مینه سوتا 'شراب پریا' ارائه موضوعات پیوستن به ملی قرنطینه روند

مینه سوتا زنان پیوست و دیگران در سراسر کشور در ارائه سبد با شراب و موضوعات دیگر به محله غریبه ها به عنوان یک ح

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

مینه سوتا زنان پیوست و دیگران در سراسر کشور در ارائه سبد با شراب و موضوعات دیگر به محله غریبه ها به عنوان یک حرکت همبستگی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

این روند نیز دیده شده است و در جای دیگر در ایالات متحده, که در آن زنان ایجاد گروه های خصوصی در Facebook و پس از آن "شراب پریا" رها کردن سبد از شراب و موضوعات با یادداشت ها و گفت: "شما بوده ام wined."

این عمل تصادفی از مهربانی جنبش نیز لقب "QuarantWined."

جیمی Swenson کنار هم قرار دادن این سبد هنگامی که او شروع به یک Facebook گروه به عنوان بخشی از "شما بوده ام Wined" جنبش است. (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

چند مینه سوتا گروه های تشکیل شده بر روی Facebook. هنگامی که کسی مجاز است برای پیوستن به گروه پس از شهادت آنها بیش از 21— آنها برای دیگران در محله خود را و سپس ارسال نظر و مورد علاقه خود را با libations الکلی یا نه.

و هدیه را متوقف کند فقط با خوراکی اشیاء. مردم درخواست (و دریافت) غیر غذایی مانند آرایش, فلیپ فلاپ, ناخن لهستانی, شمع, عکس, fuzzy, جوراب, لوسیون, مجلات, گل, ماسک صورت و بیشتر.

بسیاری از ارسال تصاویر و یادداشت ها از فضل آنها دریافت خواهید کرد. یک زن در مینه سوتا گروه نوشت: "امروز من به نوبه خود! از آن شده است بسیار طولانی تلاش هفته و این از آن ساخته شده خیلی بهتر!!! آن را کامل!! از شما بسیار سپاسگزارم!!!!"

زن دیگری نوشت: "این اتفاق افتاد! من فقط به حال شیرین ترین فرشته رها کردن شگفت انگیز ترین سبد! من لال, با, چگونه, کامل, این سبد بود — به مورد علاقه من طعم سفید پنجه و مورد علاقه من تا کنون La Croix! با تشکر از شما از ته قلب من است."

اعضای اغلب پست آدرس خود را در خصوصی Facebook groups که کشیده شده نگرانی برخی Facebook.

این گروه قوانین را سعی کنید به نگه داشتن عضو اطلاعات خصوصی.

"تنها هدف از این و دیگر گروه های مشابه است برای زنان به نگاهی هم به بالا بردن و درک هر یک از دیگر با برکت و رحمت و آنها را با یک تصادفی QuarantWined' سبد ناشناس گفت:" جیمی Swenson آغاز شده که یکی از مینه سوتا گروه پس از دیدن دیگران در اطراف.

او اشاره می کند که سعی کنید برای حفظ اطلاعات خصوصی افراد باید به او دعوت Facebook و آنها را تشویق زنانی که نگران هستند به استفاده از ویژگی های پیام رسانی.

نتایج نهایی بوده است الهام بخش و دلگرم Swenson گفت.

زنان در گروه های ارسال شده داستان در مورد شوهران خود را در حال مبهوت راز تحویل از جمله یکی تحویل ساخته شده توسط یک زن در یک لاک لاک پشت های نینجا ، یکی نوشته که شوهرش می خواست او گروه از مردم که به او هدیه.

کسی تو باید گوش شده است چرا که ظاهرا این روند است و دیگر فقط برای زنان است. مردان در حال دعوت به پیوستن به "مردان شما شده است Beered" Facebook گروه به عنوان به خوبی.


fyi

زنان می توانند جستجو در Facebook برای "مینه سوتا شما شده است quarantWINE می خواهم" یا در خارج از مترو نوک پیکان مینه سوتا شما شده است Wined!!

مردان می توانند جستجو برای "MN مردان! شما بوده ام Beered."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب