op_200625_guest_snyder - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

در اینجا چیزی است که من یاد گرفتم از خدمت به عنوان صندلی از اسپوکن شورای شهر امنیت عمومی کمیته. (من زمان نقش ک

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

در اینجا چیزی است که من یاد گرفتم از خدمت به عنوان صندلی از اسپوکن شورای شهر امنیت عمومی کمیته. (من زمان نقش کار برای رژیم صهیونیستی. جی Inslee که در آن من نمی توصیه برای ایمنی عمومی مهم است. دیدگاه های مطرح شده در اینجا صرفا خود من است.)

ما شکست خورده است. من شکست خورده است. در بیش از شش سال در شورای, من صرف زمان زیادی در پلیس اصلاحات و پاسخگویی به عنوان در هر موضوع است. من از دست دوستان و دشمنان به عنوان مردمی در همه طرف استدلال در مورد اینکه آیا ما در حال انجام کار درست یا اشتباهی بیش از حد یا بیش از حد کم است.

مدارک و شواهد از شکست ما فراوان; افسران پلیس بی پروا با استفاده از سگ به عنوان یک سلاح پلیس در پاسخ به اعتراض مسالمت آمیز با نیروی بیش از حد. پلیس لگد زدن یک دستبند سیاه و سفید مرد در اندام تناسلی. تنها محکومیت یک پلیس اسپوکان گناه در حافظه اخیر رسید که قربانی جرم یک همکار افسر.

مشکل بود ضعیف بازرس کار بیوقفه اتحادیه کمتر-از-صادق رئیس پلیس سابق شهر و یا شهردار که حمایت واقعی اصلاحات ؟ (ما تا به حال چهار زمانی که من به خدمت در شورا.) یک سال پیش من را منحرف سرزنش. در حال حاضر من آن را خود.

مشکل واقعی من مشکل عدم تخیل. همه چیز ما بود که در این شورا از جمله عبور از پلیس بازرس رای گیری اندازه گیری شد فقط nibbling در اطراف لبه از پاسخگویی. من نمی باید دید برای دیدن که ما نیاز کامل reimagining پلیس از زمین تا. من آویزان بود تا بر روی جزئیات از نیروی بیش از حد, که باقی می ماند یک مشکل بزرگ است. سوالات که نیاز درخواست شد: چرا پلیس ما شبیه نظامی سربازان ؟ چرا که حوادث خشونت بار با پلیس در نظر گرفته اجتناب ناپذیر ؟ ما چگونه راه اندازی پلیس به یک ابزار نژادی و بی عدالتی ؟ چگونه می توانیم انتظار ما اجرای قانون برای موفقیت هنگامی که ما به روز نیست و ماموریت خود را در یک صد سال است ؟

چه چیزی تغییر ذهن من? جورج فلوید. و جیمز Plymell III. آقای Plymell بود جدا از اعضای خانواده من که فوت کرد به عنوان یک نتیجه از برخورد با پلیس در اورگان سال گذشته است. هر دو از این مرگ و میر به طور کامل غیر ضروری. مدرسه قدیمی پلیس فرهنگ است که ما در مقابل آنها خوب و آدم های بد. افرادی که تا پایان مرده همه باید بچه های بد. ما قبول آن را به عنوان وثیقه آسیب.

است که به تغییر. ما نیاز به بیش از شروع. ما نیاز به تخریب و بازسازی است. این بدان معنا نیست که ما خلاص شدن از شر تمام اجرای قانون; به این معنی تجدید نظر در آن را از زمین تا. عدالت فدرال در پلیس عمل 2020 یک شروع خوب با مقررات به پایان واجد شرایط ایمنی برای پلیس و ایجاد یک ملی سوء پایگاه داده. اما ما نیاز داریم.

ما نیاز به demilitarize ظاهر و تجهیزات. ما نیاز به reallocate کار مرتبط با سوء مصرف مواد سلامت روان نقض ترافیک و مزاحمت به جنایات غیر مسلح حرفه ای. ما نیاز به حذف نظم و انضباط و مسئولیت پذیری از چانه زنی جمعی. ما واقعا نیاز به اولویت بندی عدالت ترمیمی و اجرای قانون برای موفقیت است.

اما نمی ساکن در لیست خشکشویی, گوش دادن به محلی صدای Black Lives Matter جنبش و شنیدن آنچه که جوامع که دچار ما شکسته عمومی سیستم ایمنی می گویند در مورد چگونه به آن را بهبود بخشد. سیاه و سفید, خانواده ها هنوز هم درآمد کمتر و کمتر ثروت از بقیه از ما. تصور کنید اگر ما به دنبال این نابرابری و سپس مطمئن شوید که ما سیستم ایمنی کمک به بهبود این وضعیت به جای ساخت آن بدتر است. اگر مینیاپولیس, Camden, New Jersey و Albuquerque, New Mexico, همه می توانند در این کار چرا ما نمی توانیم? این کار آسانی نیست و زمان می برد و جامعه مکالمه, اما ما ممکن است هرگز یک فرصت بهتر.

من استفاده می شود به فکر می کنم افرادی که صحبت در مورد از بین بردن اداره پلیس و جایگزینی آن با چیزی جدید بودند نا امید کننده خیال.

نه در حال حاضر. من عذر خواهی Spokane. من باید شده اند قادر به تصور بیشتر.

جان اسنایدر سابق صاحب کسب و کار کوچک در اسپوکن و اسپوکن عضو شورای شهر از 2009-2016.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن