واشنگتن دولت A. J. بلوک علائم با کانزاس سیتی رویالز به عنوان عامل رایگان - Sun, 14 Jun 2020 PST

A. J. بلوک نبود انتخاب شده در کوتاه Major League Baseball Draft اما یک کار حرفه ای است که هنوز در افق چپ دست

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

A. J. بلوک نبود انتخاب شده در کوتاه Major League Baseball Draft اما یک کار حرفه ای است که هنوز در افق چپ دست پارچ از واشنگتن است.

هیچ Cougars گرفته شد در این هفته, پیش نویس که کوتاه شد از 40 دور به پنج دلیل شرایط اطراف این رمان شیوع کروناویروس اما بلوک امضا شد به عنوان یک عامل رایگان توسط Kansas City Royals یکشنبه سه روز پس از بروز واقعه به این نتیجه رسیدند.

با توجه به آزادی مطبوعات از بلوک در نظر گرفته شد اولویت آزاد شد و یکی از اولین دانشگاهی سالمندان به توافق به undrafted معامله است.

بلوک یک 39th-دور پیش نویس انتخاب توسط توله شیکاگو بیرون آمدن از نیوپورت دبیرستان انتخاب شد و توسط Detroit Tigers در 17 دور از 2019 پیش نویس اما Bellevue مادری تصمیم به بازگشت به مدرسه برای فصل ارشد و کمک به ذخیره کردن پایه و اساس این برنامه جدید به رهبری اول سال بالغ, خانمها بالغ مربی برایان سبز.

این southpaw ساخته شده فقط چهار حضور – همه – قبل از WSU فصل محو شد توسط COVID-19 و موثر بود رفتن 2-1 در حالی که حفظ یک 3.24 عصر و قابل توجه 34 مورد در 27.2 نوبت.

مانند تمام بهار, ورزش سالمندان, بلوک اعطا شد این فرصت را به بازگشت برای 2021 فصل اما سبز پیشنهاد خود را در پارچ آماده برای گام بعدی در حرفه خود و تشویق بلوک به دنبال حرفه ای بیس بال.

"A. J. چه یک داستان بزرگ و مربی (آنتونی) Claggett و من در ملاقات با خانواده اش در طول تابستان و ما موعود خانواده,'نگاه ما قصد داریم به شما آماده برای بیس بال حرفه ای بهتر است. شما نمی باید یک برنده سال گذشته ما به شما قول می دهم شما یک تجربه بهتر,'" سبز گفت: در ماه آوریل طی مجازی فروم با سخنگوی-نظر غربی معابر. "... من پمپ, او تا به حال دو برد از سه بازی با 10 strikeouts یا بیشتر او یک کار بزرگ با ذهنی خود را بازی.

"فقط واقعا واقعا واقعا بالغ شده و او را آماده برای نرم افزار توپ, بنابراین ما در حال پمپ کردن در مورد آن."

پس از کوتاه فصل D1baseball.com دارای بلوک به عنوان دومین ارشد پارچ در Pac-12 کنفرانس و هشتم-بهترین ارشد پارچ در کشور است.

او اولین نفری پارچ در حداقل 33 فصل به رکورد حداقل 10 strikeouts در فینال سه شروع می شود و به پایان رسید خود را دانشگاهی حرفه ای با 55 ظاهر و 178 strikeouts در 175.2 نوبت.

"آن سه زمین برای اعتصاب های موبایل و کامپیوتر تغییر () از هر دو طرف با fastball" سبز گفت. "و فرمان و تا 94 (مایل در ساعت)."

بلوک نیز سرآمد در کلاس درس بودن نام به CoSIDA علمی تمام-منطقه 8 تیم اول در اوایل تابستان و Pac-12 All-علمی انتخاب شده است. بلوک بود 3.62 معدل در حالی که درآمد یک مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب