Kenny, عکسهای اریک رید انتقاد NFL کمیسر راجر Goodell بیانیه در جورج فلوید مرگ

عصر روز شنبه NFL انتشار بیانیه ای از کمیسر راجر Goodell در مورد جورج فلوید مرگ و پس از آن تظاهرات در سراسر کشو

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

عصر روز شنبه NFL انتشار بیانیه ای از کمیسر راجر Goodell در مورد جورج فلوید مرگ و پس از آن تظاهرات در سراسر کشور است. او گفت که لیگ را "تا حد زیادی متاثر شده حوادث غم انگیز" و ارائه تسلیت به Floyd خانواده در حالی که حمایت آینده اقدام به نمایندگی از لیگ.

"به عنوان رویدادهای جاری به طور چشمگیری تاکید وجود دارد باقی می ماند و خیلی بیشتر به کار به عنوان یک کشور و به عنوان یک لیگ" Goodell در بیانیه ای گفت:.

اما به صورت رایگان عامل ایمنی اریک رید و هوستون تگزاس گسترده گیرنده کنی عکسهای این واژه رنگ توخالی.

"صرفه جویی در گاو--," عکسهای نوشت: در یک پاسخ در توییتر.

رید و عکسهای در میان تعداد انگشت شماری از بازیکنان NFL که در ادامه به زانو زدن در طول سرود ملی فصل گذشته تظاهرات اول ساخته شده توسط کارفرمایی khezri در سال 2016 به عنوان وسیله ای برای اعتراض به نابرابری نژادی و خشونت پلیس در ایالات متحده است. Kaepernick آزاد شد عامل در سال 2017 و امضا نشده است پس از.

تظاهرات تلقی شده است unpatriotic توسط منتقدان و از جمله رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که با استفاده از یک expletive برای توصیف بازیکنان که در زمان زانو طول سرود ملی در طول یک سال 2017 گفتار. NFL صاحبان بعدا رای به نیاز است که بازیکنان ایستاده در طول سرود باقی می ماند و یا در اتاق قفل در حالی که تهدید مجازات برای کسانی که kneeled.

NFL ساخته است تلاش برای حمایت از عدالت اجتماعی اقدامات از جمله ایجاد یک "تغییر الهام بخش" کمپین و همکاری با خواننده رپ Jay-Z. اما کسانی که تلاش شده است با انتقاد با برخی از بازیکنان از جمله رید به عنوان ریاکارانه است.

"من به دنبال به جلو به 'آهنگ فصل 2.0,'" رید در توییتر نوشت در روز شنبه با اشاره به NFL ابتکار است که در آن لیگ منتشر شد آهنگ و اهدا درآمد حاصل از عدالت اجتماعی طرح.

رید بود که بازیکن را به زانو زدن در طول سرود ملی در کنار Kaepernick همچنین در زمان صدور یک بیانیه بیش از آخر هفته از San Francisco 49ers صاحب Jed نیویورک که اعلام کرد که 49ers خواهد بود اهدای مبلغ 1 میلیون دلار (آمریکا) به "سازمان های محلی و ملی که در حال ایجاد تغییر است."

"هیچ کس می خواهد پول خود را Jed," رید نوشت. "ما می خواهیم عدالت است. ما همیشه می خواستم عدالت است. میشم واقعا رقیق شده است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن