NHL پست قرنطینه: Recapturing تیم شیمی یک چالش

کلود ژیرو را Philadelphia Flyers شد, پرطرفدارترین تیم NHL که پشت هاکی بود و هنوز هم در حال بازی.که بیش از دو م

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

کلود ژیرو را Philadelphia Flyers شد, پرطرفدارترین تیم NHL که پشت هاکی بود و هنوز هم در حال بازی.

که بیش از دو ماه پیش و در بازی بعدی خود را می تواند بیش از دو ماه دور. او نمی تواند پیش بینی کند که چگونه همه چیز ممکن است اگر فصل رزومه.

"من نمی دانم" ژیرو گفت. "در حال حاضر همه چیز ناشناخته است."

در میان ناشناختهها در مورد NHL بازگشت در میان coronavirus همه گیر است و چه بر روی یخ محصول ممکن است مانند نگاه. در یک تیم ورزشی است که نیازمند ریتم و شیمی بازیکنان باید به سرعت وفق دهند و پس از زمان زیادی از هم جدا برای پس گرفتن آنچه در آن طول می کشد برای پرش به سمت راست به پلی آف و رقابت برای جام استنلی.

"ما می خواهیم برای دیدن بزرگ هاکی بازی" تورنتو کاپیتان جان توارث گفت. "این نه یک علم دقیق است. این چیزی است که ما هرگز در برخورد با قبل و ما می خواهیم به بهترین و زیبا ترین تصمیم آگاهانه ما احتمالا می تواند به بدیهی است که مطمئن شوید که نه تنها بچه ها ایمن ماندن اما کیفیت هاکی بسیار بالا است."

بر خلاف بسکتبال که در آن یک بازیکن می تواند تسلط بر بازی و انجام یک تیم هاکی مبتنی بر بازیکنان که در همگام دانستن که در آن هم تیمی هستند و خواهد بود رفتن بعدی — به صورت نوار به نوار عبور می کند. زمان به عنوان یک واحد یک عنصر ضروری برای موفقیت است و آن زمان است که می تواند از دست رفته اوایل به دلیل زمان زیادی کردن یخ.

به غیر از تعداد انگشت شماری از بازیکنان بودند که rehabbing آسیب های زندگی در سوئد و یا به نحوی قادر به پیدا کردن یک باز بازی بیشتر نیست skated پس از فصل متوقف شد در اواسط ماه مارس. Recapturing که اسکیت گشاد گشاد راه رفتن و ساختمان برگشت تا برای جلوگیری از آسیب خواهد شد بخش بزرگی از داوطلبانه تمرینات قبل از شروع پیش بینی شده از اردوگاه های آموزشی در ماه جولای.

برخی از بازیکنان ابراز نگرانی در مورد فردی خود را بازی مهارت های مانند وینیپگ جناح Patrik Laine انتظار خود را به "وحشتناک" پس از زمان زیادی ، بسیاری از goaltenders حتی نمی باید دنده خود را با آنها و برگشت به یک شیار را برخی از زمان.

پیتسبورگ کریس Letang فکر می کند غیر رسمی تمرینات محدود به شش بازیکن روی یخ در یک زمان معین باید در مورد همه که و ساختمان مطبوع سطوح. او می بیند اردوگاه آموزشی به عنوان زمان برای مربیان و بازیکنان به انجام برخی از تیم بازسازی است.

"اسکیت و همه چیز می آید و خیلی سریع" کلمبوس کاپیتان نیک فولینو گفت. "این تیم از طرز فکر و سیستم دوباره بازی که در آن شما نیاز به — که احساس می کنید. این تنها چیز شما واقعا می توانید هنگامی که شما در حال انجام تکرار و بیش از بیش و بیش از دوباره."

شناخت کامل به خوبی او نمی خواهد که یک ماه به کار با بازیکنان قبل از بازی, رزومه, ادمونتون مربی دیو Tippett حفر کردن یادداشت های خود را از به صورت مختصر آموزش در اردوگاه او نظارت با شغالها رفتن به 2013 تحریم-کوتاه فصل است.

"متفاوت است زیرا شما می دانید که بازیکنان در حال حاضر" Tippett گفت. "آن خواهید بود یک کمی مانند شروع یک فصل که در آن شما باید برای گرفتن و رفتن بسیار سریع است."

غایب معمول آموزش به تمرین سراسیمه قدرت بازی و یا مجازات کشتن برای ماه, بازیکنان انتخاب خواهد شد اما به هوای جدید خو گرفتن به هر یک از دیگر به سرعت. واشنگتن مدیر کل برایان MacLellan گفت که او نمی باشد نگران است.

"من فکر می کنم بازیکنان وفق" MacLellan گفت. "زمان و سرعت و سیستم های بازی معمولا چند هفته طول می کشد. این هیچ متفاوت از یک اردوگاه آموزشی در آینده جز آن خواهید بود ramped تا شدت بخشی سریعتر. من فکر می کنم بازیکنان را به آن وفق دهند. من فکر می کنم ممکن است scrambly اما آن خواهید بود شتاب به دلیل جدیت و آنچه در خطر است اگر شما در حال بازی یک قهرمانی."

حتی اگر تیم انتظار می رود به بازی یک زن و شوهر از نمایشگاه های قبل از بازی که تعداد کشف شیمی به سرعت می تواند تمام تفاوت به خصوص برای کسانی که در بهترین و پنج دور مقدماتی سری برای رسیدن به فینال 16.

"ما در حال رفتن به پیدا کردن یک راه برای احساس خوب است اما همچنین به تیم ما بازی گرفتن اصول را که راه دوباره گفت:" فولینو که کت آبی خواهد بازی توارث' Maple Leafs. "تیمی که می توانید به بازی خود را در سریعترین است که به موفقیت است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

فلوریدا, GM دیل Tallon آن را به نفع همه تیم ها در یک سطح میدان بازی رفتن به 24 تیم حذفی. اما به تازگی از این وضعیت می افزاید: یک لایه غیر قابل پیش بینی است و می تواند این را به یکی از رقابتی ترین تعقیب جام استنلی در تاریخ است.

"وجود دارد رفتن به برخی از تیم های که در حال رفتن به نا امید چون آنها خود را از دست داده و به شتاب وجود دارد می تواند صدمات در اردوگاه های آموزشی دوره ای از زمان اگر ما عجله بیش از حد سریع برای به دست آوردن این بچه ها تا به سرعت" نشویل GM دیوید Poile گفت. "این رفتن به مانند چیزی که ما انجام داده ایم قبل از."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب