شرق سابق واشنگتن کارفرمایی CFL جانباز مت نیکولز ساخته شده است چنی خانواده اش خانه دائمی - سه شنبه, 12 مارس سال 2020 PST

دوربین رو به میکروفن و ازدحام خبرنگاران در کانادا, پرجمعیت ترین شهرستان های کارفرمایی مت نیکولز به میدان فرستا

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

دوربین رو به میکروفن و ازدحام خبرنگاران در کانادا, پرجمعیت ترین شهرستان های کارفرمایی مت نیکولز به میدان فرستاد سوالات در ماه فوریه پس از امضای سه سال مقابله با تورنتو Argonauts.

در لیگ فوتبال کانادا قدیمی ترین و ترین سنت های غنی از حق رای دادن در حال تجربه یک تغییر لرزه ای به تازگی استخدام 39 ساله سر مربی سابق Boise State کارفرمایی Ryan Dinwiddie پس از بازگشت به عقب و از دست دادن فصل است.

نیکولز سابق شرقی واشنگتن کارفرمایی که صاحب بزرگ آسمان کنفرانس حرفه ای عبور از رکورد (12,616 متری) بود فوری هدف برای تورنتو پس از منتشر شده توسط بمب افکن آبی وینیپگ یک سازمان به او کمک کرد تا به سرعت تبدیل به یک مدعی.

33 ساله یکی از لامپ کم مصرف steadiest سلاح قبل از پایان فصل آسیب دیدگی شانه در 2019. او بالغ بر 1,936 دفاع کرد گرفته شد عبور متری 15 touchdowns پنج interceptions و 71 درصد از اتمام درصد در نه بازی برای بمب افکن آبی که رفت به پیروزی خاکستری بدون جام خدمات خود را.

ریشو بی ادعا نیکولز که امضا 1.2 میلیون دلار قرارداد با وینیپگ در سال 2017, یک تشخیص شکل در مانیتوبا را سرد سرمایه ثبت امضا در یک نرخ به طور منظم.

جنوب مرز زمانی که او را در راه رفتن زباله خود را به محدود کردن خود چنی زیربخش یا غذا خوردن در اسپوکن رستوران هیچ کس به نظر می رسد دو بار.

او آن را دوست دارد که در راه است.

"(بازی در CFL) نیست که از یک معامله بزرگ در اینجا گفت:" نیکولز که تبدیل در انتساب نهایی خود را به عنوان یک Gonzaga دانشجوی کارشناسی ارشد در هفته گذشته. "در وینیپگ من نمی توانستم به یک فروشگاه مواد غذایی بدون اینکه به رسمیت شناخته شده و در اینجا هیچ کس واقعا نمی داند و یا مراقبت است."

EWU فوتبال purists ممکن است اختلاف نظر دارند شناسایی نیکولز به عنوان شروع Eagles' pass-خوشحال خط لوله به شمال.

پس از کمک به پا زدن شروع به کمال بالدوین عصر توسط پیشرو EWU به مسابقات قهرمانی فوتبال زیربخش برگشتی به عنوان یک مقام ارشد در سال 2009 نیکولز تا به حال از روی لئامت دادن مختصر با دالاس کابوی ها در سال 2010 فصل قبل از امضای قرارداد با ادمونتون اسکیموها که در آن EWU بزرگ ریک Worman (کلاس 1985) بود QB سرمربی سه فصل گذشته.

EWU را دو بعدی شروع quarterbacks – FCS نوابغ بو لوی میچل و ورنون Adams – در حال حاضر لامپ کم مصرف شروع quarterbacks: میچل (Calgary Stampeders) یکی از لیگ موفق ترین بازیکنان و آدامز (مونترال Alouettes), an up-and-coming استعداد.

سابق EWU سیگنال-caller گیج Gubrud که مجموعه FCS تک نجومی عبور از رکورد به عنوان یک دانشجوی سال دوم در سال 2016 (5,160 متری) شده است در پتانسیل قرارداد ایران و میلاد شیران led توسط veteran QB و سابق مرکزی واشنگتن ستاره مایک رایلی.

هر یک مربی توسط بالدوین جدید رهبر در کال پلی پس از سه سال از روی لئامت دادن به کالیفرنیا حمله هماهنگ کننده.

"به عنوان یک EWU و آسمان بزرگ مرد به خوبی ترجمه به لامپ کم مصرف, چرا که شما باید به آن چیپ بر روی شانه خود را به موفقیت" نیکولز گفت. "و شما باید به چوب آن را برای دو تا سه سال به یادگیری CFL بازی.

"اما پس از این بسیاری از (سابق EWU بازیکنان) در جوانب مثبت صحبت می کند به اصول آنها به شما آموزش وجود دارد. این یک محل عالی و من اهدا در هر سال وجود دارد."

نیکولز EWU آخرین چهار سال استارت خود alma mater خیلی بومی از ردینگ کالیفرنیا در نظر Inland Northwest صفحه اصلی.

ازدواج اسپوکن بومی علی نیکولز (موسوم به Webb) نقش عمده ای در هزینه های خود را offseasons در شهرستان و به دنبال یک مدرک کارشناسی ارشد در گنزگا.

فصل گذشته نیکولز اغلب خودرا برای امتحان اماده در مشق شب در طول فصل برای رشته مدیریت ورزشی و زندانی با Gonzaga های ورزشی بخش.

"من می خواهم به پوشیدن یک دست کت و شلوار به اجتماعی بحث به اهدا کنندگان و داستان در مورد آنچه که من انجام شده بود گفت:" نیکولز یک پدر دو. "من برداشت (Gonzaga مدیر ورزشی) مایک راث" مغز."

او امیدوار است به کار در یک ورزش حرفه ای در مقابل دفتر هنگامی که او را در انجام بازی – و یا شاید یک عامل. او هنوز نمی دانند اما برای Argonauts که همان مالکیت گروه به عنوان NBA تورنتو رپتورز و NHL تورنتو افرا برگها نیز ممکن است ارائه فرصت های شبکه.

نیکولز برنامه ریزی شده بود به راه رفتن در گنزگا را شروع این ماه اما به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 نگرانی.

او در سال 2020 فصل نیز در برزخ است.

قبل از در سراسر جهان coronavirus همه گیر شروع به گرفتن عوارض خود را در کار و ورزش حرفه ای در مارس لامپ کم مصرف بازیکنان برنامه ریزی شده بود به گزارش به اردوگاه در مارس و شروع فصل در ماه ژوئن.

اما لامپ کم مصرف کمیسر سفت Ambrosie پنج شنبه اعلام کرد وجود دارد یا خواهد بود کوتاه نجومی یا "به احتمال زیاد هیچ فصل در همه."

نیکولز شده در U-منطقه فیزیوتراپی در اسپوکن قبل از اجتماعی فاصله حکم به اثر رفت. او را پس از تبدیل به گاراژ خود را به شخصی بدنسازی مجهز به گروههای مقاومت توپ و Peloton دوچرخه.

او در وبسایت خود در توییتر در هفته گذشته پرتاب عمیق عبور می کند و به جیب یک کارفرمایی خالص در یک محلی, زمین فوتبال, شرح, خود دقت می گذرد با "کوبه!"

"به هر دلیل (Winnipeg) تصمیم به حرکت و تورنتو اعتقاد من" نیکولز گفت. "من به دنبال به جلو به تبدیل این (تیم) در اطراف بیش از حد زمانی که همه چیز دوباره رفتن."

Winnipeg با تجربه یک رشته از دست دادن فصل قبل از نامگذاری نیکولز استارت آن در سال 2016. او کمک کرد تا بمب افکن آبی به چهار مستقیم postseason ظاهر.

او همچنین به EWU رفتن به 2010s قرمز-چمن عصر با شتاب تقسیم کار خود را بین سابق EWU مربیان پل ولف و بالدوین.

نیکولز بود اشتباه اول در سال 2006 هنگامی که او در زمان باتوم از والتر Payton برنده جایزه کارفرمایی اریک مایر رنج نادر 3-8 دلیل. او رفت و 23-13 به عنوان یک استارت بعدی خود سه فصل با دو FCS حذفی حضور (2007 و 2009).

او شک و تردید بسیاری در پردیس هنوز هم به یاد داشته باشید کسانی که سوء استفاده.

"بود که درست قبل از این رسانه های اجتماعی دوران" نیکولز گفت. "من به عنوان به خوبی شناخته شده در چنی به عنوان quarterbacks پس از من. در آن زمان مردم در کلاس های من حتی نمی دانم که من بود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن