نامه: به چه منظور انجام مجسمه خدمت ؟ آیا از بین بردن آنها را "از بین بردن تاریخچه'?

زمانی که مجسمه ها حذف می شوند و یا پایگاه های نظامی تغییر نام این فیلم "از بین بردن تاریخچه"?آیا حذف مجسمه جوز

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

زمانی که مجسمه ها حذف می شوند و یا پایگاه های نظامی تغییر نام این فیلم "از بین بردن تاریخچه"?

آیا حذف مجسمه جوزف استالین و صدام حسین "پاک کردن تاریخچه"?

چه هدف انجام مجسمه خدمت ؟

در نظر گرفتن تاریخ مسیحی. یهودای اسخریوطی نقش بسیار مهمی را در تاریخ مسیحی. اما از آنجا که او یک تبه کار او احتمالا نمی شایستگی یک مجسمه به افتخار او.

همان را می توان گفت از کلمبوس. کسانی که آگاه هستند از کلمبوس' دوم سفر به احتمال زیاد تشخیص دهد که او یک تبه کار. مورخ James W. Loewen ارائه می دهد یک مفصل گریم حساب کلمبوس' قتل عام.

مجسمه های انتقال و تداوم افتخار است. در نتیجه مهم نیست که چقدر مهم تاریخی خود نقش خائنانی به سادگی نمی تندیس شایستگی و نه آنها شایستگی داشتن نام آنها در ارتباط با دریاچه ها و یا خیابان و یا مدارس و یا پایگاه های نظامی.

برایان Kurzhal, St. Paul

افسانه ها و حقایق

شما می توانید با غور در گذشته از هر شخصیت تاریخی صرف نظر از رنگ و اگر شما حفاری های عمیق به اندازه کافی, شما احتمالا خواهید برای پیدا کردن برخی حقایق از گذشته خود را که به کسی توهین. که در آن ما رسم خط ؟ در حال حاضر که حتی جورج واشنگتن در حال سرنگون/مخدوش آیا ما به جهت کوه راشمور? هنگامی که از این جنون ، تنها کسی که در حال امن و در حال حاضر عیسی مسیح است و حتی پس از آن من شک و تردید...

لری Geisen, اوکدیل

به خدمت و ایجاد تفاوت

من خواندن را با شوق و علاقه به پشت نسخه از این مقاله داستان در مورد اعضای St. Paul اداره پلیس انجام قهرمانانه تکنیک های نجات بخش است که احتمالا منجر به صرفه جویی در زندگی و در مورد افسران که در زمان مجموعه ای از افسران همکار به پرداخت هزینه های دامپزشک برای یک خانواده که سه سگ ضرب گلوله کشته شد.

در ژوئن 20 مقاله "سنت پل در اجلاس-دانشگاه; پلیس ستایش ماموران نجات غریق تلاش" گزارش می دهد که ماموران در پاسخ به تماس است که یک مرد به ضرب گلوله کشته شده بود در یک کوچه و که او بر روی زمین با چند زخم گلوله. به عنوان مرد خانواده تماشا ماموران با استفاده از تورنیکه برای متوقف کردن خونریزی و وصل گلوله سوراخ با باند. آنها همچنان در سمت خود به ارائه آرامش کلمات تشویق. پاسخ امدادگران ستایش این افسران خود را برای نجات تلاش. در این مقاله نوشته شده بود در شرایط با ثبات در بیمارستان است. من مطمئن هستم در هیچ بخش کوچکی به دلیل اقدام سریع و حرفه ای از افسران.

در 22 ژوئن مقاله "کسی که پس از شات 3 سگ آنها نمی تواند ذخیره افسران هم مخلوط پول خود را برای پوشش هزینه های دامپزشک," گزارش می دهد که ماموران در پاسخ به یک تماس که در آن کسی به ضرب گلوله یک خانواده سه سگ. ماموران با عجله سگ به اورژانس مراقبت های دامپزشکی, اما متاسفانه هر سه مردند. ماموران متوجه آسیب زا تاثیر این ظلم و ستم در خانواده تصمیم گرفت که آنها می خواستند برای کمک به. روز بعد آنها این بحث را با افسران همکار آنها کار می کرد و همه می خواستم برای کمک به. آنها کلاه از میان آنها مطرح شده به اندازه کافی پول برای پرداخت صورتحساب دامپزشک و هولوکاست. آنها سپس رفت و برگشت به دیدار صاحب خانه و خانواده اش با یک کارت و به آنها گفت: آنچه آنها انجام داده بود به پرداخت هزینه. من فقط می توانید تصور کنید که احساسات خانواده پس از دریافت این مهربانی از این افسران آنها نمی دانند و یا احتمالا ملاقات هرگز.

در حالی که این داستان تاکید عظمت پلیس ما داستان وجود دارد مانند این اتفاق می افتد که تقریبا روزانه است. وجود دارد بسیاری از پلیس های که در حال عمیقا متعهد به کسانی که به آنها خدمت می کنند و چه کسی را در سطح راه فراتر از تصور ما است. وجود دارد البته خطرات و خطرات آنها را در انجام وظایف خود. که است داده می شود. اما از آن است که زمانی که آنها راه رفتن فراتر از کمک به راحتی به مراقبت در زمانی که آنها مورد نیاز است. صفحه نمایش خود را حرفه ای و تعهد به شغل خود و جامعه ما نمی توان نادیده گرفت. این داستان مثل این است که تعریف یک پلیس. این دلیلی است که آنها در انتخاب شغل. برای خدمت به ایجاد یک تفاوت.

در زمانی که برخی می خواهند تنها به اهریمن جلوه دادن پلیس این داستان من دوست دارم به عنوان خوانده شده و من فکر می کنم بیشتر از دیگران انجام دهد.

دنیس J. فلاهرتی, St. Paul

خود را کثیف گذشته

من شنیده ام هر کسی را به نقطه ای که همه از این مؤتلفه ژنرال که مجسمه گرفته شده است و در حال حاضر همراه با سخنرانان سابق از خانه که تصاویر در حال پایین چرا که آنها جنگیدند کنفدراسیون بودند و همه دموکرات ها. این سوال هستند لیبرالها که condoning این انجام این کار در تلاش برای پاک کردن کثیف خود را در گذشته است ؟

همین Anderson, Jr., کلبه گراو

مبارزه برای آزادی

همه آمریکایی ها نیاز به یاد داشته باشید آنچه که ما شجاع مردان و زنان نظامی ما باید برای مبارزه. آزادی بیان فردی ما views. که آزادی شامل حق را به زانو زدن در طول سرود ملی.

زانو طول سرود ملی است که دقیقا آنچه امریکا می ایستد.

تام Mullaney, Woodbury,



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب