نقد و بررسی: 'Summerland' طراوت را در دنج دوران جنگ جهانی دوم زبان انگلیسی روستای ساحلی درام - Thu, 30 Jul 2020 PST

فیلمساز جسیکا سرزمین گود و مرطوب می سازد کارگردان اولین با تلخ "Summerland," داستان عشق و از دست دادن مادری و

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

فیلمساز جسیکا سرزمین گود و مرطوب می سازد کارگردان اولین با تلخ "Summerland," داستان عشق و از دست دادن مادری و اسطوره مجموعه برابر جارو افت کنت انگلستان و صخره های سفید دوور در طول جنگ جهانی دوم است.

Gemma Arterton ارائه یکی از بهترین اجراهای به عنوان خاردار نویسنده آلیس بره که بیش از حد جوان به کیمیایی کرون از روستای خود به نام جادوگر توسط جوانان محلی. اما او می نویسد: در مورد اساطیر بت پرست و او دقیقا خوب است.

آلیس جغجغه در اطراف او beachside کلبه زندگی شاعرانه نویسنده, زندگی, سیگار و قدم زدن و شیر, شیر, بهره برداری دور در ماشین تحریر آهنگسازی "علمی پایان نامه" در مورد Morgan le Fay و سراب و کافر باورها در مورد زندگی پس از مرگ هیچ کس تا کنون به عنوان خوانده شده. او را بسته و خودش را از ارتباط با افراد دیگر و هر چند ما نمی دانیم که دقیقا به همین دلیل ما می دانیم که او یقین تقریبا به طرز وحشیانه ای مستقل

که استقلال تست شده است که یک مددکار اجتماعی را نشان می دهد تا با یک پسر فرانک (Lucas باند) یک مهاجر از بمباران از لندن به دنبال جای او را در خانه اش به عنوان یک نگهبان موقت در حالی که پدر و مادر خود را در جنگ هستند. "همه ما باید برای انجام بخشی از ما," او می گوید. ترین مهربانی آلیس می تواند جمع اوری است, خروج از درب باز برای پسر.

اگر آلیس مشترک به هر گونه اعتقاد به این که "زندگی این است که نوع; و اندوه اجتناب ناپذیر است." او باعث شده است تا زندگی خود را پیش بینی و اندوه و عنوان آن را با اجتناب از و cauterizing هر گونه ارتباط عاطفی به شخص دیگری.

اما فرانک با وحشی فر, آسان, لبخند و کنجکاو طبیعت موفق به کرک آلیس یخی بیرونی. او وفادار و شیرین و از او می پرسد در مورد کار او و به زودی آلیس های پژوهش و او را به اسطوره Summerland یا بت پرست بهشت است. به او اجازه می دهد که فرانک در خاطرات شروع به سیل او آگاهی: لمس یک دست در اپرا عاشقانه آخر هفته را صرف شنا و romping با معشوق سابق. آلیس جان, عصبانی, غم ناگهان همه را حس می کند.

سرزمین گود و مرطوب فیلم متناسب به راحتي به زبان انگلیسی, فرمول یکی از روستاهای عجیب و جالب کنار دریا و مناظر و سفت-لب فوقانی استقامت وحشت از جنگ جهانی دوم است. در واقع این احساس کاملا مانند Netflix آمار "به Guernsey ادبی و سیب زمینی پوست کنده پای جامعه" اما عجیب و غریب و نژادی متنوع در راه است که احساس می کند کاملا معتبر. این یک طراوت چرخش در این نوع از فیلم است که معمولا کاملا سفید و heteronormative.

در محل به ضرب گلوله در شرق ساسکس و کنت, فیلمبردار لوری رز قطاری از زیبایی خیره کننده ساحلی چشم انداز و فیلم های مجلل جشن بصری. این جهان است که به زندگی به ارمغان آورد در جزئیات توسط طراح تولید Christina Moore و کلر Finlay صحنه و لباس ارائه می دهد طراحی سایه و نکات دقیق وظریف به شخصیت. آلیس از کاربردی راحت به ما می گوید به همان اندازه در مورد کسی که او را به عنوان او به کلمات و اعمال را انجام دهد.

وجود دارد چند تاب و چرخش بسیاری از آنها به آسانی حدس زد اما با این حال به خوبی به دست آورده و عاطفی بیان. Arterton را به شدت احساس می شود عملکرد و همچنین به عنوان فوق العاده با استعداد پیوند ایجاد عاطفی قطب نما برای مخاطبان سفر. جایی که "Summerland" در نهایت می رسد به عنوان تعجب آور و رضایت بخش به عنوان وعده داده شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن