پنسیلوانیا نمی خواهد اجازه می دهد Blue Jays به بازی بازی های خانگی در پیتسبورگ

ایالت پنسیلوانیا اجازه نخواهد داد تورنتو بلو جیز به بازی در پارک PNC در پیتسبورگ در میان coronavirus بیماری هم

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

ایالت پنسیلوانیا اجازه نخواهد داد تورنتو بلو جیز به بازی در پارک PNC در پیتسبورگ در میان coronavirus بیماری همه گیر بهداشت مقامات چهارشنبه اعلام کرد.

"در هفته های اخیر ما شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد COVID-19 نفر در جنوب غربی پنسیلوانیا" دکتر راشل Levine, دولت, وزیر بهداشت در بیانیه ای گفت. "برای اضافه کردن مسافران به این منطقه به هر دلیلی از جمله به صورت حرفه ای ورزشی, حوادث, خطرات ساکنان بازدید کنندگان و اعضای هر دو تیم. ما می دانیم که این ویروس تبعیض قائل نیست و حتی ورزشکاران حرفه ای بسیار بیمار است. ما متعهد به حفاظت از سلامت و رفاه همه ساکنان نیوکاسل."

جیز آبی و دزدان دریایی تا به حال شده است در انتظار برای دیدن اگر آنها کسب اجازه از دولت برای ادامه این طرح به PNC پارک پر کردن در برای راجرز مرکز با توجه به دو مقام صحبت کرد که به آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به صحبت های عمومی.

کانادا را تکذیب کرد جیز آبی' درخواست خود را به بازی در تورنتو به این دلیل که به طور منظم فصل برنامه نیاز به سفر مکرر به عقب و جلو از ایالات متحده, که در آن COVID-19 موارد در حال افزایش. کانادا پهن اپیدمی منحنی.

اما تعداد موارد تایید شده از coronavirus گزارش روزانه توسط Allegheny County — که شامل پیتسبورگ و 1.2 میلیون نفر — ده برابر افزایش یافته است در دو هفته گذشته در مقایسه با دو هفته در ماه ژوئن قبل از آنچه که مقامات وجود دارد به نام نگران کننده ای افزایش موارد است.

مقامات بهداشتی باید سرزنش گسترش در درجه اول در کافه ها و رستوران ها است که نادیده گرفتن اجتماعی-فاصله گرفتن سفارشات و همچنین ساکنان بازگشت از سفر به ویروس نقاط داغ. به سرکوب گسترش بهداشت مقامات صادر آبشار از دستور بستن بارها و رستورانها و محدود کردن ناهار خوردن در خدمات و توصیه که مردم از بازگشت برخی از کشورهای خاص خود منزوی در خانه برای 14 روز.

توافق برای به اشتراک گذاشتن این ورزشگاه با دزدان دریایی بود و در انتظار تایید دولت با توجه به دیگر مقامات صحبت کرد که به AP خواست نامش فاش نشود در اوایل روز چهارشنبه به این دلیل که آنها مجاز به صحبت می کنند پیش از این تصمیم دولت است.

دزدان دریایی جمهور تراویس ویلیامز قبلا تایید مذاکرات به میزبان جیز آبی و صدا آماده به استقبال آنها را اگر آن را می تواند انجام شود با خیال راحت. Blue Jays مدیر چارلی Montoyo گفت که او هیجان زده در مورد PNC گزینه پارک و دزدان دریایی مدیر Derek شلتون گفت که هیچ مشکلی با جیز آبی در حال حرکت در.

Blue Jays مدیر کل راس اتکینز گفت: در این هفته تیم خود را بیش از پنج برنامه های احتمالی برای یک خانه ورزشگاه شد و در مذاکرات با تیم های دیگر. او کاهش یافته است به نام آنها.

اتکینز گفت: اگر آبی جیز نمی تواند پیدا کردن یک لیگ برتر پارک خود را سه گانه-A وابسته در بوفالو, نیویورک خواهد بود خود را به احتمال زیاد سایت برای بازی های خانگی است. اما بر اساس آنچه که بازیکنان می خواهند و همکاری آنها در حال گرفتن از سایر تیم ها و لیگ اصلی بیس بال اتکینز گفت: Blue Jays متمرکز در لیگ برتر پارک به عنوان طولانی به عنوان آنها می تواند امن است. او گفت: ایمنی و بهداشت اولویت بنابراین توانایی اجتماعی دور بدون متشکل از تیم های دیگر توانایی برای حفظ اجتماعی فاصله مهم است.

تورنتو آغاز می شود فصل در خلیج تمپا در روز جمعه برنامه ریزی شده است برای نخستین بار در خانه بازی در تاریخ 29 ژوئیه در برابر دفاع از قهرمان واشنگتن است.

این تیم تا به حال شده است با توجه به بازی بازی های خانگی در مرکز آموزش در Dunedin, فلوریدا, اما این است که در میان کشورهای که در حال virus نقاط داغ.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم جیز' وضعیت ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن