روح مشاغل: Homebuilder تاد سالیوان می یابد و امید سرمایه گذاران در هنگام shutdown - Mon, 18 مارس سال 2020 PST

یادداشت سردبیر: Oتو سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

یادداشت سردبیر: Oتو سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

که تاد سالیوان ایجاد و راه اندازی نوآورانه است که اجازه می دهد تا مردم را به طراحی خود را سفارشی رویای خانه از طریق یک پلت فرم آنلاین او انتظار ندارد یک بیماری همه گیر به توقف عملیات کسب و کار.

در ماه نوامبر سالیوان و کسب و کار خود شریک استیو Strohm راه اندازی NewHomes.که مسابقات homebuyers با زمین گواهی سازندگان ساخت و ساز و وام دهندگان اصلاح طرح خانه و نمای آنلاین برای انتخاب محصول.

فروش سریع برای NewHomes.خانه در آغاز سال است. آن را به تولید بیش از $107,000 در دو ماه بود که "واقعا استثنایی برای راه اندازی" سالیوان گفت.

راه اندازی شد در آستانه دریافت 2 میلیون دلار از سواحل غرب سرمایه شرکت به گسترش پلت فرم آن, اما زمانی که COVID-19 گرفت و در مارس سرمایه گذار لغو این پیشنهاد.

"این بسیار ویرانگر" سالیوان گفت:, و اضافه کرد که بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری در سراسر کشور را متوقف کرده اند و سرمایه گذاری در راه اندازی میان coronavirus بیماری همه گیر. "در طول دو ماه گذشته وجود دارد گزینه. ما حتی نمی تواند ملاقات با مشتریان. من می توانم به شما بگویم که چه تاریک و تلخ آن بود."

این ایالت اقامت در خانه سفارش – که مجبور به بسته شدن غیر ضروری از کسب و کار و به طور موقت متوقف مسکونی پروژه های ساخت و ساز – شد دو whammy برای سالیوان که او نیز صاحب سفارشی homebuilding شرکت سالیوان خانه.

اما سالیوان که قرار دادن همه چیز را به کسب و کار نیست رفتن به اجازه دهید آنها را برابر شده است.

سالیوان وارد شده به Pitchbook یک سرمایه و سهام خصوصی پایگاه داده در اسپوکن کتابخانه های عمومی برای به دست آوردن اطلاعات سرمایه گذاری. او صدها تماس روزانه به شرکت های سرمایه گذاری در سراسر کشور به طور بالقوه تولید بودجه برای NewHomes.خانه.

"من فقط می جنگیدند به عنوان سخت به عنوان من می توانم" او گفت:.

سالیوان به دست آمده از چک حفاظت از برنامه وام برای NewHomes.خانه و سالیوان خانه اجازه می دهد او را به تداوم عملیات و حفظ کارکنان در هر دو کسب و کار.

سالیوان خانه – در ابتدا مجاز به تکمیل پروژه ها تنها برای جلوگیری از شرایط نا امن و تعمیرات اضطراری تحت اقامت در خانه سفارش – رونق دوباره زیر Inslee تصمیم به اجازه ساخت و ساز, مشاغل, رزومه, اگر, اجتماعی, فاصله اقدامات در محل در سایت کار.

آینده نیز به نظر می رسد به خصوص امیدوار کننده برای NewHomes.خانه ای که به دست آورده بهره از یک "شناخته شده" ملی سرمایه گذار. بودجه لحاظ می تواند نهایی اواخر این ماه سالیوان گفت.

تزریق بودجه اجازه می دهد این شرکت برای گسترش در سراسر کشور و رول کردن نرم افزار برای کاربران برای ایجاد 3D برنامه های خانه را با قیمت خاصی به منطقه خود.

سالیوان را تشویق می کند تا صاحبان کسب و کار به مقاومت در برابر کمانش تحت فشار COVID-19.

"حتی زمانی که شما فکر می کنم آن را بیش از هرگز" او گفت:. "این تنها بیش از زمانی که شما می گویند آن را انجام داده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن