محلی حکم: Janelle کردرو شعر مجموعه بیدار به پرندگان' به بررسی و ایمان و روح - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

محلی برای شاعر Janelle کردرو نوشتن یک nonnegotiable پیگیری روزانه. او از خواب بیدار نشسته به یک صفحه خالی از م

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

محلی برای شاعر Janelle کردرو نوشتن یک nonnegotiable پیگیری روزانه. او از خواب بیدار نشسته به یک صفحه خالی از منبع بی پایان از نوت بوک ها و درآمد حاصل به اختصاص بخشی از انرژی خلاق خود را به او هنر است.

بعضی صبح ها ممکن است تولید دو یا سه اشعار ساعت و نیم او اجازه می دهد خودش را قبل از خروج از خانه در 7 صبح به تدریس زبان انگلیسی و نوشتن خلاق کلاس در اسپوکن جامعه ، دیگران کمتر موفق هستند.

"من آموخته ام که آمرزنده و از آن روز هنگامی که کار احساس می کند بی ثمر" کردرو گفت. "آنچه مهم است این است چیزی برای نوشتن در هر روز است. تمام این صفحات با کلمات است که لزوما اشعار حرکت من به سمت شعر که من قرار است برای نوشتن در آینده است."

پس از تصمیم گیری در مقابل به دنبال یک حرفه ای در آموزش و پرورش ابتدایی تحصیل زبان انگلیسی در دانشگاه ضربه شارپی که در آن تشویق استاد به او کمک کرد برای دیدن شعر به عنوان مناسب انتخاب شیوه زندگی است. او فارغ التحصیل شد و وارد وزارت امور خارجه برنامه در اقیانوس آرام دانشگاه در جنگل بیشه, اورگان, که در آن او با شاعران مانند الن باس و ماروین بل کمی وحشت زده از مهارت های خود را اما یادگیری در حالی که همه.

او آموزش مداوم او گفت: می آید از خواندن به طور مستمر و تحصیل در رشته مورد علاقه خود نویسندگان است. ستاره موراکامی یک مورد علاقه دیرین را تشویق می کند او را به شاخه ای از شعر و داستان نوشتن اما او موجب صرفه جویی در این سرگرمی برای آزادی از تعطیلات تابستان.

او اولین مجموعه شعر "دو فنجان گوجه فرنگی" بود که آمدن سن قطعه با تمرکز بر پیدا کردن ثبات و ملموس امنیت, اما او دوم و جدید ترین مجموعه "بیدار به پرندگان" به کنکاش عمیق تر به بیشتر انتزاعی اضطراب: ایمان روح و مرگ و میر.

از اشعار درون یابی با مجموعه ای از آبرنگ نقاشی پرتره به طور همزمان اما در اصل به عنوان یک پروژه جداگانه. او متوجه شد در پایان هر دو پروژه که پرتره می تواند به عنوان یک تابع از گسترش بصری شعر او. پیوستن دو را در طولانی نیست; پرتره به محل سقوط کرد به طور مستقیم او به یاد می آورد.

روحانی تمرکز "بیدار به پرندگان" هم راستا با کردرو درک از شعر به طور کلی.

"به من, شعر, نماز است," او گفت:. "این راه من از بیان چیزی است که متعالی و جادویی و طلسم-مانند. این یک راه تجلیل عادی و فوق العاده متراکم و زیبایی عرفانی جوهر زندگی به چیزی در یک صفحه است که خواهد شد و سپس اتصال با فرد دیگری."

در حالی که خوانندگان لزوما در خط مقدم از ذهن او هنگامی که او می نویسد فرد, اشعار منظور او مجموعه آنها را برای چاپ هدفمند است. برخی مجدانه از طریق خواندن یک کتاب شعر از ابتدا تا انتها دیگران ممکن است پرش در تصادفی; او تلاش می کند بهترین خود را به جای هر دو.

"آن را با هم می آید به عنوان یک کل است, اما شما همچنین می توانید آن را در هر نقطه و پیدا کردن چیزی" او گفت:.

برای نویسندگان مشتاق او ارائه می دهد توصیه های او به طور معمول به دانش آموزان:

"خوانده شده به طور گسترده و با بصیرت پیدا کردن نویسنده است که شما با اتصال و پیدا ادبی و معنوی معلمان که به این زبان صحبت می کنند که شما می خواهید به یاد بگیرند."

اطراف خود را با این کار از نویسندگان شما می خواهید به تقلید و ایجاد و چسبیدن به یک برنامه که با این نسخهها کار برای شما بسیار مهم هستند.

"اگر شما فقط می توانید ارسال برای 15 دقیقه در روز است که بهتر از صفر دقیقه در روز است. شما را به پیشرفت و یادگیری در مورد خود و توسعه صدای خود را."

خرید کتاب: Janelle کردرو را "بیدار به پرندگان" در دسترس است vegetarianalcoholicpress.com و خاله کتابفروشی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن