De Gea اشتباهات دیدن چلسی ضرب و شتم و تو برای رسیدن به جام حذفی نهایی

لندن—حداقل David De Gea بود در امان داشتن یک جمعیت داخل ومبلی شاهد آخرین اشتباهات در منچستر یونایتد هدف است.اس

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

لندن—حداقل David De Gea بود در امان داشتن یک جمعیت داخل ومبلی شاهد آخرین اشتباهات در منچستر یونایتد هدف است.

استعداد اهداف به ضرب و شتم ایالات 3-1 روز یکشنبه چلسی خواهد بود بازگشت به استادیوم ملی در اوت. 1 به صورت آرسنال در لندن FA Cup final.

De Gea اولین اشتباه در آمد 11 دقیقه از نیمه اول زمان توقف. آرسنال را نزدیک برد استادانه لمسی از کسر Azpilicueta را عبور دادند به خود هدف De Gea.

ایران که بود را لرزاند توسط اریک بیللی در بیمارستان بستری, با, نیمه اول ضربه به سر, بازگشت به زمینه های اولیه برای شروع نیمه دوم اما فقط به عنوان درهم و برهم است.

غواصی خود را به سمت چپ De Gea اجازه ماسون کوه بلند-محدوده اعتصاب از طریق دستکش خود را. وجود مشترک ایران و مجرمیت برای 46 دقیقه هدف از براندون ویلیامز به توپ دور در اطراف خط نیمه راه با یک نابجا و تصویب است که کوه را تصرف کردند ،

"دیوید می داند که او باید نجات داد گل دوم اما که اکنون انجام می شود" ایالات مدیر Ole Gunnar Solskjær گفت. "این سخت است برای یک دروازه بان را جبران جدا از دیوید ساخت دو یا سه فوق العاده صرفه جویی پس از.

"اما شما ببینید براندون ... احتمالا احساس می کند کمی مسئول و بقیه نیمه او کاملا برجسته است."

آن را خلاصه تا ایالات بدبختی که گل سوم در 74 آمد از کاپیتان هری مگوایر به طور تصادفی چرخش توپ گذشته De Gea در نزدیکی پست زمانی که تحت فشار از چلسی را آنتونیو رودیگر.

معمولا سرجیو رومرو نقش در هدف یونایتد در جام حذفی. De Gea نشده بود در این رقابت ها پس از 2018 نهایی زمانی که چلسی ضرب و شتم ایران.

با سه سال باقی مانده بر De Gea قرارداد ایالات دارای یک سردرگمی بیش از آینده یکی از بالاترین پرداخت بازیکن بود که یک بار به عنوان یکی از برتر جهان دروازه بان.

ایران می تواند به طوری که اغلب تکیه بر برنده شدن در یک مجازات است. اما حتی درآمد 19 نقطه پنالتی فصل — تبدیل توسط برونو فرناندز در 85 پس از آنتونی رزمی بود خراب توسط کلوم Hudson-Odoi — نمی تواند جرقه دیر باز گشت.

به این معنی فرانک لمپارد اولین فصل چلسی به عنوان مدیر به پایان خواهد رسید با یک جام. از آن خواهد شد سخت تر مسیر به یک دوم نهایی در ماه اوت با چلسی انتهایی 3-0 به بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا دور 16.

"ما نمی خواهید برای دریافت بیش از حد جلوتر از خود گفت:" لمپارد که برنده جام حذفی چهار بار به عنوان یک بازیکن چلسی. "اما ما قطعا می توانید لذت بردن از عملکرد و نتیجه."

در این بیماری همه گیر-تاخیر در نتیجه برای فصل که مانع از طرفداران حضور در بازی ها Solskjaer نیز تعقیب قاره شکوه از طریق لیگ اروپا با ایالات.

چلسی و یونایتد خواهد بود به امید امن لیگ قهرمانان نقاط در آینده هفته پایانی لیگ برتر فصل — و نمی توان با تکیه بر برنده شدن در مسابقات قاره به واجد شرایط.

لستر سقوط

لستر را 3-0 از دست دادن در تاتنهام در لیگ برتر روز یکشنبه به معنی 2016 قهرمانان خطر انداختن از بالای چهار بعد از بودن وجود دارد از ماه سپتامبر است.

پنجم ایالات باقی مانده است و تنها در پشت لستر در تفاضل گل است و یک بازی در دست در برابر وستهام در روز چهارشنبه قبل از بازی برندان راجرز طرف در روز یکشنبه.

چلسی یک نقطه جلوتر از لستر رفتن به بازی روز چهارشنبه در تازه تاج گذاری قهرمان لیورپول و یکشنبه آخر در برابر ولورهمپتون.

کین دو

تاتنهام به پیروزی لستر امن شد توسط هری کین راه اندازی درب بازکن قبل از تور دو بار به چوب خط حساب خود را به 23 گل در این آسیب محدود شود.

تاتنهام که نقل مکان کرد تا به مکان ششم در تعقیب آن یک بیستم لیگ برتر جای گرفت و سرب در ششمین دقیقه پس از Son Heung-min زد روی کین را قبل از ارسال در یک شات است که منحرف شد در توسط جیمز جاستین.

لوکاس مورا در بازی کین برای کم پایان در 37 و برزیل راه اندازی این مهاجم دوباره سه دقیقه بعد برای یک شات فر به گوشه ای دور.

سقوط

بورنموث در سقوط مشکل پس از اینکه مورد ضرب و شتم 2-0 توسط ساوتهمپتون باقی مانده در آینده-از-جای گذشته است.

بورنموث است سه نقطه زیر 17-محل واتفورد با تفاضل گل پایین تر و داشتن یک بازی بیشتر پیش از آخر هفته آینده را آخر فصل در اورتون.

انتهایی به مهدی سیدصالحی' درب بازکن, Bournemouth فکر کردم آن را به حال یک نقطه امن در نیمه دوم توقف هنگامی که. اما سام Surridge هدف این بود که رد ور برای آفساید در برابر کلوم ویلسون.

و بورنموث سرخوردگی مرکب در نهمین دقیقه از زمان توقف توسط ساوتهمپتون جایگزین Che Adams دوم به ثمر رساند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن