کیسه مراسلات پستی: چگونه می Maple Leafs کرایه در مقابل کلمبوس اگر این فرمت جدید تایید شده است?

حداقل افرا برگها جلوگیری از بوستون برونز در دور اول.این ایده به دست آوردن کشش در حال حاضر واقعا سرب ایده در تم

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

حداقل افرا برگها جلوگیری از بوستون برونز در دور اول.

این ایده به دست آوردن کشش در حال حاضر واقعا سرب ایده در تمام طول – اگر NHL بازده به پایان آن 2019-20 فصل را به 24 فقط از آن 31 تیم بازگشت.

در سناریوی حال رای گیری توسط بازیکنان امروز چهار تیم برتر در هر کنفرانس که به نوعی از دور رابین در حالی که تیم های کشت و پنجم به 12 بازی بهترین-از-5 "در بازی."

دلیل: به حداکثر رساندن وزوز. این اطمینان لیگ است که تیم با فن بزرگ-پایگاه – مونترال شیکاگو و نیویورک رنجرز خواهد بود مطمئن باشید حداقل یک دور حتی اگر در نقطه یا نقاط درصد آنها واقعا نباید در نظر گرفته شده در جام استنلی گفتگو.

برگها هفتم-دانه در شرق را کلمبوس هشتم بذر. تورنتو (36-25-9) و کلمبوس (33-22-15) هر حال همان تعداد نقاط (81). برگها در زمان ممکن چهار امتیاز اما هر دو بازی در ماه اکتبر تحت مایک Babcock.

صفحه اصلی یخ نمی خواهد یک مزیت از آنجا که وجود خواهد داشت هیچ طرفداران در حضور. وجود دارد حدود هشت شهرها از جمله تورنتو – در نظر گرفته شده به عنوان هاب را به میزبان تعدادی از تیم های. هیچ تضمینی وجود ندارد برگها را در تورنتو اگر تورنتو می شود یک مرکز.

برگها را بهتر جرم: 238 اهداف برای به کلمبوس را 180. کلمبوس است که بهتر دفاع: 187 گل در مقابل به تورنتو 227.

نگاهی به تورنتو در چهار. که انرا' یک رفت و برگشت. آنها در حال رفتن با بهترین-از-5 دلیل NHL معتقد است در ارواح. بهترین-از-3 در نظر گرفته شد اما پیتسبورگ پنگوئن ها – دانه پنجم – ترس داغ Carey قیمت (مونترال است 12th دانه) خواهد عذاب آنها است.

همه این به این معنی است که وجود دارد خواهد بود, asterisk برای این فصل است. وجود دارد احتمالا در حال حاضر است.

اما اجازه دهید فکر می کنم در مورد که در یک ثانیه. اگر یکی از پایین 16 تیم برنده جام استنلی پس از آن برای اولین بار آن را گرفته اند 19 برنده به نوشیدن از این جام. (حذفی بازی در ؟ معانی. همه همان چیزی را به من.)

(کنار: آیا برنده شدن در یک "بازی در" دور تعداد به عنوان برنده شدن در یک دور پلی آف? Hmm.)

آنها می گویند -- حداقل هاکی مردم می گویند چرا که آنها مغرضانه – جام استنلی سخت ترین جایزه برای برنده شدن در طرفدار تیم های ورزشی. حرکت هدف-به پست 19 برنده خواهد آن را حتی سخت تر است.

مسئله دیگر است: "هنگامی که این اتفاق می افتد؟"

که جواب هیچ کس نمی داند.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در روز جمعه کیسه مراسلات پستی.

و در حال حاضر ما به این هفته نسخه از کیسه مراسلات پستی. هفتگی کیسه مراسلات پستی به ارمغان می آورد خوان ورودی در Harold بالارد دوران برخی از سرگرم کننده با نام خط و یک داستان از نوریس را بدست آورد.

سوال: سلام Kev. من لذت می برد خود را در "اگر" مقاله در مورد هارولد بالارد و جان باست و برگها. در حالی که من به اندازه کافی برای تبدیل شدن به یک فن برگ در سال 1980 زمانی که بالارد به نام عکس من فقط یک بچه کوچک (و من می دانم که برخی از بالارد kin) پس من از اظهار نظر خودداری کنند ، من می گویم که جان باست Sr. رفت و به مادر آلما (در توانا Massawippi سواحل!) و که من ممکن است یا نه ممکن است یکی از پسران loitering خارج از خانه خود messying خیابان با ما ته سیگار (به بزرگ دلخوری) در سال دبیرستان من. آن را نیز به من یاد یک ستاره مقاله ای که من در مورد پسرش جان باست جونیور در اجرا تا سال 2016 آمریکا در انتخابات است. من آن را دوست داشتم به عنوان جونیور بود معروف تهدید به پانچ مغلوب ساختن پیشی جستن در صورت در 80s در زمانی که هر دو متعلق به USFL تیم است. من شما را با یک نقل قول از جان اف باست که من به عنوان خوانده شده در آن مقاله که به من خنده:

"من فقط با پوشیدن یک دست کت و شلوار که من به بانک" باست گفت: Sports Illustrated در سال 1983. "موهای من کوتاه است که من جمع آوری پول و زمانی که من آن را صرف."

اگر شما نیاز به یک هاکی سوال چه چیزی شما فکر می کنم ممکن است دفاع جفت بعدی فصل ؟

بهترین

لایحه L

پاسخ: با تشکر ، بالارد-Bassett نوع داستان طنین انداز با بسیاری از خوانندگان. درک شخصی ورودی. بهترین جفت: من شرط می بندم مورگان Rielly و تراویس Dermott خواهد شد بازی های زیادی با هم حتی اگر هر دو چپ دست. Dermott بود فقط آمدن در اطراف پس از یک شروع کند و Rielly بود فقط بازگشت از آسیب دیدگی است. من تصور شلدون Keefe نگران کمتر در مورد راست-چپ جفت از سلف خود که هرگز موفق به یادآوری هر کسی که می خواهم ذکر شده است که خود جنرال موتورز موفق به دریافت حق تعداد righty blueliners.

سوال: سلام کوین. واقعا لذت بردم از قطعه خود را در بالارد عصر.

من فکر می کنم شما کردم تقریبا همه جزئیات کثیف درست است.

من به یاد داشته باشید که بدنام تصاحب هست.

من 17 در زمان.

در واقع پس از بالارد در زمان بیش از این تیم باور کنید یا نه من دیدم نوشتن بر روی دیوار و گفتم پدر من که "برگ نمی خواهد برنده جام استنلی دوباره برای یکی دیگر از 50 سال است." او هنوز هم به یاد می آورد من گفتن او را که.

اما من اشتباه بود -- آن شده است و 53 سال است..... و شمارش!

یکی دیگر جزئیات شما را شامل نمی شود در این مقاله:

بالارد برای اضافه کردن توهین به کل امر در واقع منتقل برگها از بخش شرقی به غرب فقط لطفا خود را "رفیق" لایحه Wirtz که متعلق به Blackhawks. بالارد نیست در مورد مراقبت دراز مدت و عمیق مجموعه رقابت با تیم های مانند مونترال یا دیترویت و یا آنهایی که جدید است که می تواند توسعه یافته با تیم های مانند Sabres..

بنابراین برای سال های بسیاری از ما در حال ورشکستگی در غرب با شیکاگو-که آنها نیز ملال انگیز برای دهه-و با تیم های که وجود دارد طبیعی رقابت. در حال حاضر این برگها به حال برای تحمل و قدرت بسیار طولانی سفر به غرب تقسیم شهرستانها که در زمان عوارض خود را بر روی بازیکنان.

در نهایت من قوی برگها فن در حال رشد در اوایل 1970s. اما پس از بالارد در زمان بیش از این تیم تصمیم گرفتم به اندازه کافی بود به اندازه کافی -- و روشن وفاداری به Canadiens. پاداش پس از هفت فنجان وجود دارد هیچ کدام در تورنتو است.

و تا کنون هیچ برنامه ای برای بازگشت به برگ ارابه موسیقی.

من لذت بردن از خود را به خوبی تحقیق مقالات بسیار زیادی به خصوص در این دلتنگ بار..

اقامت هست.

بهترین

استیو K

پاسخ: من خوشحالم که شما به ارمغان آورد تا نوریس بخش افتضاح. من تا به حال یک بخش در آن از آن کاهش یافته است. (من فکر کردم نقطه خوبی ساخته شده است که بالارد به حال cheaped در برگها.)

گزارش از زمان نیست که بالارد انجام شد یک نفع برای Wirtz او انجام شد آن را برای جوانه نوریس صاحب بال و لیگ به عنوان یک کل و نه مبارزه با آن. اگر او واقعا انجام آن را برای خود. در اینجا چیزی است که رو در سمت چپ برش-کف اتاق:

"وقتی NHL re-تراز وسط قرار دارد در 1981-82 به بیشتر های جغرافیایی مبتنی بر تقسیمات و نامتعادل برنامه بالارد اجازه برگها به تخلیه Adams بخش – که تا به حال بوستون, Hartford, بوفالو و کبک و رفتن به استقبال مونترال – به حرکت می کند به مقدار ضعیف تر نوریس را بدست آورد.

"برگها به پایان رسید در پشت همه این تیم ها در 1980-81. این Sabres قرار بود سر به نوریس اما خودداری کردند. در بخشی بالارد را به عنوان یک نفع برای خود بال صاحب بروس نوریس که می خواستم یا برگها یا حبس در این بخش است.

"اما بسیاری در لیگ معتقد بالارد ساخته شده حرکت می کند و در بخشی به دلیل او می تواند به صرف پول کمتر به پلی آف با چهار پنج تیم ساخت پست-فصل است.

"بالارد است و نه علاقه کسانی حذفی دروازه" عضو NHL حکام گفت: ستاره وقتی که دوباره تراز اعلام شد Dec. 11, 1980.

"آن من مناسب خوب" بالارد به خبرنگاران گفت: پس از آن.

"تیم مانند دیترویت بال سرخ و مینه سوتا شمالی ستاره در زمان تبدیل شدن به همان اندازه بی منطق از طریق 1980s و او تنها تا به حال به ضرب و شتم یکی از آنها است. گاهی اوقات آنها انجام داد. گاهی اوقات آنها نمی. یک درب گردان از مربیان GMs و بازیکنان دنبال کرد.'

سوال: سلام کوین. من کاملا لذت می برد درمان خود را از آنچه من توصیف به عنوان برگ' قرون وسطی در دوران سلطنت خطا misrule و یا آنچه شما را از هارولد بالارد. به عنوان خوانده شده همراه من فکر کردم به یک مقاله همه کسانی که سال پیش که احتمالا به نظر می رسد در ستاره است. خبرنگار (فرانک Orr? جیم Proudfoot?) داشتن ناهار با بالارد و دوست خود را پادشاه Clancy در روز. بالارد بود به نام دور از جدول برای چند دقیقه. کلنسی پس از آن تبدیل به گزارش و گفت: این اثر "بالارد نمی دانم چیزی در مورد هاکی."

در حال حاضر من باید درست شما را در جزئیات کمی در مورد سالانه "Argos ترابری" در طول Bassett سال است. به شما می گویند که دنی Nykoluk و جیم Corrigall شد واردات است. نه چندان. اواخر دنی Nykoluk که برادر کوچکتر مایک مربی برگها از طریق چهار غمگین فصل تحت بالارد از 1980 تا 1984 متولد شد و آموخته است که فوتبال خود را تمام 16 فصل (!) با Argos در اینجا در تورنتو است. جیم Corrigall متولد شد و در بری. او آموخته است که به نکات ظریف از بازی در دانشگاه ایالتی کنت اما او نیز قطعا یک homebrew. هر دو Nykoluk و Corrigall هستند و مستحق اعضای این همه زمان تا کنون آرگو تیم.

دور از دلسرد شما مطمئن باشید که من نگاه به جلو به اقساط خود را ادراک در سال 2020 سری.

با احترام

بروس C

پاسخ: بله که خطا ثابت شد. که من بی مهارت تحقیقات خود من با بی مهارت خود در حال ویرایش.

نقطه قرار بود که باست از ذهن نیست پرداخت به صورت استعداد است. بالارد انجام داد. Corrigall شد پیش نویس توسط NFL (واتیکان). روز های مختلف برای لامپ کم مصرف پس از آن قادر به بیشتر توپ زدن تیم NFL برای استعداد.

سوال: سلام کوین. من نمی در واقع یک سوال اما من برخی از هاکی محتوا برای پر کردن جای خالی. من از بنیاد با هم این لیست داستانی هاکی خطوط حدود 15 سال پیش و من واقعا تغییر آن پس از. و بله, من هم بیش از حد در دست من. من محدود خطوط به نام از افرادی که بخشی از هاکی جهان.

شما خوش آمدید برای چاپ برخی از آنهایی که بهتر در ستون خود را. اگر نه من مطمئن هستم که شما لذت بردن از جدول دو طرفه و هاکی نوستالژی با این وجود.

بهترین آرزوها و با تشکر از شما بسیار عالی ستون!

--اریک در تورنتو

تدریس خصوصی در خانه: Dany HUNTER, استیسی ROEST تری واضح

این Frostline: Garth برف تئو فلوری جف فریزن

رویش: اندرو, سبزه, لایحه, آرایشگر, Pierre CHAMPOUX

نسب: دیل شکارچی بوچ گورینگ, Garth قصاب

جدول زمانی: باب DAILEY, Steve هفته کشید کللندر

خط اعتباری: Darren بانک ها, Wayne, CASHMAN, Wilf PAIEMENT

نبرد خط: استیو سپر ریک LANZ, بیل SPEER

صبح خط: باب ROUSE, ترنت YAWNEY جدیدترین WAKELY

این Gumline: باب, توت, لازم, گیلاس, پیت LaFRAMBOISE

حزب خط: Eric BREWER, باب, آبجو, علامت مسیه

خط حمل و نقل: برت هال, Gary, گالري عكس, برایان PROPP

سوپ خط: p.j. سهام دن بویل, Charlie بجوش و خروش آمدن

این Timberline: اندی, صنوبر, سفت, چوب, Jozef STUMPEL

Punchline: Paul LAWLESS, برایان وحشی, Ted DUBAI

خط پرواز: Denis HERRON, مایک, عقاب, Dallas, دریک

خط ماهیگیری: میله Gilbert, تاد GILL ران فین

تاسیسات: اسکات جوان ریک میدلتون, Wally کودکان

خط آب: باب بروک جیمی رودخانه ادی ساحل

خط مونتاژ: همین اهرم کریگ پرچ دنیس CHASSE

آخرین مهلت: برنت غمگین, اریک بدرد خوردن آدم گور

قطب نما خط: اد WESTFALL, Mike ایستوود لارنس tp guide to autism

مالکیت خط: گلن هال مایک آشپزخانه, فیل HOUSLEY

این ورزش ها را دوست دارد: راب ری داگ براون پت برنز

این Bustline: Kelly CHASE, Gary سارجنت دیل McCOURT

کوه خط: Al تپه پت PEAKE, صخره Ronning

شهرستان Line: Rob COWIE ماریان HOSSA داگ هیکس

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Plotline: دیو INKPEN, تایلر, رایت, قرمز طبقه

The Clothesline: Jason وولی کریس NILAN برایان COATES

مترو خط: جیمی PUSHOR باب داد pulford تروی CROWDER

گسل خط: ANDREAS Dackell دارن سر و صدا SHAKEY والتون

پرتاب خط: George ARMSTRONG, Michal HANDZUS, RISTO Siltanen

پایه: تری توپ باب ERREY اسکات واکر

مرز: TURK Broda, آلمانی Titov پل KARIYA

The Chorus Line: Barry LEGGE آدم فوت, انگشتان پا بلیک

کمک خط: Jerry BUTLER, Bruce راننده مت کوک

Dateline: وس WALZ پت HICKEY, رادک BONK

کمر: Darryl SITTLER, کیر, داف داگ وزن

پاتریوت خط: قرمز Berenson, بیل, سفید, آبی جان

9/11 خط: Pierre PILOTE بارت CRASHLEY استو GRIMSON

همه گیر خط: ریک سوختگي بارکلی PLAGER دیکسون به بخش

سفته بازان خط: ایان TURNBULL, استفان غنی تر جیم NILL

باتلاق خط: براد مارش دیو رید برایان LEETCH

صبحانه خط: Paul COFFEY, Alex EGGER, آدم OATES

شام Line: علامت بره استیون برنج جیم KORN

باغ Line: ژاک پلانت تیم WATTERS پسر LAFLEUR

تروما خط: تونی پیچ و تاب و اریک خیرگی ران SCHOCK

پیو خط: علامت PARRISH, دیو مسیحی کوری صلیب

تایتانیک خط: Paul کروس, لایحه برگ جان WENSINK

فئودال خط: موری بارون, Derek شاه اندرو CASSELS

پنجره خط: Mike پیش امدگی لبه بام استیو PAYNE, Kris دراپر

خلق و خو, خط: Mike متمایل به ریاست مابی, گرگ JOLY, شاد بعد

صابون خط: جو REEKIE اندی بتهگت استیو WASHBURN

تاس خط: اسکات LaCHANCE, Gary BETTMAN بروس قمار

خیابان خط: گرد LANE, Ken BLOCK, Damian رودز

این Brutus خط: ROMAN Hamrlik, چزاره Maniago, Bryan MARCHMENT

این اسوالد خط: تد کندی در دالاس اسمیت گرگ BODDY

این Mutt خط: ری شپرد, برایان دم ریک MacLEISH

گل Line: جیم SANDLAK چاک RAYNER, جان MUCKLER

پوکر خط: جک, Adams, پادشاه کلنسی آس Bailey

زمین خط: گلن SHARPLEY جری جزئی پت FLATLEY

گاراژ خط: ژن CARR p.j. AXELSSON, Hakan LOOB

ملالت خط: کلی FAIRCHILD لری پلیفیر لری GOODENOUGH

فرانکلین خط: جیم KYTE اد KEA جیم طوفان

خوردگی خط: بابی ORR, بیل آب زنگ زده Patenaude

داد و بیداد کن خط: استفان YELLE, Lindy RUFF شین CHURLA

عید پاک خط: برنت GILCHRIST, داگ CROSSMAN داگ RISEBROUGH

تولد عیسی مسیح, خط: Curtis, یوسف, Eddie وایزمن لایحه GOLDSWORTHY

این دست نشانده خط: لری Pleau, MOE Lemay, فرفری بویس

بد خط: Ed Van IMPE دیو منسون میروسلاو شیطان

Nerd خط: مایک کین, Howie MEEKER, تروی LONEY

دیزنی خط: میکی ردموند دونالد Brashear, والت Tkachuk

بهار خط: براد مارس براد پارک مایک بلوم

کودک خط: باب بورن, جان کودک, Trevor KIDD

تغذيه خط: استیو HEINZE میلان کرافت لانی مک دونالد

گروه کر Line: کوین لاو, Antti آلتو دن HINOTE

پاسخ: یک بازی ما می توانید تمام بازی همراه با. و من در حال حاضر. در اوایل بیماری همه گیر برگ مفسر رنگ قرار داده و یک صدای جیر جیر:

"@HennyTweets, @BonsieTweets و من کشتن زمان در طول فصل آینده با تمام بار تیم NHL بر اساس نام. به بازی هاکی حرفه ای. ما آغاز شده و با تمام وقت در مزرعه تیم: G - جیمی رم. Jason وولی. تاد Ewen. علامت بره. کاپیتان ری شپرد. استو بارنز صاحب."

من به دنبال با: "هیزم: David شعبه را مدیریت جک توس خواهد طلایه دار دان گیلاس خواهد مربی. G علامت LaForest D لایحه ریشه D کم بارکر F Stumpy Thomas F سفت چوب F بیلی Burch. اسکات Oake خواهد پخش.

سپس کریس Cuthbert chimed در: "همه (مایک) آشپزخانه تیم برایان بویل مت کوک, Gary, گالري عكس, Paul Coffey, برنت, سوختگی, Charlie بجوش و خروش آمدن فلوید کاری باب بری آدم Oates, توماس تاتار در هر Djoos تری Yake."

ما را بیشتر در این نقطه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب