آنی عزیز 7/14 - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

آنی عزیز: من حدس می زنم من نیاز به آورده می شود سال 2020 در یک موضوع از عروسی آداب معاشرت است. من زندگی می کرد

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

آنی عزیز: من حدس می زنم من نیاز به آورده می شود سال 2020 در یک موضوع از عروسی آداب معاشرت است. من زندگی می کردند برای چندین سال در ایالات جنوبی و آن رایج برای تغذیه خانواده خود را قبل از حضور در یک عروسی کباب یا تابع دیگر به ویژه هنگامی که شما تا به حال کودکان است. دلیل است به طوری که همسر و بچه ها نمی خواهد ازدحام غذا میز یا بوفه خط به طور کامل و شرمسار شما.

اخیرا با حضور در یک عروسی که در آن یک زن و مرد متاهل آورده خود را شش تا بچه. علاوه بر این وجود تعداد بی شماری از کودکان دیگر است. وجود اشتها آور و جدول مجموعه , در حالی که عروسی کرده عکس گرفته شدهو کودکان عمل مانند آنها تا به حال خورده در هفته. آنها همچنین زد بازی تگ و به طور کلی عمل کرده مثل این است که یک بازی را به ببینید که چه کسی می تواند بیشتر از جدول. آنها نمی توانید از مواد غذایی و سپس پیدا کردن یک صندلی به حل و فصل کردن و خوردن. 86-year-old man یکی از اعضای خانواده داماد چپ قبل از غذا به عنوان او نگران بود که کسی او را به سقوط!

وجود دارد یک نوار نقدی نیز وجود دارد. من هم سمت چپ در اوایل و من پدر و مادر یکی از افراد ازدواج کرده است. کودکان در حال حاضر در حال اجرا بدون هیچ گونه نظارت والدین و من فکر نمی کنم الکل قرار بود به بهبود وضعیت.

من اشتباه بود فقط به چشم پوشی از hoards از کودکان در حال اجرا را از طریق رقص و بی باک در زیر جداول?

من نمی دانم همه مردم به درخواست آنها برای کنترل کودکان خود را, اما من هم احساس نمی شد جای من – اشتباه جنوبی

عزیز اشتباه جنوبی: من متاسفم که شما تا به حال تجربه آن است. من فکر نمی کنم این مسائل اگر آن 1920 یا 2020 – به کودکان اجازه می دهد برای گرفتن تمام مواد غذایی و اجرا در اطراف به عنوان اگر آن را در زنگ تفریح در یک زمین بازی فوق العاده بی ادب. پدر و مادر خود باید آنها را متوقف کرد و توضیح داد که آنها نیاز به احترام در یک عروسی است و این یک افتخار است برای دعوت به طوری که آنها باید عمل درآمده است.

در حقیقت شما باید گفت: چیزی به پدر و مادر از کودکان – مودبانه و محکم.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن