آنی عزیز: 7/25 - شنبه, 25 Jul 2020 PST

یادداشت سردبیر: آنی لین خاموش است این هفته است. این ستون در اصل منتشر شد در سال 2018 است. آنی عزیز: من و همسرم

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

یادداشت سردبیر: آنی لین خاموش است این هفته است. این ستون در اصل منتشر شد در سال 2018 است.

آنی عزیز: من و همسرم برای ازدواج شده است و هشت سال است. من اول ازدواج به پایان رسید چرا که سابق من بود سریال فریبکار و تمام اطراف خزش. "مایک" به نظر می رسید برعکس. مدت کوتاهی پس از ما ازدواج کرده بودند اما متوجه شدم او چک کردن سایت های دوستیابی. من مواجه و او حذف شده خود را حساب.

سپس حدود دو سال پیش متوجه شدم او و 22 ساله همکار حال, پیامک جنسی, رابطه. من برای رفتن به طلاق اما او به من قول داد او را متوقف خواهد کرد. من اصرار ما به مشاوره و ما رفت و چند بار. او گفت که او تا به حال هرگز جسمی بی وفا به من. من به او هشدار داده بود که این اعتصاب دو و سه اعتصابات و او خواهد بود.

چند ماه بعد من چک حساب توییتر خود را و منزجر بود توسط sleazy زنان او در برقراری ارتباط با. اعتصاب سه. او التماس کرد با من بماند. در نهایت او حذف حساب توییتر خود را و وعده داده شده به ماندن در راست و باریک.

چند ماه پیش در حالی که پرداخت ما همراه بیل من نگاه ضبط پیام های متنی خود را. من در بر داشت چند متون ارسال شده در وسط شب به 18 سال دختر دبیرستانی که او استفاده می شود برای کار با. شما می توانید به من بگویید هر دلیل خوبی 60 سال باید, پیام کوتاه, 18 سال, او حتی با کار کنه ؟

من تا شجاعت به مقابله با شوهرم در این مورد و به احتمال زیاد از طریق یکی دیگر از روده غم انگیز طلاق. چرا من نوشتن به شما ؟ من حدس می زنم آن را فقط به اعتبار احساسات من – به من بگویید من این را سزاوار نیست. ضمنا من هرگز فریب خورده او را در هر راه. او شما را می خواند ستون هر روز در کاغذ. اگر شما موافقم که 60 سال رسیدن به دختران جوان تر از خود دختران وحشت زده است او ممکن است گوش دادن. اما من نه نگه داشتن نفس من. – Deja Vu در ویسکانسین

عزیز Deja Vu: اگر شما به دنبال برای کسی که به شما بگویم که شوهر خود رفتار وحشت زده است شما باید به جای حق آمده است. رفتار او بسیار وحشت زده است. متن اول با 22 سال از کار باید نوک شما. شما نمی توانید به یک رابطه سالم با کسی که دغدغه با روابط با دیگران است. از آن زمان به حرکت می کند. آن ممکن است شما باعث درد در کوتاه مدت اما در دراز مدت شما می تواند آزادی خود را از یک عمر دروغ و فریب.

آنی عزیز: این است که در پاسخ به "کودک و خسته از قضاوت است." من و همسرم برای ازدواج شده است بیش از 40 سال و انتخاب برای کودکان ندارد. ما بارها و بارها گفته شد که ما تاسف است که تصمیم گیری. من می توانم صادقانه به شما بگویم که ما هیچ تاسف. ما همیشه به مردم گفت که ما خودخواه هستند و می خواهید برای انجام چیزهایی که مردم با کودکان و نوجوانان فقط نمی توانید انتخاب کنید و انجام دهید. تمام کسانی که تا به حال بچه ها – برخی آرزو می کنم آنها تا به حال آنها که بار مالی و روانی که نمی تواند معکوس شود. برخی از لذت یک عمر به گرامی داشتن فرزندان و نوه ها. زمانی که امکان پذیر است, همیشه ارزیابی مجدد موقعیت خود را. اما می دانم که بدون فرزند و موقعیت شما را انتخاب کرده اند می تواند نقطه ای برای شما. – بدون فرزند با هیچ تاسف

عزیز بدون فرزند با هیچ تاسف: من چاپ نامه خود را به طوری که آن را ممکن است به راحتی به هر کسی رو نقد برای داشتن کودکان – هر چند که من موضوع را با شما تماس خودتان را خودخواه. داشتن فرزند از فشار همسالان می شده اند و خودخواه. شما و شوهر شما ساخته شده حق انتخاب برای شماست.

"از من بپرسید هر چیزی: یک سال از مشاوره از آنی عزیز" است در حال حاضر! آنی لین, اولین کتاب های مورد علاقه ستون در عشق و دوستی و خانواده و آداب – در دسترس است به عنوان یک کتاب جلد کاغذی و e-book. بازدید http://www.creatorspublishing.com برای اطلاعات بیشتر.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب