رژیم صهیونیستی. Walz پیش بینی پیوند معامله و می گوید: ماسک صورت دستور هنوز هم ممکن است

HENDERSON, Minn. – مینه سوتا مقننه تصویب خواهد شد عظیم زیربنایی لایحه قرار دادن آن دیگر کسب و کار و موکول کردن

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

HENDERSON, Minn. – مینه سوتا مقننه تصویب خواهد شد عظیم زیربنایی لایحه قرار دادن آن دیگر کسب و کار و موکول کردن دومین جلسه ویژه این تابستان در روز دوشنبه یا سه شنبه.

حداقل این چیزی است که رژیم صهیونیستی. تیم Walz پیش بینی پنج شنبه در ظاهر در این سیل مستعد جامعه به منظور ترویج "شغل های محلی و پروژه های" قانون همچنین به عنوان شناخته شده مطابق با لایحه.

Walz همچنین گفت که او و کارکنان خود را در حال "هنوز صحبت کردن در مورد" الزامی است که تمام Minnesotans پوشیدن ماسک صورت در عمومی به سرعت گسترش coronavirus. او می خواهم قوه مقننه به تصویب چنین قطعنامه اما او گفت: او را در نظر اعمال آن توسط فرمان اجرایی اگر بیش از 5 درصد از Minnesotans تست مثبت برای coronavirus. فعلی رای مثبت در حدود 4.7 درصد بوده و خزنده به سمت بالا.

فرماندار و رهبران حزب دموکرات مجلس-کشاورز-کارگر و اکثریت جمهوری خواه مجلس سنا باید توافق به 1.8 میلیارد مطابق لایحه. اما در آن طول می کشد 60 درصد فمن به تصویب قانون افزایش, دولت بدهی های, که به معنی آن باید رای از اقلیت حزب قانونگذاران در هر دو مجلس را به نفع خود تصویب.

تا کنون آمریکا حاضر به رای دادن برای یک پیوند لایحه مگر اینکه DFL فرماندار japanese, ژاپنی, پرستار برخی از زمان صلح و اورژانس قدرت او استفاده کرده است از ماه مارس برای مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر. خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج گفت: در این هفته که جمهوری خواهان می خواهند به تصویب یک پیوند لایحه اما تنها اهرم آنها برای متقاعد کردن Walz به تغییر اضطراری خود قدرت را به خودداری از حمایت از ساخت و ساز عمومی اندازه گیری.

WALZ ارائه می دهد مقننه را بیش از 30 دستور اجرایی

در کنار جاده ای یک کنفرانس خبری در این رودخانه مینه سوتا دره شهر از 920 نفر در Sibley شهرستان Walz گفت که او و Daudt شده اند مذاکره و مصالحه و معامله پشت درهای بسته در روز های اخیر. "من فکر می کنم ما بسیار نزدیک در این," او گفت او "خوش" و "امیدوار" آنها می توانید آن را انجام.

اما زمانی که حزب جمهوری خواه در کنگره گلن Gruenhagen Glencoe که نشان دهنده این منطقه رفت و یک قدم دورتر و پیش بینی آنها را در رسیدن به یک مصالحه فرماندار راننده سرشونو تکون دادن سر خود را در توافق است.

"این پروژه در 5-خط محوطه. ما فقط باید به فشار آن را به پایان منطقه" Gruenhagen گفت.

Walz گفت که او ارائه کرده است به "اجازه دهید قوه مقننه را بیش از" 30 از 79 اجرایی دستورات او صادر شده است برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. جمهوریخواهان مجلس شکایت کرده اند کسانی که سفارشات در حال خفه کردن اقتصاد دولت متخلف در آزادیهای فردی و برش آنها را از مهم تصمیم گیری در سیاست.

فرماندار و قانونگذاران باید انگیزه فوق العاده ای به سرعت عمل می کنند. مینه سوتا, مدیریت و کمیسر بودجه مایرون فرانس گفت: اگر آنها نمی, تصویب پیوند لایحه توسط دوشنبه, دولت, را به تاخیر یک باند فروش برنامه ریزی شده در ماه اوت برای تامین مالی پروژه های ساخت و ساز برنامه ریزی شده برای شروع این تابستان.

شهر احاطه شده توسط سیل

Walz اعضای دولت او و منطقه قانونگذاران آمد به Henderson 60 مایلی جنوب غرب سنت پل به تماس توجه به نیاز خود را برای یک بزرگراه سیل کاهش پروژه.

جاده های منتهی به داخل و خارج از شهر بسته شده اند و با جاری شدن سیل در هشت نفر از 11 سال گذشته گفت: هندرسون شهردار پل Menne به عنوان او ایستاده در کنار یک پست ثبت نام با سیل سطح نشانه گذاری. عجله رودخانه انشعاب به رودخانه مینه سوتا در حال حاضر ریخته بیش از بانک های آن چهار بار در سال جاری بسته شدن مینه سوتا بزرگراه 93 به مدت 60 روز.

"فرکانس از سیل به طور چشمگیری افزایش یافته از سال 2000" Menne گفت. سیل سه از چهار راههای اصلی به داخل و خارج از شهرستان, کاهش, کسب و کار, سفر, وادار کردن دانش آموزان به صرف یک ساعت اضافی در اتوبوس های مدرسه هر روز به تأخیر انداختن وسایل نقلیه اضطراری و هزینه 90000 دلار در روز در بیشتر جاده هزینه های تعمیر و نگهداری, با توجه به وزارت حمل و نقل مینه سوتا برآورد.

Menne و محلی خود را هم پیمان شده اند لابی برای شش سال برای دریافت کمک های مالی دولت برای افزایش, مینه سوتا, 93 بالاتر از سیل ارتفاع. این شهرستان خواهد شد که پول اگر قوه مقننه عبور پیوند لایحه. آن را ارائه $24.8 میلیون به بالا بردن 3.25-کشش مایل از جاده های 8 پا به ارائه دسترسی به آمریکا 169 هنگام جاری شدن سیل.

شهردار گفت: هندرسون ساکنان خواهد بود برطرف زمانی که آنها دیگر مجبور به نگرانی در مورد زمان آینده آب گرفتگی جاده ها و یا شسته و آنها رشته تنها یک راه به خارج از شهر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب