گرگور Chisholm: Ace Hyun-Jin ریو می تواند آخرین چلپ چلوپ جیز آبی را در رایگان-نمایندگی استخر برای برخی از زمان

آبی جیز باید مزه امضای Hyun-Jin ریو برای تا زمانی که ممکن است به دلیل آن ممکن است مدت زمان طولانی قبل از حق را

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

آبی جیز باید مزه امضای Hyun-Jin ریو برای تا زمانی که ممکن است به دلیل آن ممکن است مدت زمان طولانی قبل از حق رای دادن می توانید این نوع splash دوباره در آژانس رایگان.

حقیقت زشت, یکی هیچ کس واقعا می خواهد به بحث در مورد این است که اخیر خرید اینترنتی از COVID-19 همه گیر خواهد شد و به احتمال زیاد در دراز مدت تاثیر در تورنتو توانایی فروش ورزشکاران در این شهرستان است. قانع کننده ستاره ballplayers به راه اندازی فروشگاه در کانادا به اندازه کافی دشوار بود و پس از لیگ اصلی بیس بال اخیرا اجازه ورود به این کشور آن را در مورد برای تبدیل شدن به حتی بیشتر به چالش کشیدن.

در حدود سه ماه Blue Jays مدیر کل راس اتکینز آغاز خواهد شد خارج از فصل وظیفه اضافه کردن استعداد به جوان خود هسته است. با سوراخ هایی در بیرون از محیط و نیاز مداوم برای تبادل امید این بود که ریو — چه کسی سه بار مجاز قابل اجرا بر روی چهار بازدید بیش از 4 2/3 نوبت خود جیز اولین یک 6-4 برنده بیش از خلیج تمپا در شب جمعه — را آغاز و نه پایان تورنتو را صرف ولگردی و قانونی شکنی.

که دیگر احساس واقع گرایانه پس از جیز محروم بودند معافیت اجازه می دهد تا مرزی سفر می کند. وجود دارد شانس coronavirus را تحت کنترل در زمان بیس خارج از فصل آغاز می شود در ماه نوامبر است, اما آن را بسیار بیشتر احتمال دارد که این بیماری باقی خواهد ماند یک تهدید تا زمانی که یک واکسن است که می تواند از یک سال و یا بیشتر به دور است.

که به معنی وجود خواهد داشت فقط به اندازه عدم قطعیت رو به جیز این زمستان عنوان شده است وجود دارد برای چند ماه گذشته است. اضافه کردن رایگان عوامل مانند outfielder جورج, Springer, infielder مارکوس Semien یا right-hander ترور بائر حس می کند بر روی کاغذ اما خوب شانس گرفتن آنها را به ثبت نام با یک تیم که نمی تواند به خانه. برای بچه ها با گزینه های تورنتو یکی از آخرین مکان آنها را به نوبه خود.

Ballpark موضوع جدید است اما بسیاری از چالش های دیگر قبل وجود داشته است. بازیکنان در بازدید از محل باشگاه وانجمن اغلب شنیده می شود شکایت در مورد چگونه همه چیز کار کردن در اینجا. تیم نمی مانند ناراحتی از نیاز به پاک کردن و آداب و رسوم و بازیکنان نمی مانند هزینه رومینگ یا عدم آمریکا کانال های ورزشی در تلویزیون است. حتی نمی توانید آنها آغاز شده در مالیات است.

این محل احساس خارجی به آنها را به دلیل خوب است. با توجه به MLB حدود 72 درصد از تمام بازیکنان در این سال باز روز فهرست اسامی بودند که آمریکا و بسیاری از آنها نیاز به زندگی در اینجا قبل از اینکه آنها متوجه زندگی ما نیست که متفاوت است. این تیم فراهم می کند یک سیستم پشتیبانی برای خانواده ها و حسابداران رسیدگی به کتاب ها; همه بازیکنان نیاز به نگرانی در مورد در حال انجام در این زمینه است. برای بسیاری از این افراد هنگامی که آنها حرکت می کند, مرکز شهر, آن را فقط مانند هر شهر بزرگ اما آنها نیاز به تجربه آن را برای اولین بار.

را علامت Buehrle. هنگامی که او در داد و ستد به جیز در سال 2012 او شد کبود. یکی از دلایلی بود که Marlins گزارش وعده داده بود او را نمی توان منتقل شده است. مقصد هر چند فقط به عنوان بزرگ از یک موضوع است. Buehrle و تیمی سابق A. J. Pierzynski در میان کسانی که با بیشترین شکایات در مورد تورنتو و قدمت آن به روز خود را با جوراب سفید و Buehrle می خواستم چیزی برای انجام با محل.

سپس او تا به حال هیچ چاره ای جز حرکت در اینجا. در عرض چند ماه او آواز این شهر را ستود. او بازیکن جیز را اغلب به نوبه خود به زمانی که یک بازیکن آزاد بود و نگرانی. اگر یک مرد مانند Buehrle می تواند برنده بیش از آنها می تواند بیش از حد. تورنتو مقابل دفتر نیاز به حمایت از کسانی که در ترانشه.

حتی سخت تر خواهد شد برای دریافت پس از چند هفته گذشته است. زمانی که تراویس شاو صحبت کردن در رسانه های اجتماعی مورد قرنطینه اقدامات گرفته شده توسط دولت فدرال کانادا, بازیکنان از سراسر لیگ در زمان اطلاع. دیگر به تورنتو رفت و بدون پیدا کردن یک خانه بیشتر مردم شروع به پرسیدن چی بود.

اگر وجود دارد هر گونه حرکت صعودی یافت می شود این است که جیز' عدم تجربه باید اثبات مفید در این فصل است. تورنتو دارای یکی از جوانترین بازیکن در لیگ و بازیکنان نه چندان دور جدا شده از افراد زیر سن قانونی نباید خیلی مشکل انتقال به Sahlen زمینه در بوفالو. جانباز ballplayers آنهایی که استفاده می شود به قدرت پردازش و امکانات نمی توان به آسانی به لطفا و این احتمال را نمی خواهد طولانی قبل از شکایت از جیز و بازدید از تیم ها شروع به گردش در سراسر لیگ.

همه این زیر یک فصل زمانی که جیز شدند در محراب توسط چند نمایندگی رایگان. تا زمانی که ریو امضا چهار سال قراردادی به ارزش 80 میلیون دلار (ایالات متحده), تورنتو خارج از فصل تعریف شد توسط بچه ها آنها را نمی علامت.

دو چیز وجود دارد که کاهش نگرانی ها از رایگان عوامل: برنده شدن و پول است. اگر تورنتو تبدیل به یک چندساله مدعی بازیکنان خواهد بود تا پوشش به تعقیب یک حلقه. این اتفاق افتاد در 1992-93 به میزان کمتر از آن اتفاق افتاد در 2015-16 و آن را دوباره اتفاق می افتد اما نه برای یک سال دیگر یا دو پایین جاده.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در این میان تنها چیزی که تورنتو می توانیم انجام دهیم این است که حتی پول بیشتر از آنها ممکن است قبل از. اما پس از یک سال از طرفداران خرید بلیط افزایش هزینه های نگه داشتن بازیکنان در جاده ها و هزینه های به روز رسانی بوفالو را ballpark مالکیت ممکن است بیش از حد مشتاق به نوشتن یکی دیگر چک این زمستان.

"وقتی که می آید به هزینه های صنعت جیز آبی, MLB, بازیکنان ما با همه درد و رنج عظیم زیان" Blue Jays جمهور مارک شاپیرو گفت: از این فصل است. "(بوفالو) یک هزینه اضافی است که ما باید متحمل به انجام یک فصل لیگ بیس بال. این تمرکز Blue Jays مالکیت آن را تمرکز من در حال حاضر گرفتن ما در مسیر قهرمانی است و تمرکز ما ... جیز آبی در حال تحمیل اگر نه همه اکثریت هزینه. ما فقط در حال حرکت رو به جلو با تلاش برای انجام یک عمده-لیگ فصل است."

Gregor Chisholm

تاریخ گفتگو

س:

چه شما فکر می کنم جیز' اولین بازی ؟ به اشتراک گذاری افکار خود را:

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن