیر در آوریم.

هنوز هم دموکرات ها نشانه های تمایل به نگاه در رویکرد جمهوری خواه برای زمینه های مشترک.

"هیچ چیز غیر استارتر" گفت: Rep. جیمز Clyburn از کارولینای جنوبی, خانه سوم-رتبه بندی دموکرات در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران.

دموکرات ها در صورت انتقاد بیش از کنشگران تماس پال خواستار قطع بودجه دولت و رهبران حزب در کنگره باید فاصله خود را از این رویکرد است. آن را با تمرکز بر تغییر policing منابع به دیگر خدمات اجتماعی. دموکرات ها را شامل نمی شود آن را در خود لایحه ای که به جای فراهم می کند کمک های مالی برای حوزه های قضایی به در نظر گرفتن راه های جدید از پلیس.

پیشرو در حقوق مدنی گروه های مورد حمایت دموکرات لایحه اما معلوم نیست اگر جمهوری خواه پیشنهاد خواهد شد به اندازه کافی گسترده برای به دست آوردن گسترده ای پشتیبانی می کند.

"این واقعا یک مسئله اخلاقی در این مرحله گفت:" Vanita Gupta, رئيس جمهور و مدیر عامل رهبری کنفرانس مدنی و حقوق بشر.

در یک مصاحبه او هشدار داد که هر گونه لایحه با "اقدامات نصفه و نیمه" خواهد بود "محزون می خوانی کافی برای پاسخگویی به لحظه است."

در همان زمان یکی از بزرگ پلیس اتحادیه با نفوذ برادرانه منظور از پلیس در بیانیه ای گفت که در حال همکاری با کنگره و کاخ سفید در این طرح داشتن ارائه "بازخورد" در دموکراتیک لایحه و "قابل توجه ورودی" در حال ظهور ایران بسته از اسکات.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان مری کلر Jalonick کوین Freking بور Long, Michael بالسامو و Padmananda راما کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن