پیاده روی با سگ: سنگ شارون نوین - Sun, 28 Jun 2020 PST

چیزی وجود دارد به طوری توانمند سازی در مورد ایستاده بر روی یک سنگ در بالای تپه و به دنبال در تمام جهان زیر. من

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

چیزی وجود دارد به طوری توانمند سازی در مورد ایستاده بر روی یک سنگ در بالای تپه و به دنبال در تمام جهان زیر.

من هرگز فراموش نکنید که اولین بار من احساس کامل.

آن را فقط به من و من برای اولین بار سگ Shep. در سال 2009 ما ضربه Barriere دریاچه نوین در Kananaskis کشور از, آلبرتا, کانادا, و پیاده به مک کانل ریج.

ما را متوقف و برای استراحت و دید و شگفت انگیز ترین مناظر گذشته Barriere دریاچه زیر به کوه کچل و همیشه کمی برای دیدن به صورت مایل و مایل در سراسر کمان دره.

آن را در آن لحظه من می دانستم که من تبدیل شدن به شخص من همیشه بود: یک سگ مادر ماجراجو یک روح کمتر محدود زندگی شرکت سیمان پیاده رو و 9-به-5ing.

بنابراین من سفر به جنگل آغاز شد.

پیاده روی با سگ

فکر پیاده روی بدون یک سگ عجیب و غریب است به من. شاید نگه می دارد که من برخی از مسیرهای پیاده روی و من مانع از رسیدن خاصی قله رفیع اما مسیرهای پیاده روی که در آن من باند سمان با سگ.

ما در حال افزایش بار از "این فقط من و شما بچه."

Shep و من پیاده تا زمانی که او بیش از حد قدیمی و من متوقف رفتن بیش از حد. من نمی توانستم تصور کنید که او را ترک پشت.

بلا جانشین او در سگ من مادر زندگی است که ضربه او سن متوسط در 6 و او را دوست دارد روز با ماما.

یک Maremma سگ گله او غریزه طبیعی به عنوان یک گله سگ نگهبان را وادار به خوبی جلوتر از من به اتمام آرام و مطمئن شوید که آن را خوب است برای من به پیشبرد. من از او گله.

ما همیشه با هم نشستن در نشست دنباله دار و شادی در ما گرفته است.

من به تنهایی در این احساسات توانمندسازی.

Jacara Fike می یابد پیاده روی با سگ خود را رمی در شرق واشنگتن الهام بخش است.

"من واقعا لذت بردن از زندگی vicariously از طریق او را به عنوان او شوخ طبع با شور و نشاط در هیجان در مناظر و صداها و بوها و حتی اگر آن را به یک پیاده روی انجام داده ایم یک میلیون بار" او به من گفت در زنانی که پیاده روی واشنگتن Facebook ،

"این الهام بخش من برای دیدن جهان در یک لنز مشابه به دنبال در هر تجربه هر فرد به عنوان اگر آنها با نام تجاری جدید با قبلی توضیح آنچه که باید. این کمک می کند من فکر می کنم در مورد جایگاه من در جهان و سوال چه شده است که من محدود با داشتن مجموعه سفت و سخت انتظارات نسبت به اگر من مشاهده همه چیز با یک تازه نقطه نظر و تلاش برای پیدا کردن مثبت در هر لحظه بدون توجه به چگونه دنیوی و یا به چالش کشیدن."

زنان دیگر به من گفت که از لحظات پیوند آنها به اشتراک گذاشتن با سگ خود ایمنی آنها احساس پیاده روی به تنهایی و تشویق توسط سگ خود را هرگز ترک نگرش است.

کسیدی میلز که افزایش سمت غرب با استرالیا گاو سگ می خواهد به نگه داشتن بر روی احساس در هر نشست برای همیشه لطفا برای.

"چیزی احساس خاصی در مورد داشتن یک غیرانسان همراه است که فقط می خواهد به انجام آنچه شما انجام," او گفت:. "اغلب ارشد می شود zoomies در اجلاس هنگامی که ما توقف برای ناهار و آن را به یاد من چگونه شاد سگ هستند و چه آنها ما را."

امروز دنباله

ما از خواب بیدار روشن و در اوایل صبح روز یکشنبه و راه ما را به Iller نهر حفاظت نوین در اسپوکین.

تنها تعداد کمی از اتومبیل های پارک شده در پایگاه و همه آرام بود اما برای پرندگان تبریک ما را با خود صبح آهنگ.

ما صعود بود و ثابت و در زمان شیب سربالایی و ما تمدید دنباله تا Stevens Creek بخش به سنگ شارون. بلا شده اند و من به سنگ خود را چند بار قبل از شروع از Stevens Creek trailhead در Valleyford اما ما هرگز رفته به عمق جنگل برای کل دنباله.

از آغاز تا پایان Iller نهر جامد 5½ مایل تمرین تست همسترینگ در راه اندازی و انعطاف پذیری ناخن پا کوبیدن به چکمه های خود را در راه را به پایین با افزایش ارتفاع از 1,814 ،

دنباله در اوایل تابستان با شکوه سبز و ما صبح بود و هنوز هم باران را بوسید از بارندگی شب قبل از. در تکه های در طول راه آن را به انتظارنشسته بودند با زرق و برق دار آبی درنده و بالاتر از آن را تزئین با پتو گل زرد salsify و buttercups.

پس از آن ما در رسیدن به هدف ما: سنگ ها از شارون.

ایستاده در ایوان ساخته شده توسط غول خرده ریز از سنگ در پایین سنگ بزرگ و شما در حال استقبال با شکوه از نظر Palouse بخش ها که غرق در زرد کلزا زمینه.

که کمی پاسیو ما متوقف شد برای شکستن. کلید بسته بندی نور در حالی که پیاده روی با سگ به آوردن تنقلات که هر دو سگ و انسان می تواند لذت ببرید. بلا و من noshed در برخی از تشنجی گوشت گاو و تکه های پنیر را قبل از آن زمان به سر به پایین دنباله.

ما به سمت دنباله دار کشف و پشت برجسته switchbacks که ما صعود خیلی راحت تر از راست سر بالایی.

Fiddlesticks. که می شده اند به خوبی می دانند که قبل از ما آغاز شده است.

آه خوب, خوب به آن را در جیب برای آینده treks.

در راه پایین ما مواجه شد با نمایش های باور نکردنی از اسپوکین و دورتر در فاصله کوه اسپوکن و Selkirk جنوب محدوده.

ما شروع به دیدن بیشتر مردمی بسیاری از راه رفتن سگ خود را یک مرد بر روی یک تایر دوچرخه و یک زن و شوهر در حال اجرا در دنباله. این بود شروع به گرفتن به عنوان مشغول به عنوان من نمیفهمد شهری پیاده روی دنباله دار خواهد بود در یک روز تابستان زیبا در اسپوکن.

در زمان ما رو به ابتدای مسیر خیابان شده بود از نیم مایل با ماشین.

ما پیاده روی انجام شد در حالی که دیگران فقط گرفتن آغاز شده است.

و آن را بهترین راه برای شروع بقیه از ما روز عرق و گرد و خاکی شاید کمی گل آلود اما لبخند از گوش به گوش با زبان و دم wagging.

پیوند الهام بخش و توانمند.

آنجلا اشنایدر یک ویرایشگر کپی, برای, سخنگوی-نقد و بررسی و یک حیوان خانگی حرفه ای عکاس در اسپوکن با جلسات اختصاص داده شده به ماجراهای با سگ. وب سایت خود را است nosesandtoes.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن