باغ وحش مینه سوتا کاهش 125 شغل به نظر می رسد راه هایی برای بازگشایی میان coronavirus همه گیر

نزدیک به دو ماه پس از بستن درهای خود را به سرعت گسترش coronavirus, باغ وحش مینه سوتا در دره اپل مجبور شده است

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

نزدیک به دو ماه پس از بستن درهای خود را به سرعت گسترش coronavirus, باغ وحش مینه سوتا در دره اپل مجبور شده است به کاهش کارکنان.

چهل و هشت کارکنان در حال گذاشته شدن با توجه به انتشار از باغ وحش مینه سوتا. آنها نیز خالی نگه داشتن موقعیت های باز و تعلیق فصلی استخدام کاهش نیروی کار توسط 125 موقعیت خود را در تمام.

"این دشوار است هفته" باغ وحش مینه سوتا مدیر جان frawley می گفت: در یک نسخه. "این کاهش نه بازتابی از کار انجام شده توسط کارکنان ما. این یک نتیجه تاسف از زمان همه گیر."

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در حال حاضر توصیه می شود 6 میلیون دلار بود به اضافه مکمل بودجه برای 2020-21 سال مالی برای کمک به حمایت از باغ وحش مینه سوتا. کسانی که بودجه را نسبت به ادامه مراقبت از حیوانات و حفظ تجهیزات و نگهداری.

پس از بسته شدن به در مارس 14, کارکنان همچنان به ارائه مراقبت برای حیوانات و امکانات و تعدادی از اقدامات در نظر گرفته شده برای کاهش هزینه ها در مناطقی که تحت تاثیر قرار نمی سلامت و ایمنی از همه درگیر.

هیچ جدول زمانی در زمانی که باغ وحش مینه سوتا دوباره باز خواهد شد.

این باغ وحش گفت: آن را "ارزیابی گزینه ها برای بازگشایی, اگر چه آن را به رسمیت شناخته شده است که تجربه ای متفاوت خواهد بود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن