Gophers سافتبال افزایش زمان تبادل گورو پیپر Ritter به سر مربی

به عنوان یک اشاره آلوم از Gophers سافتبال بانوان برنامه, سارا Moulton خواسته شد مردم بی شماری در طول هفته گذشت

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

به عنوان یک اشاره آلوم از Gophers سافتبال بانوان برنامه, سارا Moulton خواسته شد مردم بی شماری در طول هفته گذشته به علاوه او فکر خواهد بود بعد از آن مربی است.

او فقط یک جواب.

"مربی Ritter بود به معنای واقعی کلمه برای اولین بار نام من گفت: هر زمان" گفت: Moulton, یک ده بزرگ پارچ با Gophers از 2011-14. "این فقط ساخته شده ترین حس. او شده است وجود دارد, طولانی ترین, او خونریزی مارون و طلا, او سابق آلوم. چرا شما ترویج او را به سر مربی ؟ آن وقت خود را, و من فکر می کنم او آماده است."

مینه سوتا دستیار مربی تیم سافت بال پیپر Ritter, مرکز صحبت می کند با پارچ کهربا Fiser (13) و جالب اما سوختگی در طول یک پیروزی 10-0 بیش از نوتردام در ویکی Fla. در فوریه. 16, 2019. (Mike Janes / دانشگاه مینه سوتا دو و میدانی)

علامت Coyle به توافق رسیدند. Gophers مدیر ورزشی یکشنبه اعلام کرد که او می خواهم استخدام سوتا دیرین تبادل مربی به برنامه بعدی سر مربی. Ritter جایگزین جیمی Trachsel بود که به تازگی به نام سر مربی در Ole Miss.

"من بسیار هیجان زده هستم برای آینده ما و سافتبال برنامه" Coyle در بیانیه ای گفت. "پیپر شده است بخشی از تیم ما برای نزدیک به دو دهه است و او فرد مناسب برای این کار است."

Ritter خودش — سپس پیپر دله — بود Gophers' ace در اوایل 2000s و بازنویسی بسیاری از برنامه های ضبط کتاب. او در بازگشت به U در سال 2008 به عنوان تبادل مربی و موقعیت او برگزار شد تا او بالا بود به سر کار یکشنبه.

در زمان خود به عنوان Gophers' تبادل گورو Ritter اتحاد نوتبوک یک آمریکایی پس از دیگری از Moulton به سارا anuncios en soria به زمان ace کهربا Fiser. Fiser یک بار گفت: Ritter است مربی که "به من آموخت که چگونه برای تبدیل شدن به بی باک است."

"چه روز بزرگی برای مینه سوتا و سافتبال. پیپر Ritter است که به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین فرشهای مربیان در این بازی گفت:" استنفورد مربی جسیکا Allister از Gophers سر مربی از 2011-17, در بیانیه ای. "جریان ثابت از همه آمریکایی کوزه او تولید کرده است بیش از گذشته هفت سال برای خود صحبت می کند. لاک پشت نقب زن و سافتبال در دست بزرگ است!"

Ritter مربی است چهار نفر از Gophers' top-5 حرفه ای strikeout رهبران در مدرسه تاریخچه — او پنجمین و دو winningest کوزه در برنامه تاریخ است. او خودش شماره 3 در این رده است. Ritter واضح است که تبادل دانشمند, اما آن را به بسیاری از صفات او را دیدم در آن موقعیت که Moulton احساس را ترجمه به سر کار.

به عنوان یک تبادل مربی Ritter ساعت تقریبا هر زمین پرتاب شده توسط کارکنان خود را در طول خود را در کالج حرفه در مینه سوتا از بازی ها را به شیوه های اغل گاو یا حشم جلسات. و سپس او ساعتهای زیادی از آن را همه را دوباره و دوباره ، او قرار می دهد در زمان فقط به اندازه سراغ هر مخالف hitter وظیفه برای کشف نقاط ضعف خود را شناسایی و آن زمین به تماس است که در آن وضعیت است.

"او فوق العاده رقابتی او دارای اخلاق کاری به عنوان یک بازیکن سابق ... شده است و او در اطراف بازی برای مدت طولانی و او را بدست خدمت در زیر برخی از سر عالی, مربیان, و من فکر می کنم او احتمالا آموخته است که بسیاری از آنها" Moulton گفت. "او بسیار آگاه از بازی, بنابراین من فکر می کنم او قطعا رفتن به درخشش در این نقش جدید. آن را برای رفتن به یک تنظیم, برای, مطمئن, اما او تا به بسیاری از مردم محوری پشت سر او در حال حاضر, و من فکر می کنم آن را برای رفتن به عالی است."

بسیاری از کسانی که مردم با عجله به رسانه های اجتماعی یکشنبه برای نشان دادن حمایت خود را.

"او ارائه می دهد بسیار است. زمان مناسب برای او و او آماده است" میشیگان سر مربی کارول Hutchins در بیانیه ای گفت. "او در حال رفتن به درک آنچه که او نیاز به انجام. حال سر مربی است خیلی بیشتر از فقط مربیگری این بازی است. آن را در مورد زنان پیشرو و او را به بزرگ. من برای او خوشحال است."

در یک بیانیه Ritter صحبت در مورد چقدر مینه سوتا داده است و چگونه آن را به شکل شخص او امروز است.

مینه سوتا دستیار مربی تیم سافت بال پیپر Ritter نگه می دارد آهنگ از عمل در طول یک بازی در برابر ایالتی اوهایو در ده دوره از مسابقات در آن آربور میشیگان. در روز 13 مه سال 2017. (کورتنی اندرسون / دانشگاه مینه سوتا دو و میدانی)

"من مفتخرم که به عنوان یک لاک پشت نقب زن," Ritter گفت.

Ritter خواهد بود سوم سر مربی برای سالمندان مانند Fiser.

"من فکر نمی کنم دانشگاه مینه سوتا خواهد شد خلاص شدن از او را در هر زمان به زودی" Moulton گفت. "من خیلی هیجان زده و من فکر می کنم او بیشتر از آماده به کمر این برنامه و نگه داشتن آن رفتن در این جهت است که همه ما امیدواریم که از آن می رود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن