جان شیپلی: Coronavirus می آید به توپ پارک و بازی در نقش

آنچه به نظر می رسید صبح روز دوشنبه مانند یک کار اشکالات اسم حیوان دست اموز به سرعت تبدیل به یکی برای بیس بال ک

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

آنچه به نظر می رسید صبح روز دوشنبه مانند یک کار اشکالات اسم حیوان دست اموز به سرعت تبدیل به یکی برای بیس بال کمیسر راب مانفرد بود که بدون تشریفات ارائه شده با آزمون اول از Coronaball زمانی که میامی مارلینز اذعان شیوع COVID-19 در صفوف آن است.

نه پیش بینی نشده اما چیزی که با آن بیس بال احتمالا امیدوار به ادعا و پس از تیم بازی کرده بود تنها سه بازی. بدتر Marlins بازی یکشنبه در فیلادلفیا دانستن سه نفر از بازیکنان خود را به حال فقط تست مثبت برای رمان coronavirus که به کشته شدن بیش از 147,000 آمریکایی است.

چون shortstop فکر کردم این یک ایده خوب است.

نه پزشک تیم و یا سر مربی و یا حتی مدیر همین Mattingly. میگوئل Rojas.

"او همیشه پیام کوتاه گروه و گرفتن احساسات گروه" Mattingly گفت: در Philadelphia Inquirer. "هنگامی که ما در حال خرید و فروش با شرایط یا چیزهایی که معمولا که ما در حال کار را از طریق."

پس از ارسال پیامک به گروه محقق گزارش شده در حدود ظهر جمعه دکتر Rojas گفت: "توپ بازی!"

چه چهار ساعت قبل به نظر می رسید مانند مثال دیگری از فلوریدا در حال فلوریدا و از این رو قابل ساده شاید اگر شدید اشکالات اسم حیوان دست اموز Gambit بود و نشان داد به عنوان یک مجسمه نیم تنه در لیگ اصلی بیس بال پروتکل. بیش از بخشی بهتر از یک ماه MLB در کنار هم قرار 113-صفحه دستی برای تیم به دنبال در حالی که بازی را از طریق همه گیر و از آن زمان تنها پنج روز قبل از یک تیم و آن را انداخت در سطل زباله نگاه کرد در آن محل باشگاه وانجمن رهبر و گفت: "من نمی دانم شما چه فکر می کنید؟"

به عنوان سلطنتی امپراتوری پس از کشف های حرارتی اگزوز پورت می تواند ظروف سرباز یا مسافر تا همه چیز را.

"ما ساخته شده تصمیم گیری است که ما قصد داریم برای ادامه به انجام این کار" Rojas گفت: محقق "و ما قصد داریم به ادامه مسئول و فقط بازی به عنوان سخت به عنوان ما می توانیم."

اجازه دهید من شما را متوقف و پس از "مسئول" جوانه. با توجه به ESPN حداقل 14 Marlins بازیکنان و مربیان در حال حاضر COVID-19 مثبت تشویق مانفرد به خود را لغو بازی روز شنبه در برابر Baltimore Orioles و فیلیز در بازی مقابل متس در نیویورک است. یکی فرض شده است که 60 پخش شد و برای نگه داشتن بازی ها برنامه ریزی شده اما زمانی که یکی معتقد است که بازیکنان شده اند که در تماس با موارد مثبت نیاز به قرنطینه تا زمانی که تست منفی آن پیچیده می شود.

لیگ اصلی بیس بال کمیسر راب مانفرد صحبت می کند به خبرنگاران در هدف زمینه on Aug. 22, 2018. او در شهرهای دوقلو به حضور دوقلوها تنوع رویداد (پایونیر پرس / جان Shipley)

آن را دشوار است به تصور مانفرد تماس آن واریز شده در حال حاضر; آن زمان چهار دشوار ماه به بازی در جریان است و اگر آن را در حال حاضر به نظر می رسد (حتی) به احتمال زیاد بیش از این فصل به پایان خواهد رسید قبل از اینکه یک قهرمان است تاج, به نظر می رسد به همان اندازه زود به کیسه آن است. Marlins' رویکرد بود به طوری که به طرز حیرت انگیزی احمق آن را وسوسه انگیز به این باور آن است که یک پرت حتی اگر این واقعیت است که پس از آن اتفاق افتاد به سرعت در این فصل نشان می دهد در غیر این صورت.

در هر صورت بقیه لیگ بازی رفت به عنوان برنامه ریزی شده در روز شنبه و دوقلوها وارد خواهد شد در هدف قرار دادن میدان به بازی سنت لوئیس کاردینالز در سه شنبه شب در خانه خود را باز کن. خود را در دو لیگ مثبت اولین baseman میگوئل سانو و ابزار مشت زن Willians Astudillo هستند سالم و در عمل سانو با دوقلوها Astudillo با جزئی leaguers در CHS زمینه در سنت پل.

"رک و پوست کنده" دوقلوها مسکن ترور ممکن است توییتی دوشنبه, "پروتکل های خیلی لعنتی خوب است. متاسفانه آنها نه اثبات کامل."

آن گمان در این فضا است که اگر یک بازیکن لیگ اصلی می شود coronavirus این فصل را در ورزشگاه که تیم مراقبت از بزرگ گرفته اند را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است. نقص در این نظریه این است که چرا بازیکنان در پارک برای ساعت کمتر از همیشه در این فصل آن است که واقعا غیر ممکن است برای نگه داشتن آنها را از راه آسیب است — و آن را تنها یک قرارداد و گسترش ویروس.

یک آخر هفته از تماشای بازی در تلویزیون نشان داد که بازیکنان نیست دقیقا اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک صورت در dugouts. Nelson Cruz که آمار دو خانه اجرا می شود و سوار در هفت اجرا می شود یکشنبه در شیکاگو جشن خود را در اواخر سه-اجرای شات توسط هاوکینگ حماسی loogie به عنوان او گرد پایه اول.

همه مانفرد می توانید انجام دهید در حال حاضر است یک مثال از مارتینز و خوب آنها را تا زمانی که آن لطمه می زند به طوری که هر تیم دیگر فکر می کند دو بار قبل از انجام کاری بسیار احمقانه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن