گرگور Chisholm: Blue Jays "توهین آمیز" سود می تواند از یک فصل کامل از لورد Gurriel جونیور

با ولادیمیر Guerrero جونیور بو ❄ و مقابله پیرسون گرفتن بیشتر مورد توجه این روزها, آن را آسان برای فراموش کردن

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

با ولادیمیر Guerrero جونیور بو ❄ و مقابله پیرسون گرفتن بیشتر مورد توجه این روزها, آن را آسان برای فراموش کردن در مورد یک پسر مثل لورد Gurriel جونیور مگر اینکه شما یک عضو از Blue Jays.

با وجود فقدان خارجی اعتیاد Gurriel است که بخش بزرگی از تورنتو را در حال حاضر و آینده است. مکرر صدمات بیش از هر یک از دو سال گذشته در زمان برخی از درخشش خود حرکت صعودی اما استعداد وجود دارد و آبی جیز امیدوار هستند این خواهد بود که در سال او در نهایت قرار می دهد همه چیز را با هم.

تورنتو مدیر چارلی Montoyo تا اعتماد به نفس در Gurriel توانایی در صفحه که او اعلام کرد بعد از ظهر پنجشنبه بومی کوبا باز خواهد شد در این سال خود را به عنوان شماره 3 hitter. از لحاظ تاریخی این نقطه ای است که متعلق به یک باشگاه کلی بهترین hitter وظیفه و در حالی که این روند به آرامی شروع به تغییر در سال های اخیر آن باقی مانده است بسیار مهم ،

"این یک مسئولیت بزرگ است که چارلی است که به من در این سال" گفت: Gurriel که آمار سوم در 53 بازی در فصل گذشته. "من بسیار آماده شده است. من خیلی سخت کار می کرد در خارج از فصل و من فکر می کنم صف رفتن به بزرگ این سال است."

تورنتو بینی پنبه حلاجی شده به ترتیب برای باز کردن بعد باید چیزی شبیه به این: اس اس بو❄, 2B کون Biggio, LF Gurriel, 1B, Guerrero, 3B تراویس شاو (اگر سالم) ر Randal Grichuk DH داد و بیداد کن Tellez, RF Teoscar هرناندز و C دنی یانسن. خارج از مبادله جاستین Smoak برای شاو هنوز بسیاری تغییر کرده است و برای یک تیم است که گل چهارم کمترین مقدار قابل اجرا در لیگ آمریکا فصل گذشته با 726.

جیز تمرکز اصلی این فصل بود, تبادل, که بدان معنی است که این ترکیب را برای بهبود از درون اگر باشگاه در حال رفتن به هر گونه شانس از حلق آویز با نیویورک یانکیز و Tampa Bay Rays بالای این بخش در طول این خلاصه فصل است. را بپرسید اما با توجه به شاو تنها عضو از صف شروع در 30s, تورنتو گروه است که هنوز هم در حال توسعه و تنها باید بهتر از جمله 26 ساله Gurriel.

Gurriel است حداقل تا حدودی آشنا با سه سوراخ پس از انتقال وجود دارد در اواخر سال گذشته زمانی که Guerrero روشن ساخته است اولویت خود را به ضربه چهارم. در آن زمان پیشنهاد این باشگاه مقابل تیم های تن به تن به گرررو و Gurriel در روش های مشابه. با ضربه چهارم, Guerrero اعتقاد او قادر به ایجاد سریعتر تنظیمات که led بهتر به نتایج.

تغییر ساخته شده بود به دلیل Guerrero اما آن را مناسب Gurriel فقط خوب به عنوان او کاهش .282/.328/.546 با 15 homers و 36 RBIs در 216 در خفاش ها از نقطه سوم. گرررو نیز قرار داده تا خود را به بهترین اعداد با .301 متوسط و .348 بر پایه درصد پنبه حلاجی چهارم در مقابل دادن .258 متوسط و .330 OBP در نقطه سوم. این چشم انداز مثبت در عملکرد ممکن شده اند در یک تصادف اما جیز قصد چسبیده با همان محور باشد.

مخلوط در بین Gurriel را آسیب شده اند وجود دارد قابل توجه اجراهای با خفاش. در 2018, Gurriel گره خورده است یک ال رکورد با ثبت نام چند بازدید در 11 بازی متوالی. این یک شاهکار است که تا به حال انجام شده توسط فقط شش بازیکن از سال 1900 و Gurriel شد اولین بار پس از تونی پرز در سال 1973.

Gurriel به پایان رسید که rookie فصل با .281 متوسط و .755 OPS. سال گذشته او حتی بهتر با .277 متوسط و .869 OPS با تشکر در بخش های بزرگ به یک چشم انداز مثبت در برابر (19) و خانه اجرا می شود (20). تنها واقعی خارج از سلامت فقیر نبود از ورق نظم و انضباط. با وجود بالا بودن میانگین Gurriel را بر پایه درصد نیست که خیلی بهتر تنها با نه پیاده روی در سال 2018 و 20 سال گذشته است.

این منطقه از Gurriel بازی که به احتمال زیاد نمی تواند تغییر به زودی هر دو.

"شما نمی خواهید به نگاهی که پرخاشگری به دور از او" Montoyo گفت. "که او چگونه آن را ندارد و او به خوبی مانند آن, بنابراین من نمی خواهم به نگاهی است که از او دور است. من فکر می کنم او می شود او را برای رفتن به بیشتر های انتخابی. در حال حاضر راه او نوسانات خفاش برای او کار می کند."

مسئله بزرگتر برای Gurriel حداقل در حال حاضر برای ماندن در این زمینه است. Gurriel گرفتار شد با مسائل مربوط به سلامت خود را در سراسر جزئی لیگ حرفه ای و این روند ادامه داشت در این لیگ سطح. دو سال پیش که چپ مچ پا پیچ خوردگی و ضربه مغزی که محدود او را به 65 بازی. در فصل گذشته وجود دارد تنزل به یادگیری در یک موقعیت جدید به دنبال در سمت چپ چهار سویه و بعد از آپاندکتومی.

خبر خوب برای Gurriel است که شده است وجود ندارد یک آسیب مزمن نگه می دارد که متداول شدن است. در عوض به نظر می رسد یک سری fluke شرایط که رخ داده است یا با در نظر گرفتن یک گام اشتباه در این زمینه و یا وارد شدن به یک برخورد. حرکت نزولی این است که اگر آن را نگه می دارد تا به صورت بسیار طولانی Gurriel را به سرعت خواهد بود برچسب عنوان آسیب مستعد و به طور کلی انتظارات را رها کردن در عجله بسر می رسانید.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Gurriel نشده رسیده که نقطه و در عین حال ، حجم نمونه 563 در خفاش ها در سراسر 149 بازی نشان می دهد, وعده, حتی اگر آن را در زمان او دو سال کامل برای رسیدن به آنجا به جای یکی.

"برای تمام ورزشکاران در تمام صدمات یکی از سخت تر از همه چیز" Gurriel گفت: از طریق یک مترجم. "این یک سال جدید, تازه, من چرخش صفحه و من بسیار سخت کار می کرد برای آماده سازی خودم برای این سال است."

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن