Maple Leafs بزرگ Borje Salming در مبارزه با کروناویروس: "هنگامی که شما این را دریافت کنید, شما نمی توانید نفس

Maple Leafs سالن از شهرت defenceman Borje Salming باز کرد تا در مورد نبرد او با مورد مشکوک به coronavirus که ت

توسط NASERINEWS در 12 اردیبهشت 1399

Maple Leafs سالن از شهرت defenceman Borje Salming باز کرد تا در مورد نبرد او با مورد مشکوک به coronavirus که تو را دیدم او را در بیمارستان بستری کردند.

"شما می توانید ببینید که من احساس خوب در حال حاضر" 69 ساله گفت: در تصویری از سوئد مشترک پنج شنبه در رسانه های اجتماعی توسط هاکی سالن از شهرت. "این ویروس واقعا دیوانه است. بنابراین آنچه که من می خواستم بگم که شما باید به ماندن در خانه و امن است.

"این یک چیز سرگرم کننده است."

Salming گفت: NHL.com در اواسط ماه مارس او با داشتن مشکلات تنفسی و "احساس من در حال مرگ بود" در زمان بستری شدن در بیمارستان. با وجود نشان دادن علائم COVID-19, Salming گفت: او آزمایش شد و فرستاده شده به خانه پس از یک روز.

"که هیچ سرگرم کننده," او گفت: در این ویدئو. "هنگامی که شما این را دریافت کنید, شما نمی توانید نفس بکشید. و شما می دانید زمانی که شما تنفس می کند, شما می میرند. بنابراین در خانه بمانند امن است. این هیچ سرگرم کننده برای دریافت آن, بنابراین من خوش شانس هستم من خانه هستم. اما شما باید مراقب باشید."

Salming همچنین تشکر از پزشکان و پرستاران که درمان او را در حالی که همچنین ضمن تشکر از همه کارگران خط مقدم.

"شما بهترین, شما," او گفت:. "شما خیلی خوب به مراقبت و زندگی خود را بر روی خط. همه بهترین ها را برای شما بچه ها. شما بهترین هستید."

Salming بازی 16 از 17 فصل با Maple Leafs, شروع در سال 1973 و شروع یک موج از بازیکنان اروپایی که عضو NHL.

وی در تمام زمان بازی به عنوان یک برگ (1,099) و این تیم تمام وقت رهبر در کمک (620). او همچنین تیم حرفه ای رهبر در نقاط (768) و اهداف (148) توسط یک defenceman.

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب