شده است چهار ماه از متناسب و شروع می شود در ورزش جهان است. در برخی از راه, چیزهایی که به سختی می تواند بدتر

آن را چهار ماه پیش که امروز ورزش جهان را تغییر, به احتمال زیاد برای همیشه لطفا برای. در شب 11 مارس هشدار بیرون

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

آن را چهار ماه پیش که امروز ورزش جهان را تغییر, به احتمال زیاد برای همیشه لطفا برای. در شب 11 مارس هشدار بیرون رفت و به تلفن های همراه و تلویزیون های سراسر کشور: NBA شد تعلیق عملیات با توجه به یک بازیکن مثبت coronavirus آزمون.

به کشوری که رئیس جمهور بود به نام همه گیر یک "جعل" به عظیم جمعیت اکثرا بی اطلاع از قریب الوقوع ویروسی سونامی, اخبار تکان دهنده بود. اگر NBA شد, تعطیل, خواهد این کشور را دنبال می کنی ؟

پاسخ البته مثبت است.

در مارس 11, چند اگر هر یک از ما را داده اند به فکر جولای 11, بسیار کمتر فکر آنچه در زندگی می خواهم ، اما اگر ما تا به حال آنچه را که ما حدس زده ما ورزشی جهان خواهد بود ؟

ما احتمالا تصور کرده اند این است ؟

سقوط کالج ورزشی در آستانه سقوط. ما بزرگترین pro لیگ شروع تا به زودی با سوال در مورد نحوه تست برنامه برگزار خواهد شد و چه اتفاقی می افتد اگر آنها نمی. NBA و WNBA gamely برنامه ریزی برای بازی در حباب در فلوریدا یک دولت که در آن ویروس است که انفجار پس از آن فرماندار اعلام پیروزی و باز کردن بیش از حد به زودی.

MLB ستاره مانند دیوید قیمت شکن Posey, Ian Desmond and Ryan زیمرمن امید بستن به خارج از کوتاه فصل بیس بال. سه نرم افزار تیم فوتبال — دو در لیگ و یکی در NWSL — گروه مسابقات خود را به دلیل راش مثبت coronavirus آزمون. نسکار درگیر حسی مملو از بحث و گفتگو در مورد سیاه و سفید زندگی می کند ماده و نژادپرستی در حالی که خوشبختانه در نهایت طرد مؤتلفه پرچم.

مردان گلف در حال حرکت به سادگی و بدون تماشاگران با تشکر از این بازی ساخته شده است در استفاده بودن همه چیز در مورد اجتماعی فاصله قبل از وجود اجتماعی فاصله. حتی آن دیده می شود نام های بزرگ برداشت به دلیل تست مثبت یا فراوانی از احتیاط. زنان بازی است که هنوز هم در کنار برنامه ریزی برای بازگشت در اوهایو به زودی.

آه و NFL کمیسر راجر Goodell عذرخواهی برای گوش دادن به اعتراض بازیکنان برای سال و در حال حاضر آنها را تشویق به صحبت کردن و اعتراض مسالمت آمیز در پی جورج فلوید قتل در روز یادبود. Goodell اشاره نمی khezri که خودنمایی حذف اما روشن بود که او صحبت کردن در مورد او.

"من شخصا اعتراض با شما و می خواهید به بخشی از این تغییر بسیار مورد نیاز در این کشور" Goodell گفت: در یک ویدیو.

این همه در حالی که 134,000 آمریکایی درگذشت از COVID-19 در حالی که موارد نگران کننده خونتان در سراسر کشور.

در برخی از راه, چیزهایی که به سختی می تواند بدتر. با توجه به یک هولناک عدم برنامه ریزی ملی این کشور به نظر می رسد آشفته و نامشخص و ورزش بیش از حد انجام دهد حتی اگر در واقع آنها را باید با برنامه. ما یک بار می تواند با تکیه بر ورزش برای پاسخ قطعی سنگ جامد و نتایج به وضوح تعریف مرزهای. در حال حاضر تقریبا همه چیز به نظر می رسد در هوا.

چند بند بند این وضعیت فوق العاده ای بهتر از پارچ شان Doolittle, یکی از ستاره از اتباع واشنگتن' 2019 سری جهانی قهرمانی فصل است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"ما در حال راه بدتر به عنوان یک کشور از ما در ماه مارس زمانی که ما بسته این چیزی که پایین" او به تازگی به خبرنگاران گفت:. "و در جایی دیگر کشورهای توسعه یافته هستند در پاسخ به این. ما نمی انجام هر یک از چیزهایی که در کشورهای دیگر انجام داده اند را به ورزش بازگشت. ورزش مانند پاداش عملکرد جامعه است. و ما در تلاش هستیم تا فقط آن را حتی اگر ما گرفته ام هیچ یک از این مراحل را برای پهن کردن منحنی."

شده است چهار ماه از متناسب و شروع می شود امید و ناامیدی. چهار ماه آینده را به ما بگویید اگر ایالات متحده است که توانایی پشتیبانی از آن بی شمار ورزش لیگ ها و کنفرانس ها از دبیرستان به کالج به جوانب مثبت و یا اگر آن را همه فرو ریزد. ما امیدواریم که برای سابق و ترس دومی. ما باید پاسخ ما Nov. 11.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن