Minnesotans از رنگ در معرض خطر ابتلا به کروناویروس به دلیل شغل خود را از دیگر عوامل

جامعه مبتنی بر coronavirus تست در چهار سایت در سنت پل و مینیاپولیس زیر تظاهرات در اعتراض به مرگ جورج فلوید نشا

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

جامعه مبتنی بر coronavirus تست در چهار سایت در سنت پل و مینیاپولیس زیر تظاهرات در اعتراض به مرگ جورج فلوید نشان داده است استارک نژادی و نابرابری در که در حال انقباض است COVID-19.

مردم از رنگ در حدود 40 درصد از کسانی که مورد آزمایش قرار گرفتند اما آنها نشان داده 90 درصد از آزمايش مثبت دولت بهداشت و درمان, مقامات گفت. سفید ساکنان آزمایش مثبت 0.2 درصد از زمان در حالی که ساکنان سیاه شد مثبت 1.3 درصد آسیایی ها 5 درصد و Latinos 7.4 درصد است.

نزدیک به 13000 نفر آزمایش شده اند در چهار سایت های جامعه بیش از چند هفته گذشته. همه نتایج آزمایش شده اند اما مثبت شدن نرخ به طور کلی بوده است یا در زیر ایالت هفت روز به طور متوسط مثبت نرخ 3.3 درصد است.

کریس Ehresmann مدیر بیماری های عفونی بخش برای مینه سوتا وزارت بهداشت گفت: هیچ بیولوژیکی شناخته شده دلیل است که برخی از گروههای نژادی بودند بیشتر احتمال دارد به قرارداد coronavirus بیش از دیگران است.

نابرابری به احتمال زیاد ناشی از تفاوت در مواجهه با خطرات در زندگی روزمره خود, او گفت:. اساسا Minnesotans از رنگ باید شغل و شرایط زندگی که آنها را بیشتر به احتمال زیاد برای آمدن به تماس با کوروناویروس.

"این داده ها تقویت نگرانی های ما ابراز داشته اند قبل از اینکه در مورد ناهموار طبیعت COVID به عنوان آن مربوط به مردم رنگ" Ehresmann گفت. "نه به خاطر هر مسئله بیولوژیکی. بلکه با توجه به تفاوت در چیزهایی مانند شرایط بهداشتی اساسی و مربوط به قرار گرفتن در معرض خطر است."

مقامات بهداشتی دولت در حال کار برای رسیدگی به آن دسته از تفاوت در راه های مختلفی از جمله ساخت تست بیشتر به راحتی در دسترس در جوامع رنگ Ehresmann گفت.

ایالت coronavirus آمار با نژاد و قومیت نیز نشان می دهد استارک نابرابری. در نظر بگیرید:

  • سیاه پوستان حساب برای حدود 7 درصد از تمام Minnesotans و 21 درصد از coronavirus موارد است.
  • حدود 5.5 درصد از Minnesotans هستند لاتین, اما 23 درصد از coronavirus موارد در میان Latinos.
  • آسیایی ها را تا 5 درصد از وضعیت جمعیت و 7.5 درصد از عفونت کروناویروس.
  • مینه سوتا است 80 درصد و 38 درصد از coronavirus موارد در میان ساکنان سفید.
  • نژاد و قومیت در حدود 17 درصد از موارد ناشناخته و یا گم شده است.

مینه سوتا شیوع کروناویروس در ادامه به نشان می دهد برخی از صورت ظاهر از ثبات چهارشنبه با پنج مرگ و میر بیشتر و 304 مورد جدید گزارش شده توسط دولت و وزارت بهداشت.

دولت تلفات رسیده است 1,397 و با وجود 33,763 آزمایشگاه تایید موارد در سطح ایالت. هر شهرستان به جز دریاچه جنگل حداقل یک مورد تایید شده.

کسانی که مرگ و میر گزارش شده بود روز شنبه در سن از محدوده 50s خود را به خود را در 90s. دو نفر از پنج نفر از ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت.

پس از شیوع این بیماری آغاز شد و متوسط سن کسانی که تشخیص داده شده اند با کروناویروس است حدود 39 سال است. متوسط سن کسانی که مرده ام است 83.

وجود دارد 29,707 بیمارانی که بهبود به اندازه کافی آنها دیگر نیازی به جدا شده است. وجود 340 بستری و 160 در وضعیت بحرانی است.

Ehresmann همچنین ابراز نگرانی جمعه برای تعداد فزاینده ای از عفونت های جدید در میان مردم در 20s خود را در منکیتو منطقه در جنوب مرکزی ایالت مینه سوتا. بسیاری از کسانی که تست مثبت اخیرا گزارش بازدید از چندین میله قبل از ابتلا به کوروناویروس.

تعدادی از کسانی که به تازگی آلوده به افراد جوان مشغول به کار در مراقبت از کودک و یا مراقبت های بهداشتی Ehresmann گفت. او با تاکید بر نیاز مردم به پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله هر زمان که احتمالا در حالی که در.

"تاثیر ممکن است کمتر برای این گروه سنی اما این پتانسیل به ثانویه انتقال به بخش های دیگر جامعه و افرادی که ممکن است در معرض خطر بیشتری," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب