خارج از شبکه: شما می توانید این دختر از اراضی جنگلی دور - Tue, 12 Jun 2020 PST

"آیا شما یک مژه دستگاه فرزنی پرسید:" زن پشت آرایش ضد. او نوع متقارن ابرو که مادر طبیعت است که به طور کامل مسئ

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

"آیا شما یک مژه دستگاه فرزنی پرسید:" زن پشت آرایش ضد. او نوع متقارن ابرو که مادر طبیعت است که به طور کامل مسئول. به او نگاه کردم quizzically.

"این است که مانند یک کوچک گرم میله?" من فکر چه خورشیدی نسخه از این مراسم زیبایی است. آیا من می توانم چشم بسته خودم را با نایلون قبل از خواب پس از خواب بیدار شدم با حق شلاق حلقه?

من واقعا هرگز آموخته است که چگونه به انجام آرایش چیز. گاهی اوقات من قضاوت ضعیف را بهتر از من و من بیش از اندازه رژ لب بر روی صورت من به تصور یک کودک نو پا که pilfering را در کیف پول. ریمل مژه و ابرو به ناچار به پایان می رسد تا روی گونه من با midafternoon و مانند بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی تلاش می تواند الهام بخش برای یک نقاشی دالی.

اما دختران من گفتن من نیاز به گرفتن با این برنامه چون من ازدواج کردم در یک هفته "برای عکس" این بهتر خواهد شد اگر من "چشم پاپ." ظاهرا آرایش برخوردار این قدرت جادویی. به همین دلیل است که من ایستاده بود و در یک آرایش ضد جنگهاى تنها بخش کوچکی از آنچه که این زن به من گفتن.

من گوش به این دلیل او را به وضوح هرگز اشتباه گرفته شده برای دالی و سپس توضیح داد که من مهاجرت ریمل مشکل است. او در مورد صحبت با ماندگاری طولانی, حجم, بنیاد مقابل ساتر و بسیاری از چیزهای دیگر که معنی نداشت.

"آیا شما با استفاده از پرایمر?" او می پرسد. ناگهان ما در wheelhouse. آغازگر! البته! اگر من فقط در ابتدا من کل صورت (و مژه ها) من آرایش می ماند که من در نظر گرفته شده آن را فرض کنید من می توانم آن را دریافت وجود دارد در وهله اول.

من همه چیز را به او توصیه می شود و به سمت فروشگاه کوچک کیسه های پلاستیکی به ارزش چند صد دلار است. من تا به حال بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی شگفتی من می توانم همه چیز درست از جوش (لطفا به عنوان "لکه" در این میان حکیم کارشناسان) به یک دزد دریایی را گم چشم. من داماد حتی ممکن است تشخیص دهد که او در حال ازدواج است که فقط اضافه کردن به رمز و راز و عاشقانه روز.

من در (و هستم ازدواج به) یک خانواده که در آن همه چیز در مورد داشتن ابزار مناسب برای این کار پس از عملی از داشتن چیزهایی مانند ابرو مداد highlighters لب آستر برنزه کننده و ابرو پرایمر آسان فروش. استفاده از آنها سخت نیست یا, او گفت که او در اثر مالش آن بر روی دست و با استفاده از کلماتی مانند "کش رفتن, پت, dab, قلم مو" – همه چیز در آن من بسیار صالح مانند درزبندی و رنگ.

هیجان زده در این فرصت به اب شلپ شلپ کردن در تجربه ظاهر پیچیده بانوی زیبایی طبیعت من ایستاده در حمام من قبل از یک آینه بزرگ و هیجان بستهای جعبه پس از براق جعبه. هر کارتن کوچک آمد با tinier مجموعه ای از خورده دستورالعمل برای چیزهایی مانند "شرجی چشم" و "برهنه در ساحل, چشم."

من تا به حال یک زمان سخت انتخاب گزینه مناسب برای من است زیرا آنها ندارد "40-چیزی sun-leathered چشم" اما من ساخته شده انجام دهد.

در اینجا چیزی است هر چند: زمانی که شاخه خارج از منطقه راحتی من و تلاش چیزهای جدید آنها باید در حداقل نگه دارید تا به واقعیت زندگی من است. بنابراین من در زمان volumized مژه و روشن و خاموش شدن تب و تاب بودن ابرو و چاق و چله, مرجان دهان برای اجرا. در باران. دیدن که من نمی تونم از طریق یک تمرین از عروسی من قول بدون گریه در جمله اول این به نظر می رسید مناسب محک.

در جایی دور چهارم مایل من در زمان یک عکس برای ارسال به من دختر زرنگ و دانا به دلیل وجود دارد "خوب نور طبیعی است." تنها چیزی آشنا در مورد زن من دیدم لکه شکلات روی صورت من از Larabar من تا به حال فقط استنشاق.

من رفتم خانه و با استفاده از $40 پوست-امن سقز به مالش دادن آن همه عقب نشینی و بازگشت به طرح اصلی: تازه باغبانی آفتاب سوختگی و برخی گیلاس, Chapstick.

Ammi Midstokke را می توان در تماس ammimarie@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب