"من درگذشت و آمد': New Orleans 12-year-old بازیابی از coronavirus

توسط استیسی PLAISANCECOVINGTON La. (AP) — به عنوان او به شدت بیمار و در حال airlifted به بیمارستان جنیفر دالی

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

توسط استیسی PLAISANCE

COVINGTON La. (AP) — به عنوان او به شدت بیمار و در حال airlifted به بیمارستان جنیفر دالی بود فکر کردن در مورد تمام بخش های زندگی است که هنوز هم باقی مانده برای او 12 سال و این که آیا او می خواهم تا به حال آنها را تجربه: او را به سقوط در عشق ؟ او این شانس را به ازدواج و فرزندان خود را?

رانندگی در سراسر جاده که جدا از خانه و خانواده خود را در شمال دریاچه Pontchartrain از نیواورلئان در بیمارستان که در آن دختر خود را گرفته بود — با آنچه که بعدها مشخص شد به عفونت کرونا ويروسی — او مجبور شد به تصور زندگی بدون او ژولیت.

"او شیرین ترین دختر. او شیرین ترین دختر بچه در تمام جهان است. و او سزاوار نیست این. و من دعا به خدا ... فقط لطفا لطفا لطفا به من کمک کند" گفت: Jennifer صحبت از خانواده کاوینگتن صفحه اصلی پنجشنبه با شان و خود را در حال حاضر-بهبود است.

به عنوان ژولیت و 5 ساله برادر مشاجره با یکدیگر با استفاده از, استخر, رشته فرنگی, آن را سخت به تصور کنید که فقط در ماه گذشته ژولیت شد و مبارزه برای زندگی خود را. در یک نقطه او تا به حال یک حمله قلبی و پزشکان مجبور به انجام CPR برای دو دقیقه قبل از او آمد.

"من درگذشت و برگشتم" ژولیت گفت.

او coronavirus سفر شروع نمی شود با بسیاری از علائم است که تحت تاثیر بزرگسالان — مشکلات تنفسی ، او تا به حال درد معده و استفراغ و مادر او که یک رادیولوژیست فکر کردم شاید آن بود آپاندیسیت و یا برخی از نوع از معده مشکل است. اما ژولیت لب نیز عطف آبی و اندام او سرد بودند.

ژولیت به سرعت به پایان رسید تا در اتاق اورژانس بیمارستان محلی است. او تا به حال یک حمله قلبی قرار گرفتند احیاء شد و در نهایت airlifted به Ochsner مرکز پزشکی. دکتر جیک Kleinmahon یکی از پزشکان که وجود دارد برای دیدار با او و مراقبت از او را بیش از 10 روز آینده.

"ژولیت در آمد و به عنوان یکی از sickest کودکان ما به مراقبت از گرفته شده با COVID-19" گفت: Kleinmahon. بالای اتاق در قلب او بود کار نمی کند به درستی با پایین مجلسی و او در حال توسعه "multisystem نارسایی ارگان," او گفت:.

Kleinmahon گفت: کودکان مبتلا به کروناویروس عفونت اغلب دارای علائم مختلف از بزرگسالان مانند شکم مشکلات ژولیت بود یا خارش و در موارد دیگر. او گفت: بسیاری از کودکان نیز یکی دیگر از ویروس علاوه بر coronavirus و این مورد با ژولیت.

برای اکثر افراد این ویروس باعث می شود هیچ خفیف یا متوسط علائم رنج می برند اما برخی از بیماری شدید و حتی مرگ شود.

ژولیت بود در یک ونتیلاتور برای چهار روز که در طی آن او تسکین یافته و پس از آن بود که در نهایت قادر به نفس در خود. او مرخص شد در 15 آوریل. دکتر گفت: او عملکرد قلب است که در حال حاضر به طور کامل طبیعی است. اگر چه او به احتمال زیاد کمی ضربه به قلب او است که باید کاهش طول زمان Kleinmahon انتظار دارد که او را یک "کاملا عادی زندگی است."

هنگامی که او به دست آورد آگاهی پدر و مادر او گفت که او بلافاصله نگران از دست رفته مدرسه. مادر او گفت که زمانی که او گفت: ژولیت آنچه اتفاق افتاده بود چشمان او رو به عنوان بزرگ به عنوان نعلبکی.

"در ابتدا من ناجور زیادی" ژولیت گفت. و سپس او نگران بود در مورد اینکه آیا وجود دارد هر گونه اثرات ماندگار به بدن او.

جنیفر گفت که او و شوهر او تا به حال شناخته شده نیست هر کسی که می خواهم حتی آلوده شده است با کروناویروس تا دختر خود شد تا به شدت بیمار است. اگر آنها تا به حال بدست او به بیمارستان در زمان, آنها نمی دانند که اگر او می خواهم امروز زنده است. او خوشحالم که ژولیت به یاد داشته باشید کسانی که چهار روز در ونتیلاتور — روز جنیفر هرگز فراموش خواهد شد.

"همه از او به خاطر این است که پدر او گفتن او را برای رفتن به خواب. "آنها در حال رفتن به قرار دادن یک لوله گلو پایین خود را. میخوای برو سوار هلیکوپتر. میخوای از خواب بیدار در یک بیمارستان جدید و خواهد بود وجود دارد " گفت:" جنیفر. "خوب, این چیزی است که اتفاق افتاده است."

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.

___

این داستان اصلاح عنصر زمان در بند چهارم به ماه گذشته به جای این ماه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب