NHL تکیه نسبت به 24 تیم postseason بازی های برگزار شده در مرکز شهرستانها از جمله St. Paul

NHL کمیسر گری Bettman روز دوشنبه گفت که اگر لیگ است که قادر به خود را از سر فصل آن می تواند با یک 24-تیم حذفی

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

NHL کمیسر گری Bettman روز دوشنبه گفت که اگر لیگ است که قادر به خود را از سر فصل آن می تواند با یک 24-تیم حذفی مسابقات در دو hub شهرستانها.

صحبت های دیجیتال کلیدی مصاحبه با رهبران در هفته یک ورزش کنفرانس کسب و کار است که برنامه ریزی شده بود را در نیویورک Bettman گفت: NHL است که به دنبال در "احتمالا هشت یا نه مکان های مختلف" است که می تواند به جای "یک دوجین یا بیشتر تیم ها در یک محل" با توجه به NHL.com.

NHL حکام ملاقات در یک کنفرانس دیجیتال تماس بگیرید دوشنبه برای رسیدگی به این طرح در میان دیگران به سر 2019-20 فصل قرار داده نامحدود مکث در مارس 12. NHL منبع گفت: مطبوعات پیشگام که در لیگ و بازیکنان NHL ارتباط هستند "به شدت مشغول کار بر روی یک طرح ... است که می تواند بازگشایی حذفی فصل بعد از این تابستان."

Devan Dubnyk وحشی را نماینده اتحادیه تایید رابطه کار بین لیگ ها و بازیکنان. "این خوب" وحشی دروازه بان گفت. "من نمی خواهم بگویم آن را امیدوار کننده اما آن طراوت که هر دو طرف در واقع در حال کار به سمت همان راه حل است."

در میان پتانسیل hub شهرستانها در حال بحث هستند Dallas, ادمونتون, Las Vegas, تورنتو, ونکوور و شهرهای دوقلو اگرچه یک منبع گفت: "سنت پل اکسل انرژی مرکز بازی. را به این مسابقات کار هر عرصه را نگه دارید و بازی های متعدد در هر روز.

که ایده آل نیست Dubnyk گفت: هیچ NHL بازیکن می خواهد به منزوی در یک شهر دور از خانواده خود را برای آنچه که می تواند دو ماه. اما او اضافه کرد: هر بازیکن او صحبت کرد می خواهد تا پایان فصل است و یک ذهن باز در مورد چگونه به آن را انجام دهد.

"هر کس می خواهد به بازی" Dubnyk گفت. "هیچ کس می خواهد به لغو نجومی; این همه بستگی به سناریو. تا زمانی که آن را امکان پذیر و نه دیوانه است که به ما قفل شده است و در یک هتل به مدت سه ماه. هر کس می خواهد به بازی اما آن را حس کنند."

با استفاده از یک جفت hub شهرستانها را به شدت کاهش دهد و این موضوع همه گیر محلی-مقررات مربوط. مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اقامت-در-خانه سفارشات منقضی شده یکشنبه شب اما دولت در بخش سلامت روز دوشنبه تاکید کرد که باید به صورت اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک در هنگام خروج از خانه خود را.

وحشی شد و دو امتیاز از هشتم و نهایی کنفرانس غرب نقطه حذفی که فصل متوقف شد, با بازی در دست بیش از دو نفر از چهار تیم جلوتر از آنها. یک منبع گفت: لیگ است که با تکیه نسبت به مصرف بالای 12 تیم در هر کنفرانس به صورت 24 تیم حذفی.

"ما در حال کار با بسیاری از ناشناختهها; ما با دریافت اطلاعات جدید در هر هفته. اما وجود دارد ثابت مکالمات" Dubnyk گفت. "ما در حال صحبت کردن در هر هفته چند بار و هر دو طرف در حال آمدن است تا با حالات مختلف. که واقعا همه شما می توانید انجام دهید."

NHL امیدوار است یک گسترش تلویزیونی در سراسر کشور postseason می تواند پر کردن در برخی از زمان نخست برنامه نویسی NBC از دست رفته زمانی که بازی های المپیک تابستانی 2020 شد و به تعویق افتاد تا 2021.

Dubnyk گفت: مذاکرات با لیگ برتر نیست و با تمرکز بر جزئیات مانند شهرستانها میزبان اما جزئیات مانند زمانی که تیم ممکن است قادر به بازگشت به تمرین. در حال حاضر بازیکنان و مربیان در شمال امریکا در stay-در-خانه سفارشات و تیم امکانات بسته شده است. که می تواند تغییر به زودی به عنوان ایالت از جمله ایالت مینه سوتا حرکت به سوی بازگشایی در سرعت های مختلف.

اما شیطان در جزئیات است. لیگ اصلی بیس بال در هفته گذشته ارائه شده به آن اتحادیه بازیکنان یک بیزانس 67-صفحه دقیقهای پیشنهاد دقیق برای شروع این فصل است.

"وجود دارد خیلی درگیر این دیوانه سناریو" Dubnyk گفت. "یک درب باز می شود و پنج بیشتر مسائل آمده است. این چیزی است که شده است به طوری که در مورد ارتباطات بین دو طرف است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن