"ما نیاز به صحبت های دیگران گوش': کوپر Kupp سازماندهی بزرگ زوم جلسه برای کمک به شرق واشنگتن فوتبال - Wed, 08 Jul 2020 PST

آن که را-که از شرق واشنگتن فوتبال یک گروه با هم متحد شده و به کمک این برنامه به عنوان ورزشی وزارت تلاش می کند

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

آن که را-که از شرق واشنگتن فوتبال یک گروه با هم متحد شده و به کمک این برنامه به عنوان ورزشی وزارت تلاش می کند به حرکت خود coronavirus ناشی از بودجه گلایه.

یکی از EWU برجسته ترین آلوم – لس آنجلس قوچ گیرنده کوپر Kupp – ساخته شده از آن اتفاق می افتد.

Kupp به تازگی پیشگام زوم تصویری تلفنی که شامل بیش از 100 EWU فوتبال آمار و ارقام و دولت فعلی به اشفتگی فکری موقتی راه هایی برای کمک به جمع آوری کمک مالی برای این تیم است.

این EWU ورزشی بخش بود در حال حاضر رو به یک $5.9 میلیون کسری قبل از همه گیر متوقف ورزش در ماه مارس در نهایت منجر به 30 درصد عملیاتی کاهش به هر Eagles برنامه برای 2020-2021 و همچنین به عنوان قابل توجهی کاهش حقوق و دستمزد برای کارکنان و استخدام یخ.

گروه فعلی و سابق حرفه ای بازیکنان و مربیان و درگیر فارغ التحصیلان که در EWU ابراز ایده های خود را از طریق مربوطه زوم مربع.

اعضا نمی خواهید برای دیدن مشکلات مالی اخلال در یکی از مسابقات فوتبال زیربخش برنامه های 2000s.

"ما نیاز به صحبت کردن با مردم را گوش" Kupp که بريدن در سال 94 می گذرد برای 1,161 متری و 10 touchdowns برای قوچ در فصل گذشته

EWU مدیر ورزشی لین Hickey و معاون مدیر ورزشی دوون Thomas شده بود در تماس با برخی از این مدرسه موفق ترین فارغ التحصیلان تلاش برای درام بودجه برای ورزشی بخش در طول زمان هنگامی که مدارس سراسر کشور در حال تجربه مالی قابل توجهی بازدید.

Kupp گفت: Hickey او می خواهم چند نفر با هم برای زوم نشست.

"چند" بود کتمان حقیقت است.

"من انتظار داشتم که حدود هشت یا نه نفر" Hickey گفت. "وجود بیش از 100. برخی از مردم رو لگد کردن دلیل این که شما نمی توانید به گذشته 100. (Kupp) واقعا خوب بود organizer."

90 دقیقه نشست شامل یک طیف سابق EWU standouts که میرسد از سابق Tennessee Titans Pro کاسه offensive lineman مایکل Roos به واشنگتن سر مربی جیمی دریاچه.

حتی آسمان بزرگ کنفرانس دشمنان مانند کال پلی دفاعی و تهاجمی هماهنگ J. C. Sherritt و نیک ادواردز – بازیکنان سابق که کمک EWU برنده یک عنوان ملی در سال 2010 – در در کنفرانس تماس بگیرید.

بسیاری را در این جلسه رد و بدل شماره تلفن و اطلاعات تماس به دنبال هر یک از دیگر در راه به کمک این برنامه.

"برای آنها که وقت به کمک, که, بزرگ," Hickey گفت.

Matt Johnson, ایمنی گرفته شده توسط Dallas Cowboys در دور چهارم 2012 NFL draft نیز موجود بود.

جانسون دفاعی هماهنگ کننده در Southridge دبیرستان در کن ویک فصل گذشته بود که با تشویق نشست.

"(Kupp) دارای یک فصل به نگرانی در مورد اما او ساخته شده برای این زمان" جانسون گفت. "و لین انجام یک کار خوب از پرداختن به نیازهای برنامه ما می تواند کمک کند."

Kupp برادر کوچکتر سابق EWU linebacker Ketner Kupp بازگشت به عقاب در اوایل این سال به عنوان یک تحلیلگر دفاعی. خود را خواهر کوچکتر کاترینا Kupp یک عضو EWU فوتبال 2021 استخدام کلاس.

"همه ما داده شد فرصت ها در شرق است که تغییر زندگی ما" جانسون گفت. "ما می خواهیم بچه ها به آمده تا از دبیرستان به تجربه آنچه که ما تجربه."

Criner را بدست آورده EWU میراث تعداد

از سال 2008 EWU داده شده شماره 4 نیوجرسی به آن دفاعی رهبر.

سال پنجم-ارشد ایمنی Calin Criner می پوشند شماره این فصل است.

بویز بومی بالغ بر 85 پردازد در سال 2019 به حال چهار interceptions و شکست تا سه می گذرد.

"این نماد دفاعی بازیکنی که بیشترین مظهر فنی دفاع در شرقی – شن و سختی و تلاش رهبری و موفقیت تحصیلی" با توجه به EWU.

دیلن Ledbetter (دفاعی lineman), Mitch Fettig (ایمنی) و آلبرت Havili (خط دفاعی) بودند قبلی سه بازیکن برای پوشیدن شماره 4 نیوجرسی.

عقاب رتبه 23 در پیش فصل نظرسنجی

EWU بررسی در شماره 23 در فوتبال کالج در امریکا پیش فصل FCS نظرسنجی.

سالانه چاپ سالنامه نیز رتبه Big Sky اعضای مونتانا (شماره 6), ایالتی مونتانا (شماره 7) وبر دولت (شماره 8) و ایالتی ساکرامنتو (شماره 11).

عقاب نیز به تازگی رتبه در قهرمان ورزشی (18) و Athlon (22) فصل انتخابات است ،

سه بار دفاع از قهرمان ملی ایالتی داکوتای شمالی که موفق به کسب هشت عنوان در نه سال است که شدیدا مورد علاقه در هر منتشر شد پیش فصل نظرسنجی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب