Dear Abby: مرد زن مرده محتضر راه هایی برای پر کردن جای خالی سمت چپ توسط همسر

DEAR ABBY: همسر گذشت از سرطان تخمدان است. او تنها 48. او شریک زندگی ایده آل برای 28 سال و همه چیز در جهان برای

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

DEAR ABBY: همسر گذشت از سرطان تخمدان است. او تنها 48. او شریک زندگی ایده آل برای 28 سال و همه چیز در جهان برای من. ما هر روز به اشتراک گذاشته و با هم. من هیچ سرگرمی یا دوستان پسر;, همه من همیشه می خواستم با او می شود.

من برای درخواست کمک با غم و اندوه به عنوان وجود دارد بدون گرفتن بیش از آنچه که اتفاق افتاده است. اما من شد تا از لحاظ عاطفی وابسته به او که من خودم را مثل یک معتاد در برداشت. از آنجا که این, من می ترسم من خواهد شد به نظر می رسد جان اگر من حتی صحبت کردن با یک زن دیگر. من نیاز به کسی در زندگی من است. من فقط نمی دانم چگونه از تو خالی به کل دوباره.

لطفا به من کمک کند کشف کردن که چگونه به اجازه کسی می دانم که من می تواند خوب و وفادار شریک بدون حلق آویز نشانه در اطراف گردن من است که می گوید: "از جان گذشته!" — نیاز به کسی

عزیز نیاز: به من اجازه می دهد به ارائه عمیق ترین همدردی با از دست دادن همسر محبوب خود را, اما لطفا همین حالا پرش تفنگ. قبل از جستجو برای یک همسر دیگر این مهم است که شما کشف کردن مرز بین جایی که شما سمت چپ خاموش و همسر خود را آغاز کرد.

در حالی که در نزدیکی شما به اشتراک گذاشته شد و یک هدیه ویژه من مصرانه از شما به خودتان اجازه می دهد زمان برای التیام از این از دست دادن بزرگ. که من یادآوری میکند که شما باید به انزوا. کاملا برعکس. اما به جای جستجو برای کسی که برای پر کردن سوراخ در زندگی خود از آن خواهد بود سالم به شروع به دنبال دوستان است. دوستان آسان به صحبت کردن و از دوستی های عمیق تر روابط توسعه.

کشف فعالیت های که مورد علاقه شما که آیا آنها مربوط به ورزش مداوم خود را, آموزش و پرورش, هنر, کار داوطلبانه. اگر شما گیر کرده است, درخواست برای ارجاع به یک غم و اندوه حمایت از گروه و یا یک درمانگر. شما از طریق این, اما آن را در زمان برای درد فرو نشست. ایمان به قبول آن کند و شما آن را پشیمانی نیست.

DEAR ABBY: نامزد من "جی" 14-year-old daughter شده است که صفحه اصلی-تحصیل در قرنطینه و او حاضر به قرار دادن شلوار در. هنگامی که ما از او بپرسید تا او ناراحت می شود. او ساخته نمی مانند میانگین ، ابی او 5'10" و وزن 200 پوند پس از آن مانند دیدن یک زن در لباس زیر خود را.

من فکر می کنم آن را نامناسب برای یک زن جوان از سن او بود و تمایلی به لباس خودش را به طور کامل و من نمی خواهم به دیدن او می خواهم که هر بار که من به خانه خود را. جی را متوجه نمی کند. او می گوید آن را خسته نمی کند و او مهم نیست که من از او بپرسید برای قرار دادن کوتاه ، من احساس می کنم آن را به جای من در این نقطه به دیکته کردن آنچه که او می پوشد اما من ناراحت کننده است. من نمی دانم اگر من عبور یک خط و یا اگر آن را در حالت عادی به این راه احساس. کمک! — فکر نمی کنم من یک منافق

عزیز نمی: نامزد خود را خوب است با خود دختر لباس در خانه خود را. اگر نامزدی خود برای جی منجر به ازدواج شما خواهد شد زندگی می کنند وجود دارد به طور دائم پس از نظر شما باید محترم شمرده شود. کسی که به "بحث" با نامزد خود را در مورد این واقعیت که او دیگر یک کودک; او تبدیل به یک زن جوان است. فرد برای انجام این کار است ، پیام بهتر خواهد بود که از او به خاطر شما و نه پدر و مادر او و این ممکن است کمک به شما برای جلوگیری از به عنوان "نامادری شریر-به-می شود."

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب