گرگور Chisholm: Rehabbing Blue Jays lefty Ryan Borucki است که ساخت بیشتر از یک دوم فصل با کمک از یک دوست

رایان Borucki شده است از طریق روزمره خسته کننده از یک برنامه نوتوانی قبل از. آبی جیز left-hander آشنا است با ب

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

رایان Borucki شده است از طریق روزمره خسته کننده از یک برنامه نوتوانی قبل از. آبی جیز left-hander آشنا است با بیدار شدن از خواب و هر روز صبح مثل موش خرمای کوهی امریکا روز هر روز احساس همان جستجوی انگیزه در کاورنو پیچیده عمدتا خالی از بزرگ-بازیکنان لیگ برتر.

Borucki است که رفتن را از طریق تمام است که دوباره در این بهار به جز آخرین بازیابی احساس متفاوت از آنهایی که قبل آمد. در این زمان او کار خود را در راه بازگشت از مصدومیت در میانه یک بیماری همه گیر. در حالی که بقیه از این بازی در اصل بوده است تعطیل نقاهت Borucki جستجو برای یک حس عادی بهترین راه او می داند که چگونه.

26-در سال Borucki بود کنار آرنج درد, در آغاز بهار آموزش در ماه فوریه شده است و از عمل بوده است. او در اصل انتظار به دست دو تا سه ماه اول فصل اما در حال حاضر یک شات در حال آماده شدن برای روز افتتاحیه در هر زمان است. تا آن زمان این کار همچنان ادامه دارد.

"من من بلند کردن اجسام در من گرفتن من bullpens در" Borucki گفت. "حتی اگر بسیاری از بچه ها را ترک کرده اند حمایت کارکنان بیش از حد من شده است با یک درمانگر فیزیکی پایین در اینجا است که من دیدار دو بار در هفته. من تمام کار های که من نیاز به. معمولا در rehabs شما نشسته وجود دارد برخی از کار در نشستن وجود دارد برای یک بیت. این خوب است چرا که در این زمان من شده است قادر به گرفتن کار انجام می شود سریع و پس از آن من برای بقیه روز."

Borucki یکی از تعداد انگشت شماری از leaguers که باقی مانده نزدیک به Blue Jays' minor-لیگ پیچیده در Dunedin, Fla., در طول شیوع کروناویروس. اکثر بازیکنان در چشم انداز اما کوزه اردن رومانو و Hyun-Jin ریو و جالب دنی Jansen وجود دارد بیش از حد. باشگاه تعدادی محدود از بازیکنان که می توانید با استفاده از این تسهیلات در یک زمان و اکثر تمرینات اتفاق می افتد خارج از سایت.

آن Jansen تصمیم به چوب در اطراف و مرکزی فلوریدا است که ثابت کرده است بیشتر به نفع Borucki. این دو شده برای سال و به طور معمول خود را صرف آموزش خارج از فصل هم در ایلینوی. Borucki پدر ریموند سابق جزئی-لیگ infielder کار کرده و در طول با یانسن در هدف قرار دادن بیش از زمستان و توسعه خود را قبل از بازی ضربه معمول است.

Borucki شروع به پرتاب کردن یک تپه در اوایل ماه آوریل و در حال حاضر پرتاب دو bullpens یک هفته در حالی که هزینه های خود را در دیگر روزهای هفته کار کردن در Jansen گاراژ. یانسن شده است وجود دارد برای هر یک از پرتاب جلسات در این مجموعه نیز که Borucki کرده است ادعا می کند او را احساس آماده تر از همیشه قبل از.

"هنگامی که آنها برای اولین بار به ما گفت که ما از رفتن به خانه به من گفت:" هی مرد که در آن شما در حال رفتن به ؟ "Borucki گفت. "من می دانستم که (یانسن) تا به حال فرصتی برای ماندن, اما او زندگی می کند به من نزدیک در شیکاگو است. من احتمالا یا رفتن به خانه به انجام مسائل و یا من می خواهم به ماندن در اینجا. هنگامی که او گفت که او ماندن من فکر کردم این امر می تواند خوب به کسی که به بالابر با به پرتاب با. او تصمیم و ما شده ایم piggybacking کردن هر یک از دیگر بوده است."

است انتظار افزایش وجود دارد که MLB خواهد گشت آن را در برخی از نقطه در اواخر ماه ژوئن یا اوایل جولای است. در حالی که بازیکنان منتظر رسمی هر کس در تلاش برای تقلید از یک فصل به عنوان بهترین عنوان ممکن است.

تورنتو تبادل مربی پیت واکر شده است میزبانی منظم زوم تماس با اعضای خود تبادل کارکنان هر دو در گروه یک به یک. Borucki نشده به نقطه ای از ناتوانی که در آن او شروع به استفاده از یک Rapsodo که شامل ردیابی چرخش رای و محور پرتاب بیس بال. به جای او ضبط شده است خود را bullpens و سپس ارسال آنها را به واکر که دیدگاه های آنها را از راه دور فراهم می کند بازخورد.

سیستم چندان ایده آل نیست اما با کادر مربیگری گسترش را در سراسر شمال امریکا این بهترین سناریوی ممکن در حال حاضر است. واکر گفت تورنتو خبرنگاران در هفته گذشته طی یک کنفرانس تلفنی که او خوش Borucki خواهد بود آماده برای روز افتتاحیه و جوان شروع به نظر می رسد به احساس به همان شیوه.

"معمولا زمانی که من می آیند به آموزش بهار من پرتاب حدود هفت یا هشت bullpens قبل از من وجود دارد" گفت: Borucki بود که محدود به 6 2/3 نوبت فصل گذشته به دلیل استخوان مهمیز در آرنج چپ خود را. "من در حال حاضر پرتاب شش یا هفت بنابراین من حدود 12 در زمان اردوگاه بازگشایی. امیدوارم ما به زودی, اما هر زمان که ما انجام می دهیم من آماده تر است."

وجود دارد برخی از نگرانی در درون سازمان در این بهار که Borucki که تحت تامی جان عمل جراحی در سال 2013 ممکن است نیاز به روش دیگر. MRI حکومت آسیب ساختاری اما وجود دارد برخی از فکر او ممکن است نیاز به یک روش برای تقویت رباط ها و احتمالا پاک کردن منطقه مانند فصل گذشته زمانی که تاتنهام حذف شدند. Borucki به جای آن تصمیم گرفتند برای توانبخشی امید به آن را در برخی از نقطه در سال 2020 است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

نقطه عطفی در آمد و در اوایل بهار امسال با مربی فیزیکی. آنها یک زن و شوهر نقاط درد در نزدیکی آرنج خود را و دو کار کرده اند برای تقویت این منطقه بوده است. پیشرفت است حداقل به طور موقت به پایان رسید بحث در مورد Borucki در حال نقل مکان به اغل گاو یا حشم. او می خواهد به ماندن مناسب که در آن او است.

"هر زمان که این دوم بهار شروع می شود, من فقط می خواهم به آماده" گفت: Borucki که زیر آن نوشته شده 3.87 عصر در rookie فصل است. "من قصد دارم در حال استارت است. بدیهی است که در این سال در جریان است متفاوت باشد چرا که من فکر می کنم ما در حال رفتن به نیاز بیشتر تبادل با تمام راه هایی که ما در حال رفتن به بازی. اما در حال حاضر من آماده شدن به عنوان یک نویسنده, من می خواهم به یک استارت و من احساس می کنم واقعا می تواند در کمک به این تیم در آن نقش دارد."

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب