Mariah ترجمه: بهداشت و درمان و در مقابل امنیت اقتصادی? ما می توانیم راه ما را از طریق این

ما امیدواریم که که بحران ما به ارمغان می آورد با هم. این امر می تواند یک پوشش نقره ای در زمانی که کشور ما است

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

ما امیدواریم که که بحران ما به ارمغان می آورد با هم. این امر می تواند یک پوشش نقره ای در زمانی که کشور ما است بنابراین تقسیم شده است. اما تنور این بحث بیش از "ماندن در خانه سفارشات" در سطح ملی و محلی است یک مثال از اینکه چگونه استرس را از این بحران می تواند ما را از هم جدا.

در حال حاضر دولت ما این است که کشتی با توجه به دیدار دو بسیار مهم نیاز دارد – سلامت و امنیت اقتصادی است.

بسیاری از میان ما ترس تنها یکی از این نیازها را می توان ملاقات کرد: در هر صورت ما همه می توانند در خانه بمانند و جلوگیری از مقیاس بزرگتر از دست دادن زندگی است اما از دست دادن امرار معاش ما و یا ما می تواند همه رفتن به محل کار و بازگرداندن اقتصاد اما افزایش تعداد زندگی از دست داده است.

جنگ سمی تاثیر بر مغز ما منجر به فکر می کنم "یا" قوانین و مقررات. اما یک راه بهتر وجود دارد – و نه فقط برای شرایط "stay-at-home سفارشات" اما برای بی شمار اقتصادی و بهداشتی و دیگر COVID-19 اثرات خواهد بود که ما از پرداختن برای سال آمده است.

ما خوش شانس است که در ایالت مینه سوتا در ساختمان سرمایه گذاری دولت و جامعه ظرفیت برای توسعه راه حل های که پاسخگویی به نیازهای متنوع شهروندان است. با استفاده از علم رفتار انسان ایالت مینه سوتا را از همکاری و حل اختلاف انجمن مینه سوتا شهرستانهای لیگ مینه سوتا شهرستانها بیمه اعتماد شورای حل اختلاف موسسه در Mitchell ال روزاریو قانون مدرسه غیر انتفاعی شجاع و فرشتگان و جامعه حل اختلاف سازمان کمک به انتخاب و منصوب مقامات دولتی و همچنین جامعه بزرگ با هم کار کنند با درک هر یک از دیگر نقطه نظر شناسایی نیازهای همه درگیر و در حال توسعه راه حل های که آدرس و ادغام این نیاز دارد.

امروز مشکل عمومی مسائل مربوط به سیاست و به خصوص پاسخ به COVID-19 در حال حاضر در حال پیچیده است. مردم باید و باید متفاوت ایده های در مورد چگونه به حل این مسائل است. مشکل ناشی زمانی که ما از دست دادن این باور است که ما باید ارزش های مشترک و زمانی که ما فاقد اعتماد و روابط به پل تقسیم.

جنگ به خودی خود یک مشکل نیست اما برخورد با تعارض موثر است کلید به یک دموکراسی سالم.

ما می توانیم همه توافق دارند که رویکرد ما به مدیریت COVID-19 باید ادغام نیازهای مهم سلامت و امنیت اقتصادی است. که ممکن است واضح به نظر می رسد اما هنگامی که ما به جزئیات بیشتر در مورد چگونه به انجام این کار, آن را سخت تر می شود. همانطور که همه ما با کشتی چگونه به بهترین مدیریت COVID-19 ما ارائه می دهیم برخی از اصول راهنما بر اساس تجربه ما.

تشخیص و تمرکز بر ارزش های مشترک.

در حالی که افراد دارای موقعیت های مختلف در بحث مسائل مربوط به آنها به طور کلی انگیزه اصلی همان مجموعه ای از ارزش ها مانند انصاف و صداقت و شفقت است. به خودتان یادآوری کنید که طرف دیگر نیست و بدون ارزش است اما در واقع بسیاری از سهام از ارزش خود را.

کاوش طرف دیگر دیدگاه.

به منظور شناسایی راه حل مورد قبول ما باید قادر به تولید گزینه های که آدرس منافع طرف دیگر. پرسیدن سوالات باز و گوش دادن به اطلاعات در مورد نقطه نظر خود را به جای تهیه یک عمل متقابل خواهد شما را قادر به شناسایی منافع خود.

متعهد به توسعه راه حل های یکپارچه.

پس از گوش دادن طولانی به اندازه کافی و به اندازه کافی به درک طرف دیگر نیاز به کار سخت به اندازه کافی به توسعه راه حل های خلاق که در آدرس (یا ادغام) مهم ترین نیازهای همه درگیر. این نوع راه حل را نه تنها بیشتر قابل قبول برای همه طرف ها اما همچنین یک راه حل بهتر — از آنجا که آن را حل و فصل خواهد شد بیشتر جنبه از مشکل است.

پیدا کردن خوب در همه.

تعداد بسیار کمی از مردم در صبح تعجب "چگونه می توانم جهان را بدتر محل امروز؟" اکثر مردم بیشتر از زمان انجام آنچه آنها باور دارند که بهترین است. به منظور حل یک مشکل با کسی که آن را ضروری است برای پیدا کردن و اتصال با خوبی در آنها است.

بر اساس واهی اما در تجربه های گسترده ای پل تقسیم بر پیچیده و تفرقه مسائل ما می دانیم که مینه سوتا می تواند انجام این کار است.

در این میان بسیار بار تلاش ما می توانید ببینید ارزش در داشتن ایده های مختلف در مورد چگونگی پرداختن به مسائل پیچیده ما می تواند تشخیص دهد که ما به اشتراک گذاشتن ارزش ها با افرادی که با ما به اشتراک گذاشتن ایده های ما می تواند به تقویت روابط با وجود ایده های مختلف و ما می تواند به توسعه راه حل های یکپارچه برای سلامتی ما و چالش های اقتصادی با هم است. در واقع با هم تنها راهی است که ما می توانیم.

همه ما در ارائه خدمات مستقیم, آموزش ها و منابع دیگر برای کمک به دولت و جامعه در پل تقسیم بیش از مسائل دشوار است. اگر شما و یا خود را در جامعه نیاز به حمایت در کار را از طریق یک مسئله دشوار است مربوط به COVD-19 یا دیگر مسائل ما مراجعه کنید وب سایت های ذکر شده در زیر برای کسب اطلاعات بیشتر.

ماریا Levison است مدیر دفتر همکاری و حل اختلاف در Minnesota Department of Administration (www.mn.gov/admin/ocdr). او نوشت: این در همکاری با جولی حلقه مدیر اجرایی انجمن مینه سوتا شهرستانهای (https://www.mncounties.org/); Pam Whitmore همکاری و وساطت مدیر لیگ مینه سوتا شهرستانها بیمه اعتماد (https://www.lmc.org/resources/collaboration-services/); Sharon مطبوعات مدیر حل اختلاف موسسه در Mitchel ال روزاریو دانشکده حقوق (www.mitchellhamline.edu/dispute-resolution-institute) و هیئت مدیره شرکت رئیس جمهور از جامعه میانجیگری مینه سوتا (https://communitymediationmn.org/) و ویلیام دوهرتی دانشگاه مینه سوتا rofessor و از بنیانگذاران شجاع فرشتگان (https://braverangels.org/minnesota/).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن