Dear Abby: بالغ سکس حضور باعث ایجاد تنش در خانه

عزیز ابی: من و همسرم ازدواج کرده پنج ماه است. او 40 سال زندگی در زیرزمین. او یک کار اما من هیچ نظری ندارم اگر

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

عزیز ابی: من و همسرم ازدواج کرده پنج ماه است. او 40 سال زندگی در زیرزمین. او یک کار اما من هیچ نظری ندارم اگر او می پردازد اجاره. اگر او نمی کند این واقعا من را خسته نمی کند.

چه زحمت من این است که در سن و سال او, او باید خود را در حال حاضر. او در تلاش برای پرداخت وام های مدرسه که من درک می کنم. اما او کسی است که دچار این لوایح. همه او تا به حال به انجام پایان نامه اش و او را به حال خود دکترا. او ترک تحصیل کرد و قصد ندارد در رفتن.

همسر من فکر نمی کند که او یک enabler اما من مخالفم. آن را بسیار سخت برای من قرار داده تا با این وضعیت. — ناراحت در کلرادو

عزیز ناراحت: خیلی بستگی به این دلیل همسر خود را ترک مدرسه به جای گرفتن که دکترا. من آرزو می کنم شما تا به حال ذکر شد که آیا او شده است زندگی در خانه مادر او پس از دوران کودکی و یا اگر این چیزی است که نسبتا اخیر است. او ممکن است عاطفی یا مسائل مربوط به سلامت روان است که نیاز به خطاب.

به دلیل این است که ایجاد اصطکاک در ازدواج شما ممکن است چیزی است که شما و همسر خود را باید از طریق بحث با کمک یک مجوز ازدواج و خانواده درمانگر.

عزیز ابی: من 30 سال و مجرد است. من با این مرد در حالی که من مشغول به کار بود در مرکز شهر سه یا چهار ماه پیش. او تقریبا دو برابر سن من. در ابتدا من فکر نمی کنم او را به عنوان بیش از فقط یک مشتری اما او بسیار جذاب برای سن و سال او.

یک روز در ماه گذشته او به من گفت که او تا به حال از دست رفته گوشی خود را در طول شیفت بنابراین من از او پرسیدم به من شماره خود را بنابراین من می تواند او را در مورد کسی یافت می شود گوشی خود را که من انجام داد. بعد از آن شب او به نام من میپرسند: "چه کسی است ؟" بنابراین من به او گفتم که من بود. ما شده اند صحبت کردن در آنجا و من صرف شده است هر آخر هفته در خانه خود را.

من شروع به فکر می کنم من می توانید ببینید که در آینده با این پسر چون من احساس پروانه ها در معده من. من دوست دارم که چگونه همه چیز بین ما. من در مورد مراقبت از او و شاید می خواهید بیشتر از یک روز. باید چه کار کنم ؟ — میل یک مرد مسن تر

عزیز میل: آنچه شما باید انجام دهید این است که ادامه کاوش در یک رابطه و پیدا کردن اگر او احساس می کند به همان شیوه شما انجام دهد. اما شما دو نفر باید همه چیز را به آرامی و بحث در مورد تفاوت سن قبل از ساخت هر گونه تعهدات. اگر چه سن او لزوما یک معامله شکن قابل توجهی است.

عزیز ابی: من به امید بیش از حد با شوهرم از 40 سال به علاوه? در شب ما (یا من) تماشای تلویزیون, و او بسیار دلنشین به "دیده بان" هر چیزی بیشتر به خاطر او به سختی در همه. او بازی خود را در اپل و اجمالی در تلویزیون. او سوال بپرسید گاهی اوقات در مورد شخصیت و یا plotlines اما واضح است که او را به زیر است. برای برخی از دلیل من برای پیدا کردن آن ناامید کننده است که او واقعا تماشای حتی اگر آن چیزی است که او نشان داده شده است علاقه یا انتخاب شده است. من فقط باید سپاسگزار او را در همان اتاق با من و زنده است ؟ — احساس در کالیفرنیا

عزیز احساس, از خود راضی: با تمرکز بر قدردانی که شما با هم انجام چیزهایی که شما هر دو لذت بردن از سالم است. اگر شما نمی مراقبت برای برنامه او نیست تماشای احساس رایگان برای تغییر کانال به چیزی است که شما ترجیح می دهید. اما شما دو نفر باید در یک نقطه انجام چیزی هم که در آن شما هر دو به طور کامل درگیر چرا که اگر شما انجام آن را به شما حتی نزدیک به یکدیگر است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب