MLSE خواسته در مورد تورنتو بودن hub شهرستان باید NHL خود را از سر فصل فورد می گوید

انتاریو برتر داگ فورد می گوید: Toronto Maple Leafs' شرکت مادر شده است در تماس با استان مورد امکان کانادا بزرگت

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

انتاریو برتر داگ فورد می گوید: Toronto Maple Leafs' شرکت مادر شده است در تماس با استان مورد امکان کانادا بزرگترین شهر در خدمت به عنوان یک به اصطلاح "هاکی غلاف" برای تیم باید NHL سر فصل آن.

صحبت کردن در روزانه خود را COVID-19 جلسه رسانه شنبه فورد گفت: Maple Leaf Sports & Entertainment رسیده است اما هنوز نمی ارائه هر گونه اطلاعات در مورد پتانسیل پیشنهاد.

"آنها شده ایم در تماس با" فورد گفت. "آنها در حال آمدن است تا با یک برنامه بازی (این) NHL به عنوان یک کل. آنها واقعا آشکار هر چیز دیگری به عنوان رتبهدهی نشده است, اما ما تا به حال یک گفتگو.

"هنگامی که من دریافت اطلاعات بیشتر, من قادر به عبور از آن همراه است."

NHL بود که مجبور به توقف آن برنامه مارس 12 میان COVID-19 همه گیر شده است به دنبال برنامه ای برای متمرکز گروه از تیم های در خطر ابتلا به کم مراکز به امید از سرگیری این 2019-20 مبارزات انتخاباتی در این تابستان.

زیر یک شایعه پیشنهاد طرفداران نمی تواند مجاز در عرصه و تیم خواهد بود منزوی در هتل ها. وجود دارد 189 بازی باقی مانده در این فصل به طور منظم زمانی که NHL متوقف بازی.

انتاریو افسر ارشد پزشکی از سلامت دکتر دیوید ویلیامز گفت که او علاقه مند به دیدن آنچه NHL و لیگ های دیگر در نهایت پیشنهاد برای از سرگیری بازی.

"خواهیم دید که آنچه که در ذهن آنها," او گفت:. "ما باز به شنیدن برخی از پیشنهادات و ایده های, اما آن را هنوز هم در اوایل روز است. ما منتظر شنیدن از آنها."

شهردار تورنتو جان حزب محافظه گفت: او را نیز درگیر شده است در بحث و گفتگو در مورد NHL با استفاده از Scotiabank عرصه به عنوان یکی از آن مراکز.

"شده اند وجود دارد برخی از بسیار اولیه بسیار بالا-سطح مخاطبین با توجه به امکان برخی از بازی هاکی بازی," او گفت:. "اما آن چیزی که نشده نهایی لیگ ملی هاکی است.

"قطعا MLSE بسیار آگاه از این واقعیت وجود دارد که به طور قابل توجهی بهداشت عمومی ملاحظات در نظر گرفته شود به عنوان به احتمال کسانی که بازی در حال بازی در اینجا در تورنتو است."

یک MLSE سخنگوی کاهش یافته است اظهار نظر در مورد امکان از سرگیری این فصل است.

آلبرتا برتر جیسون کنی و NHL کمیسر گری Bettman صحبت کرد در ماه گذشته در مورد ادمونتون به عنوان یک پتانسیل hub شهرستان.

دکتر بانی هنری بریتیش کلمبیا سلامت استان افسر خواسته شده بود روز شنبه در مورد ونکوور احتمالا خدمت در همان ظرفیت است.

"ما شده است به دنبال در چگونه شما می توانید این نوع از رویداد ورزشی با خیال راحت در سراسر جهان," او گفت:. "من کاملا فکر می کنم که این نوع از چیزهایی که ما نیاز به فکر کردن در مورد.

"چگونه می تواند ما را در انجام این کار با خیال راحت در تابستان؟"

جدا از اجازه دادن به طرفداران در عرصه هنری گفت: بازیکنان ممکن است نگاه متفاوت بر روی یخ.

"وجود دارد راه هایی که بازیکن می تواند اقدامات احتیاطی را به مطمئن شوید که وجود فیزیکی, فاصله," او گفت:. "هنگامی که ما فکر می کنم از هاکی که من دوست دارم مردم در حال حاضر به پوشیدن ماسک.

"بنابراین وجود دارد راه هایی که بازیکنان در حال محافظت زمانی که آنها بر روی یخ."

همانطور که از اوایل ماه آوریل هشت NHLers گزارش شد که آزمایش مثبت برای COVID-19 از جمله پنج تن از سناتورهای اتاوا. همه باید پس از بهبود.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

لیگ و بازیکنان NHL' Association باید با تشکیل یک کمیته مشترک برای تعیین یک مسیر رو به جلو است که می تواند بازی برگشت روی یخ مدتی در ماه جولای.

این کمیته گفت: در هفته گذشته در یک بیانیه آنها "ساخته شده است هر گونه تصمیم گیری و یا تعیین یک جدول زمانی برای بازگشت احتمالی به بازی حالات" اما همچنان امیدوار است که بازیکنان جوان را به تیم خود را برای "گروه کوچک را فعالیت" را در اواخر این ماه.

Bettman به تازگی به ذکر است که دولت و مقامات پزشکی در نهایت ایجاد تماس تلفنی در زمانی که ورزش می تواند بازگشت.

-با فایل های از شاون Jeffords



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب