NC فرماندار: ایران باید آماده برای کوچک پشت کنوانسیون - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

توسط برایان اندرسون و Gary D. رابرتسون آسوشیتد پرس رالی, N. C. – کارولینای شمالی با فرماندار گفت: در نامه ای

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

توسط برایان اندرسون و Gary D. رابرتسون آسوشیتد پرس

رالی, N. C. – کارولینای شمالی با فرماندار گفت: در نامه ای که این روز را در ایران باید آماده برای کوچک پشت کنوانسیون در شارلوت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس با وجود مطالبات از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک مقیاس کامل در فرد رویداد.

رژیم صهیونیستی. Roy کوپر دموکرات گفت: در نامه ای به بالا کنوانسیون سازمان و ملی ایران با مرجعیت است که او را مبارک به ادامه گفتگو بر سر نحوه برگزاری کنوانسیون با خیال راحت و هنوز هم در انتظار یک ایمنی طرح درخواست کارولینای شمالی مقامات.

"مردم کارولینای شمالی نمی دانم چه وضعیت COVID-19 خواهد بود در ماه اوت پس از برنامه ریزی برای مدرج کردن کنوانسیون با مردم کمتر اجتماعی فاصله و پوشش صورت یک ضرورت است" کوپر گفت: در این نامه است.

این نامه می آید در آستانه مهلت از توافق مقامات که کوپر پاسخ آنها را روز شنبه در مورد اینکه آیا آنها می توانند یک مقیاس کامل کنوانسیون در شارلوت در ماه اوت است. کنوانسیون شده است در مراحل برنامه ریزی برای دو سال.

هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن خواستار اطمینان از کوپر که او می تواند نگه دارید از یک مقیاس کامل رویداد و می خواستم یک پاسخ در عرض یک هفته. او تهدید کرده است که به حرکت این رویداد در غیر این صورت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب