ی دستور غذاها: غذای ما نویسندگان greatest hits

CBS شروع به بازی یکشنبه شب فیلم از فیلم های پرفروش. ESPN شروع برجسته کلاسیک "دوشنبه شب توپ فوتبال" بازی. ملک ب

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

CBS شروع به بازی یکشنبه شب فیلم از فیلم های پرفروش. ESPN شروع برجسته کلاسیک "دوشنبه شب توپ فوتبال" بازی. ملک برادران حتی تا به حال یک فلاش بک برای همیشه Home Edition از این دو را به یاد ماندنی ترین قسمت است.

به نظر می رسد وجود دارد بسیاری از بهترین نسخه های اتفاق می افتد در حال حاضر در طول coronavirus.

و ... ما هستیم!

پس همه ما در حال پخت و پز در خانه خیلی بیشتر از ما فکر می کنیم خواهد حفاری به کتابخانه و به اشتراک گذاری بیشترین بازدید ما دستور العمل های تمام دوران است.

ما به طور مداوم تست دستور العمل های جدید. در عین حال این هستند که همچنان به ایستادگی و پس از ما نقل مکان کرد به تجربه جدید با creations, دستور بازگشت ما به وقت و زمان دوباره.

آنها که فقط عملی و قابل اعتماد و به یاد ماندنی و با ارزش عبور همراه است.

ویتنامی تابستان رول سالاد

ساخت رول بهار می تواند وقت گیر اما این ساختار شکنی دستور از tastykitchen.com وبلاگ غذا (اقتباس از در حال اجرا با موچین) می آید با هم به سرعت. من دوست دارم که این دستور بسیار متنوع است. به جای میگو, من استفاده می شود چیزهایی مانند کبابی سنبل مرغ و یا قطعه قطعه کردن رول تخم مرغ را به عنوان پروتئین جایگزین. همچنین این شرکت یکی از من رفتن به nuoc زندگی کردن باهم زندگی کردن دستور العمل های. نکات زنجبیل و عسل به این سنتی ویتنامی پانسمان و سس فرو دوست داشتنی و تاب است. — نانسی Ngo

6 نفر می سازد

رشته فرنگی :

8 اونس لوبیا موضوع رشته فرنگی (نگاه کنید به خریدار توجه داشته باشید)

میگو:

1 قاشق غذا خوری روغن نارگیل

2 کل موسیر, نازک

1/2 پوند میگو و صدف رگ و دم حذف شده

پانسمان:

3/4 فنجان سس ماهی

3/4 فنجان سرکه برنج

2 قاشق غذا خوری زنجبیل رنده شده

2 کل قرمز کوچک chiles, تکه

2 قاشق غذا خوری عسل

Garnishes:

1 عدد متوسط خیار julienned

2 تمام هویج پوست کنده و julienned

1 فنجان تازه جوانه لوبیا

1/3 فنجان ریحان تازه خرد شده

1/3 فنجان گشنیز تازه خرد شده

1/3 فنجان نعناع تازه خرد شده

1/3 فنجان بادام زمینی بو داده, شکست

3 کل آهک قاچ

برای تهیه رشته فرنگی: در قابلمه بزرگ آب را به جوش آورد. اضافه کردن رشته فرنگی. آشپزی برای 3 تا 5 دقیقه. (توجه داشته باشید: اشاره به بسته جهت; طبخ نیست.) تخلیه رشته فرنگی در صافی. شستشو با آب سرد برای متوقف کردن روند پخت و پز. را کنار بگذارند.

برای طبخ میگو: در ماهی تابه متوسط حرارت روغن نارگیل روی حرارت متوسط به بالا. اضافه کردن موسیر. کوک تا زمانی موسیر شروع به نوبه خود به قهوه ای طلایی است. حذف از پان. تخلیه در یک حوله کاغذی. اضافه کردن میگو به تابه. طبخ تبدیل بیش از یک بار به مدت 3 تا 4 دقیقه یا تا زمانی که پخته شده از طریق. حذف میگو از پان. را کنار بگذارند.

را پانسمان: در کاسه های کوچک, ماهوت پاک کن زدن با هم ماهی, سس, سرکه برنج, زنجبیل, قرمز فلفل قرمز و عسل.

به جمع آوری سالاد: در کاسه بزرگ شیر یا خط با هم رشته فرنگی و خیار و هویج و جوانه لوبیا. اضافه کردن ریحان, گشنیز, نعناع, موسیر و بادام زمینی است. بالا با میگو. فشار لیمو ترش قاچ بیش از سالاد. پور پانسمان بیش از سالاد. بازی شیر یا خط به آرامی. بلافاصله خدمت اضافی با لیمو ترش قاچ.

خریدار توجه داشته باشید: اگر شما قادر به پیدا کردن باقلا موضوع رشته برای رشته فرنگی برنج و رشته فرنگی که به طور سنتی استفاده می شود در بهار رول و بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است.

کلم و گوجه گیلاسی و بیکن سالاد بیکن داغ پانسمان

کلم و گوجه گیلاسی و بیکن سالاد بیکن داغ سس سالاد (پایونیر پرس: جس فلمینگ)

Kale ممکن است به نظر می رسد مانند آن را از سبک اما من آن را دوست دارم برای تطبیق پذیری, پر جنب و جوش رنگ و خوشمزه کمی تلخ و کمی شیرین عطر و طعم. من اما ترجیح می دهم من کل حداقل کمی پخته تا زمانی که من در فکر ساخت یک سالاد با آن, من فکر آنچه در آن بود غرق در ساده داغ-بیکن سالاد. من خوردن سالاد اسفناج با مسائل — من به یاد داشته باشید مادر من تکان دادن بیکن داغ drippings با سرکه را در یک شیشه و تصمیم گرفت که آن را به احتمال زیاد تکمیل kale به عنوان به خوبی.

من درست بود. سس گرم پژمرده سبزی, مقدار مناسب. این سالاد دارای تمام طعم های مورد علاقه هر کس برداشت-فصل ساندویچ: BLT. من خودم croutons با هر نان من در اطراف. من برش نان را به نیش می زنند به اندازه مکعب و بازی شیر یا خط آنها را با یک پت از کره ذوب شده را در مقداری روغن زیتون بپاشید سپس حبه سیر-فلفل ادویه, نمک, اما شما می توانید با استفاده از هر علاقه خود را — گاهی اوقات من با استفاده از ترکیبی از شیلی پودر و نمک و فلفل کمی ضربه اضافی. من از پخت آنها را در 375 درجه برای 10 دقیقه یا تا زمانی که طلایی قهوه ای اما هنوز هم کمی جویدنی. — جس فلمینگ

در خدمت 8 به عنوان یک ظرف سمت

12 برش ضخیم برش بیکن قطع به 1/2 اینچ قطعات

1/4 فنجان موسیر خرد شده

1/2 فنجان سرکه سیب

2 قاشق چای خوری خردل دیژون

2 قاشق چای خوری نور, شکر قهوه ای بسته بندی شده

10 فنجان کلم ریشه و برش را به ¼ اینچ نوار

1 پاینت گیلاس یا انگور فرنگی نصف

2 فنجان croutons ترجیحا خانگی

به بیکن سرخ: سرخ بیکن قطعه روی حرارت متوسط تا زمانی که ترد. حذف از پان و تخلیه در حوله کاغذی. رزرو در مورد 1/4 فنجان drippings در تابه.

را پانسمان: گرما drippings در تابه روی حرارت متوسط به بالا و اضافه کردن موسیر, تکان دهنده تا شفاف حدود 1 دقیقه. اضافه کردن سرکه و خردل و شکر و ماهوت پاک کن زدن برای یک دقیقه و یا تا زمانی که همه مواد تشکیل دهنده در حال ثبت خراش دادن هر گونه قهوه ای بیت در ماهیتابه.

به پایان سالاد: در یک کاسه بزرگ شیر یا خط کلم با سس. بالا با گوجه فرنگی بیکن و croutons. بلافاصله خدمت.

ذرت EDAMAME و سالاد کوینولا با لیمو-دیژون سرکه بریزید

ذرت Edamame و سالاد کوینولا با لیمو-دیژون Vinaigrette, مارس 31, 2015. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

"طعم مانند تابستان" بود و یک نظر که من شام تاریخ در حال حاضر شوهر من (نیازی به گفتن نیست, این یک دستور سالاد لباس تحت تاثیر قرار دادن!), سعی کردم آن را برای اولین بار. نه تنها که این سالاد سالم با اقتباس از twohealthykitchens.com وبلاگ فروشگاه آثار خوبی را پیش رو سالاد. من می خواهم به ترکیب تمام مواد تشکیل دهنده سالاد علاوه بر پانسمان که اضافه کنم فقط قبل از خدمت به نگه داشتن ظرف از خیس شدن. من این را اغلب. در واقع من آن را فقط در هفته گذشته دوباره در حالی که شوهر من کباب کردن برخی از مرغ برای رفتن با آن. آن را کامل جفت شدن. — نانسی Ngo

باعث می شود 7 تا 8 فنجان

کوینولا:

2/3 فنجان آب

1/3 فنجان کوینولا

سالاد:

3 فنجان ذرت منجمد

1 می (16 اونس) لوبیا سیاه و سفید

1 1/2 فنجان یخ زده, پوسته edamame (نگاه کنید به خریدار توجه داشته باشید)

1 فنجان فلفل قرمز خرد شده

1/2 فنجان گشنیز خرد شده

6 پیاز سبز خرد شده

4 حبه سیر خرد شده

سرکه بریزید:

6 قاشق غذا خوری آب لیمو

1/4 فنجان سدیم کاهش می یابد سس سویا

2 قاشق صاف خردل دیژون

2 قاشق غذا خوری روغن زیتون

برای آماده سازی کوینولا: اگر کوینولا است قبل از شستشو شستشو در غربال با استفاده از انگشتان به صدای فش فش آن را تا زمانی که آب اجرا می شود روشن است. در ماهی تابه کوچک ترکیب آب و کوینولا. طبخ با توجه به بسته جهت.

به جمع آوری سالاد: در صافی شستشو و تخلیه ذرت و لوبیا سیاه و سفید و edamame. (توجه داشته باشید: این دور شوی مایع از لوبیا و thaws edamame و ذرت.) انتقال مخلوط به کاسه بزرگ مخلوط کردن. اضافه کردن فلفل قرمز, گشنیز, سبز, پیاز, سیر و آماده کوینولا.

به سرکه بریزید: در کاسه متوسط با هم ترکیب آب لیمو و سس سویا و خردل و روغن زیتون. ماهوت پاک کن زدن به خوبی به ترکیب.

به خدمت: ریختن سرکه بریزید بیش از سالاد. سرما برای 1 یا 2 ساعت اجازه می دهد تا طعم به ترکیب. بازی شیر یا خط قبل از خدمت.

خریدار توجه داشته باشید: Edamame می توان در یخ زده-بخش مواد غذایی در سوپر مارکت ها به عنوان معامله گر جو.

رستوران به سبک مکزیکی, برنج

برنج مکزیکی. (جس فلمینگ / پایونیر پرس)

من این دستور غذا را اغلب خوب برنج مکزیکی به حال احسان من برای یک مدت طولانی قبل از من سعی کردم این تکنیک است. سرخ کردن برنج و اضافه کردن پوره کل گوجه فرنگی آن را کامل عطر و طعم و بافت. — جس فلمینگ

اقتباس از thekitchn.com. باعث می شود 8 نفر.

1 28-در هر اونس می تواند تمام پوست کنده گوجه فرنگی

1 پیاز کوچک پوست کنده و تقریبا خرد شده

2 فنجان مرغ سهام

1½ قاشق چای خوری نمک کوشر

½ قاشق چای خوری زیره سبز زمین

1/3 فنجان خنثی روغن پخت و پز مانند کانولا یا گلرنگ یا رندر گوشت خوک)

2 فنجان دانه بلند برنج سفید

1 فلفل قرمز مانند هالاپینیو یا serrano کشت و خرد

4 تا 5 حبه سیر خرد شده

¼ فنجان گشنیز ریز خرد شده

آب از 1 لیمو ترش به علاوه اضافی قاچ برای خدمت

جای گوجه فرنگی و پیاز را در مخلوط کن یا پردازنده مواد غذایی و پوره تا صاف. انتقال 2 فنجان از مخلوط گوجه فرنگی را در یک قابلمه متوسط. هم بزنید در سهام مرغ نمک و زیره و مایع را به بجوش و خروش آمدن روی حرارت متوسط. (ذخیره بیش از حد برای استفاده دیگری مانند سس گوجه فرنگی.)

در ضمن حرارت روغن های سنگین اجاق هلندی بیش از متوسط حرارت متوسط به بالا. زمانی که نفت بسیار گرم و اضافه کردن برنج و روغن سرخ کرده, تکان دهنده اغلب تا زمانی که به آرامی و طلایی, 5 تا 8 دقیقه است. اضافه کردن jalapeños و طبخ تا زمانی که آنها را نرم و در حدود 2 دقیقه کاهش گرما در صورت لزوم. اضافه کردن سیر و طبخ اضافی برای 30 ثانیه.

از روی حرارت برنج بریزید و نهفته مخلوط گوجه فرنگی بیش از برنج و هم بزنید تا ترکیب. (این مهم به نوبه خود گرما را برای این مرحله یا مایع ترشح در همه جا. به من اعتماد کن.)

به نوبه خود گرما پشت در پایین و آشپزی, تحت پوشش, تا زمانی که مایع تبخیر شده و برنج انجام شده است حدود 15 دقیقه است. حذف از گرما و به آرامی هم بزنید برنج. دوباره گلدان پوشش و اجازه می دهد تا به بقیه دست نخورده اضافی برای 10 دقیقه. گشنیز و آب آهک; کرک به آرامی با چنگال. طعم و تنظیم ادویه در صورت دلخواه. خدمت اضافی با لیمو ترش قاچ.

کوفته مارسالا با رشته فرنگی تخم مرغ و پیازچه

کوفته مارسالا با رشته فرنگی تخم مرغ و پیازچه, از اکتبر سال 2018 است. (جس فلمینگ / پایونیر پرس)

خدمت این خانواده پسند (و کاملا خوشمزه) دستور العمل با یک سالاد ترد. بچه ها من و تمام عشق ورزیدن این دستور غذا. — جس فلمینگ

اقتباس از "Smitten Kitchen هر روز." باعث می شود 4 وعده سخاوتمندانه.

برای کوفته:

1 پوند مرغ زمین (زمین ترکیه با این نسخهها کار در اینجا بیش از حد)

2 قاشق غذا خوری روغن زیتون

2 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

1 پیاز زرد خرد شده

1 قاشق چای خوری نمک کوشر به علاوه موارد بیشتر برای پیاز

1/2 فنجان panko خرده نان

1 تخم مرغ بزرگ

1/4 فنجان شیر

تازه زمین فلفل سیاه و سفید

برای سس:

1/4 فنجان خشک مارسالا شری یا مادیرا

3 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

3 قاشق غذا خوری آرد همه منظوره

2 فنجان کم سدیم سوپ مرغ

1/4 فنجان خامه سنگین

نمک و فلفل سیاه تازه زمین

مجمع:

12 اونس گسترده تخم مرغ رشته فرنگی

1 قاشق غذا خوری کره

4 قاشق چای خوری پیازچه تازه خرد شده

را کوفته: جای مرغ را در یک کاسه بزرگ. حرارت زیادی سنگین و سرخ کرده و ظرف را روی حرارت متوسط. هنگامی که آن را بسیار داغ اضافه کنید و نیمی از روغن زیتون و کره و هنگامی که آنها نیز بسیار داغ, اضافه کردن پیاز و خرج کردن و یا دو تا از نمک. طبخ تکان دهنده تا زمانی که پیاز که طلایی قهوه ای, 5 تا 7 دقیقه. خنک شود و سپس اضافه کردن به کاسه با زمین مرغ یا بوقلمون همراه با panko, تخم مرغ, شیر 1 قاشق چای خوری نمک و بسیاری از اتومبیل فلفل سیاه. هم بزنید و با یک چنگال به ترکیب به طور مساوی.

حرکت شبیه چمچه زنی تا حدود 2 قاشق غذاخوری از این کوفته مخلوط را در یک زمان و به عقب و جلو به طور خلاصه در کف دست خود را به شکل یک توپ. ترتیب بر روی صفحه. تکرار با باقی مانده گوشت مخلوط.

اضافه کردن باقی مانده کره و روغن به ماهی تابه روی حرارت متوسط. ترتیب کوفته در یک لایه. آنها به نظر می رسد بسیار نرم اما شرکت خواهد شد تا پس از چند دقیقه. پس از آنها browned زیر ارنج زدن و رول آنها را به اطراف تابه تا زمانی که آنها به طور مساوی قهوه ای بیش از همه به عنوان امکان پذیر است. حذف کوفته با یک قاشق چاک دار و تخلیه در حوله کاغذی.

را سس: پور مارسالا (یا شری یا مادیرا) به هنوز تابه داغ و بجوش و خروش آمدن تا زمانی که آن را تقریبا به طور کامل پخته شده, کردن, خراش دادن هر بیت browned که گیر کرده را به تابه. اضافه کردن کره به تابه و اجازه دهید آن را ذوب و سپس ماهوت پاک کن زدن در آرد; طبخ مخلوط تکان دهنده برای یک دقیقه. به آرامی اضافه کردن براث دستگاه های همزن تمام وقت است. اضافه کردن خامه را به مخلوط بجوش و خروش آمدن و سپس اضافه کردن نمک و فلفل را به طعم و مزه. بازگشت کوفته به تابه و تبدیل به کت و آنها را در سس. کاهش گرما در حد متوسط و پایین پوشش و اجازه دهید آنها را بجوش و خروش آمدن به مدت 10 دقیقه. بررسی کوفته به مطمئن شوید که آن را از طریق پخته شده. اگر نه بجوش و خروش آمدن برای چند دقیقه.

در ضمن طبخ نودل با توجه به جهت بسته بندی و یا شاید چند دقیقه کمتر از ماکارونی تخم مرغ جهت تمایل به نتیجه در رشته فرنگی پخته. شش تا هشت دقیقه است که معمولا در مورد حق است.

به پایان: محل رشته فرنگی را در یک کاسه و بازی شیر یا خط با کره. اضافه کردن کوفته و پان نا مشروع در بالا. چاشنی زدن با پیازچه و خدمت می کنند.

KARAHI, مرغ

Karahi, مرغ فوری گلدان سریع و آسان توسط Urvashi Pitre. (حسن نیت ارائه میدهد از Ghazalle Badiozamani / Houghton Mifflin Harcourt چاپ و نشر)

این پاکستان و شمال هند ظرف الکترونیکی برای اینکه به یاد ماندنی ترین از چند ظروف اجاق گاز من تمام سال گذشته است. مرغ با گوجه فرنگی تند, بسیار, زنجبیل,-y سس پیچیده و لایه لایه و در عین حال فوق العاده آسان را در Urvashi Pitre تفسیر از آن در آشپزی "فوری گلدان سریع و آسان" (Houghton Mifflin Harcourt, $21.99; تکثیر با کسب اجازه). — نانسی Ngo

فعال زمان 10 دقیقه کل زمان 25 دقیقه. 6 نفر می سازد.

2 قاشق غذا خوری روغن نباتی

½ فنجان خرد شده و یا رنده شده زنجبیل تازه

1½ پوند بدون استخوان بدون پوست ران مرغ, برش را به 4 قطعه هر

1 (14.5-اونس) می توانید تکه گوجه فرنگی undrained

1 قاشق چای خوری زیره سبز زمین

2 قاشق چای خوری garam masala

1 قاشق چای خوری نمک

½ تا 1 قاشق چای خوری فلفل هندی

¼ فنجان خرد شده گشنیز تازه یا جعفری

2 تا 3 قاشق غذا خوری آب لیمو تازه

زنجبیل تازه, برش, به, ابگوشت برای خدمت

1. را انتخاب کنید "سرخ" در فوری گلدان. زمانی که قابلمه داغ است, اضافه کردن روغن. هنگامی که روغن داغ است, اضافه, خرد, زنجبیل. طبخ تکان دهنده تا زمانی که از آن شروع به قهوه ای 2 تا 3 دقیقه. انتخاب "لغو شده است." اضافه کردن مرغ و گوجه فرنگی را با آب زیره سبز 1 قاشق چای خوری garam masala, نمک و فلفل. هم بزنید تا ترکیب.

2. ایمن درب در گلدان. دید از انتشار فشار شیر. را انتخاب کنید "دستی" و مجموعه گلدان در فشار بالا برای 5 دقیقه. در پایان زمان پخت اجازه دهید گلدان برای نشستن و دست نخورده برای 10 دقیقه و سپس انتشار هر گونه باقی مانده فشار است.

3. هم بزنید در گشنیز و لیمو و آب باقی مانده 1 قاشق چای خوری garam masala و julienned زنجبیل و خدمت می کنند.

عسل PECAN PIE

2019 نمایشگاه ایالتی مینه سوتا روبان آبی برنده پای در عسل پای گردو دسته. (حسن نیت ارائه میدهد از Candace فریمن)

مینه سوتا را دوست دارد آن عسل و حتی اختصاص یک نمایشگاه ایالتی مینه سوتا مسابقه دسته برای همه چیز عسل. Candace فریمن 2019 نمایشگاه ایالتی مینه سوتا روبان آبی برنده در عسل پای گردو, دسته بندی با من به اشتراک گذاشته او برنده جایزه دستور غذا. راز موفقیت او این است که او را دوست دارد به ترکیب دستور العمل در حالی که قرار دادن خود را محلی چرخش در همه چیز. در هنگام تست این دستور من نمی توانستم بیش از چگونه خوشمزه را در این دستور پای بود و که آن را به نظر نمی رسد شیرین اما موفق به یک شیرینی فوق العاده در همان زمان. Ahhhh این شادی از عسل ... چه شیرین است. — نانسی Ngo

شیرینی برای پای 9 اینچ پوسته:

1 فنجان آرد sifted

1/2 قاشق چای خوری نمک

1/3 فنجان به همراه 1 قاشق غذا خوری کوتاه و یا گوشت خوک

2 تا 3 قاشق غذاخوری آب سرد و یا بیشتر به عنوان مورد نیاز

به آماده سازی: ترکیب آرد و نمک را در یک کاسه. قطع در کوتاه تا درشت خرده فرم با استفاده از یک میکسر ایستاده یا شیرینی مخلوط کن. نم نم آب یخ بیش از مخلوط خرده نان کمی در یک زمان تا زمانی که خمیر فرم. اضافه کردن بیشتر آب یخ به عنوان مورد نیاز است. رول کردن خمیر بر روی سطح floured به 12 سانت. سهولت خمیر را به یک پای 9 اینچ صفحه. به آرامی فشار از جیب هوا با نوک انگشتان. برابر زیر لبه پوسته و مطبوعات را به لبه. رابطه جنسی با لبه. خراش تمام سطح پای پوسته با چنگال. در یخچال به مدت 30 دقیقه.

به پخت: فر قبلا گرم به 450 درجه. پخت 10 تا 15 دقیقه یا تا زمانی که پوسته قهوه ای طلایی است. سرد بر روی دندانه دار کردن.

روبان آبی, عسل, گردو, پای پر:

برای عسل پای گردو پر فریمن الهام از نمایشگاه ایالتی مینه سوتا 2012 روبان آبی برنده شانون گاردنر که سهام دستور العمل او در کتاب "Dishing مینه سوتا: 150 دستور العمل های از زمین 10,000 دریاچه" (طبقه انتشارات $19.95) توسط ترزا Marrone. فریمن قرار داده و او را چرخش است که شامل استفاده از مورد علاقه خود پوسته پای دستور غذا, خرید عسل از محلی پرورش دهندهء زنبور عسل و استفاده از Stony Creek لبنی محلی کره است. او توصیه می کند toasting گردو حدود 6 دقیقه در 300 درجه و سپس خنک کردن آنها را قبل از سفت که او در می یابد افزایش عطر و طعم.

شیرینی برای واحد 9 اینچ پوسته پای به عنوان کارگردان بالا

2 قاشق چای خوری خامه سنگین یا به عنوان مورد نیاز

1 فنجان عسل شبدر

3 تخم مرغ مورد ضرب و شتم

3 قاشق غذا خوری کره

1 قاشق چای خوری عصاره وانیل

خرج کردن از جوز ترجیحا تازه رنده شده

1 فنجان گردو خرد شده

1/3 فنجان گردو نیمه

از پیش گرم کردن فر به 325 درجه است. متناسب با شیرینی به یک 9 اینچ ورق کاغذ لبه decoratively. قلم مو لبه های آن را با کرم. یخچال به عنوان مورد نیاز است.

آوردن عسل به جوش در یک ماهی تابه متوسط تماشای با دقت به طوری که آن را بیش از جوش نیست. حذف از گرما. به سرعت اضافه کردن تخم مرغ و خوب مخلوط کنید. در کره هم بزنید وانیل و جوز و سپس اضافه کردن گردو خرد شده و به خوبی هم بزنید. پور به پوسته پای. نم نم با گردو نیمه. پخت به مدت 30 تا 45 دقیقه تا زمانی که مجموعه ای در مرکز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب