مینیاپولیس اول, St. Paul سوم برای بهترین پارک ها در کشور

اعتماد برای زمین های عمومی منتشر کرده است نهمین سالانه رتبه بندی از شهرستانها با بهترین پارک های کشور و برنده

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

اعتماد برای زمین های عمومی منتشر کرده است نهمین سالانه رتبه بندی از شهرستانها با بهترین پارک های کشور و برنده یک Midwesterner عادت به تمجید آن در فضاهای سبز و حتی در طول یک بیماری همه گیر.

مینیاپولیس که کاهش یافت و به مقام سوم در ParkScore شاخص در سال گذشته است که دوباره در بالا بازپس وهله اول گوشته آن برگزار می شود در سال 2018 و برای چندین سال به طور مداوم قبل از آن.

واشنگتن در زمان و مکان دوم در این سال در رتبه بندی از 100 بزرگترین شهرهای ایالات متحده, St. Paul کاهش یافته و از یک نقطه به سوم و آرلینگتون ، در جایگاه چهارم.

چهار شهرستانها به اشتراک گذاشته اند صدور صورت حساب های بالا را برای چهار سال گذشته.

رقابت دوستانه بیش از پارک فضا

این ParkScore شاخص در نظر گرفته شده است به ارائه انگیزه ای برای رقابت دوستانه بین شهرستانها در حالی که جشن شهرداری که سرمایه گذاری در آنها و فضاهای سبز آن را به یک هدف برای حفظ یک پارک یا منطقه در یک پیاده روی 10 دقیقه ای از هر ساکن ،

در شاخص, St. Paul در واقع ضربان, مینیاپولیس, مو وقتی که می آید به در صد از ساکنان که زندگی در نزدیکی پارک — 99 درصد به 98 درصد بود.

اعتماد عمومی زمین مقامات اذعان کرد که در سراسر کشور, شهرستان رهبران ممکن است احساس تحت فشار به نگه داشتن تمام کسانی که در پارک اهداف در ذهن در آمدن چرخه بودجه توجه به کاهش فروش درآمدهای مالیاتی و سایر بازدید خود را به پایین خط.

پس از آخرین رکود اقتصادی در 2007-2008, شهرداری ها در سراسر کشور کاهش خود را پارک بودجه 20 درصد تاخیر در پروژه های بزرگ و پارک های جدید ادغام چندین سال.

"من نمی توانم فکر می کنم از یک منبع نزدیک به خانه برای پاک کردن سر و ورزش و تفریح و سرگرمی در یک جامعه دور راه" گفت: سوزان اشمیت, دولت, مدیر, مینه سوتا و Northwoods ویسکانسین و میشیگان. "سرمایه گذاری مهم است یا مردم نمی رفتن وجود دارد و اگر آنها احساس نمی امن و یا امکانات برای دسترسی به. وجود دارد رفتن به فشارهای خارج وجود دارد در یک یا دو سال آینده و شما می توانید بقیه مطمئن باشید اعتماد برای زمین های عمومی است برای رفتن به یک صدای بلند سخن گفتن از اهمیت پارک ها و مناطق طبیعی و نزدیک به خانه است."

پارک امکانات رفاهی رنج می برند در طول همه گیر

در طول همه گیر هر دو مینیاپولیس و سنت پل را توقیف بسیاری از امکانات پارک به عنوان یک بهداشت احتیاط در حالی که در واقع گسترش, هوای آزاد, مناطق تفریحی با بستن برخی از 40 مایل از خیابان به ماشین و باز کردن آنها را برای پیاده و دوچرخه سواران. مسیرهای پیاده روی و مناطق طبیعی نیز باز باقی می ماند.

برای شاخص های دوقلو شهرهای نزدیک گره خورده است وقتی که می آید به قبل از همه گیر بودن از شش پارک امکانات: تفریح و ارشد مراکز بسکتبال hoops, پارک, دستشویی, چلپ چلوپ, پد, زمین های بازی و پارک سگ.

مینیاپولیس, ضرب و شتم, St. Paul با کمی بیش از یک نقطه زمانی که امکانات بودند به ثمر رساند هر چند St. Paul حفظ صدور صورت حساب های بالا در دسترس برای دستشویی و حمام.

مینیاپولیس است که خود را منتخب پارک مدیره با مالیات قدرت صرف پول بیشتر در پارک های آن از سنت سرانه ($319 در مقایسه با $219 هر ساکن). آن را نیز به طور متوسط بزرگتر از پارک شهر (5.7 هکتار در مقایسه با 3.2 هکتار) با تشکر در بخش های بزرگ به مینیاپولیس " بیشتر-از-قرن راند.

"مینیاپولیس خیلی بیشتر انعطاف پذیری و داشتن یک پارک منطقه گفت:" چارلی McCabe, شهرستان, پارک, محقق برای اعتماد عمومی زمین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب