ثبت دماهای خشک و رعد و برق و بادهای قوی: خدمات آب و هوا می گوید آتش و گرما و خطر بالا در این هفته - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

تهدید از داغ آب و هوا در افزایش این هفته به عنوان درجه حرارت بالا خشک, رعد و برق, خطر آتش سوزی شروع می شود و ب

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

تهدید از داغ آب و هوا در افزایش این هفته به عنوان درجه حرارت بالا خشک, رعد و برق, خطر آتش سوزی شروع می شود و بادهای قوی در حال انتظار برای رفت و برگشت از طریق اسپوکن منطقه شروع چهارشنبه شب با توجه به خدمات ملی آب و هوا.

هواشناسان انتظار درجه حرارت صعود خواهد کرد به 103 درجه در مرکز شهر اسپوکان در پنجشنبه یک رکورد در ماه ژوئیه 30. بیش از حد گرما هشدار باقی خواهد ماند در اسپوکن تا اواخر جمعه.

"یک صد و درجه حرارت نسبتا نادر در اطراف در اینجا گفت:" استیو Bodnar یک سرویس ملی آب و هوا هواشناس.

داغترین دمای اسپوکن دیده شد 108 فارنهایت در دو تاریخ های مختلف یک بار در سال 1928 و دوباره در سال 1961 Bodnar گفت.

ساکنان باید در ذهن نگه دارید در حالی که درجه حرارت اوج در بعد از ظهر داغ شب ها یک خطر بزرگ Bodnar گفت: به خصوص برای افراد مسن جمعیت.

به جنگ گرما خدمات ملی آب و هوا به یاد اسپوکن ساکنان به نوشیدن آب بیشتر از حد معمول لباس برای آب و هوا با شل, نور, رنگ, لباس, جلوگیری از شدید کار در خارج در طول روز چوب به سایه و "نوشیدن آب حتی بیشتر" با توجه به NWS سایت.

مردم بدون دسترسی به تهویه مطبوع باید سعی کنید به صرف برخی از زمان در فضاهای که در آن در دسترس است اگر ممکن است Bodnar گفت.

"شما نمی خواهید به راه رفتن سگ بر روی blacktop و شما به خصوص نمی خواهم به ترک بچه ها خود را در" Bodnar گفت.

در میان دماهای بالا جدا شده و خشک با رعد و برق بسیار کمی باران ممکن است تبدیل خواهد شد و بیشتر از یک تهدید شنبه شب از طریق پنج شنبه شب با توجه به خدمات ملی آب و هوا.

نشانه ها حاکی از رعد و برق خواهد رسید اسپوکن یکشنبه احتمالا در شب است اما "بسیاری از عدم قطعیت" در اطراف شروع زمان این طوفان Bodnar گفت.

"نگرانی اصلی با این رعد و برق در حال رفتن به آتش شروع می شود" Bodnar گفت.

اواخر جمعه یک جبهه سرد به ارمغان بیاورد رهایی از گرما از طریق آخر هفته همراه با برخی از نسیم. درجه حرارت خواهد شد بازگشت به نزدیکی طبیعی برای این زمان از سال در اوایل هفته آینده با توجه به خدمات ملی آب و هوا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن