معترضان شروع به جمع آوری در مرکز شهر اسپوکان برای روز یکشنبه تظاهرات علیه خشونت پلیس - Sun, 07 Jun 2020 PST

معترضان نگران خشونت پلیس پس از مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس در مینه سوتا برنامه ریزی شده برای نشان داد

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

معترضان نگران خشونت پلیس پس از مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس در مینه سوتا برنامه ریزی شده برای نشان دادن یک دوم مستقیم یکشنبه در مرکز شهر اسپوکان.

تظاهرات رخ می دهد یک هفته پس از تظاهرات مسالمت آمیز به پایان رسید با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی در برابر کسانی که باقی مانده در مرکز شهر پس از شب سقوط کرد. مقامات در ابتدا گفت که خسارت از اموال مرکز شهر متعهد شد توسط مردم و نه از اسپوکن اما بسیاری از این دستگیری ها در هفته گذشته بودند افرادی که در داخل و اطراف شهرستان.

مرکز کسب و کار شروع به در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی در اواخر هفته گذشته از جمله شبانه روزی خود ویندوز aniticipating potentail آسیب در روز یکشنبه. نقاشی دیواری هنرمندان آغاز شده بود نقاشی تصاویر در سوار کردن ویندوز از مرکز شهر نایک خروجی سایت از صدمه به اموال در هفته گذشته و همچنین به عنوان کسب و کار در نزدیکی هستند ، parkade ساختار پارکینگ.

معترضان شروع به جمع آوری در یاس بنفش کاسه در Riverfront Park مدت کوتاهی قبل از ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده بود تاسیس ایستگاه های پزشکی througout پارک مواجه نگردند با اهدا مواد غذایی و آب و آفتاب و کمک های اولیه لوازم.

"این یک بخش مهم از نگه داشتن مردم امن" گفت: ملوان چه گوارا بود که در کمک به سازماندهی کارگران پزشکی.

اسپوکن حمل و نقل سازمان اعلام کرد در اوایل روز شنبه آن بسته شد مرکز شهر پلازا در هماهنگی با پلیس اسپوکان. منطقه مرکز شهر محدود 5 و ایندیانا راه و افرا/خاکستر دوبیتی و همیلتون خیابان نمی خواهد دریافت خدمات اتوبوس آغاز و در ساعت 10 صبح و پایدار از طریق بقیه روز یکشنبه. کسانی که برنامه ریزی برای سفر به مرکز شهر خواهد شد نیاز به در نظر گرفتن گزینه های جایگزین, سازمان حمل و نقل گفت.

رئیس پلیس اسپوکان کریگ Meidl گفت: اواخر این هفته که گروه آغاز خواهد شد برای محدود کردن استفاده از آن از یک بحث روش که در آن یک افسر با استفاده از زانو خود را به پین کسی به زمین. این روش تبدیل به منبع گسترده انتقاد پس از آن مورد استفاده قرار گرفت در جورج فلوید به مردی که در بازداشت پلیس در مینه سوتا است. آن را نیز به کار گرفته شده در اسپوکن.

این داستان در حال توسعه و به روز خواهد شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن