DC رنگ سیاه زندگی موضوع نقاشی دیواری در نزدیکی کاخ سفید

توسط بن فاکسواشنگتن (AP) — شهر کارگران و فعالان رنگ کلمات سیاه موضوع زندگی در رنگ زرد روشن حروف در خیابان منته

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

توسط بن فاکس

واشنگتن (AP) — شهر کارگران و فعالان رنگ کلمات سیاه موضوع زندگی در رنگ زرد روشن حروف در خیابان منتهی به کاخ سفید بسیار قابل مشاهده نشانه ای از ناحیه کلمبیا را در آغوش یک جنبش اعتراضی که قرار است در تقابل با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

سی شهردار موریل Bowser خود توییتی تصویری هوایی از نقاشی دیواری در مدت کوتاهی پس از آن تکمیل شد جمعه. نامه ها و یک تصویر از این شهر پرچم کشش در سراسر 16th Street برای دو بلوک به پایان فقط قبل از کلیسا که در آن تهمت صحنه یک عکس-op پس از فدرال افسران زور پاک مسالمت آمیز تظاهرات را به راه را برای رئیس جمهور و همراهان وی.

"این بخش از 16 خیابان در مقابل کاخ سفید در حال حاضر رسما 'Black Lives Matter پلازا'" Bowser خود توییتی. سیاه و سفید امضا قرار داده شد تا به علامت تغییر دهید.

کاخ سفید تا به حال هیچ نظر.

Bowser خود در حمایت از این پروژه به شرح زیر لفظی درگیری با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بیش از این در واکنش به اعتراضات به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. Bowser خود را در مورد شکایت سنگین دست فدرال و پاسخ نامیده می شود برای حذف از خارج از کشور سرباز گارد ملی. او می گوید تفاوت های خود را برجسته نیاز به دی سی به یک دولت و کنترل بیشتر بر امور داخلی خود.

در روز پنج شنبه به عنوان اعتراض تبدیل شده, صلح آمیز, او به پایان رسید منع رفت و آمد اعمال شده پس از مردم آسیب دیده ساختمان ها و شکست را به کسب و کار بیش از آخر هفته و شنبه.

شهردار نیز توییتی نامه ای از مجلس نانسی پلوسی نوشت که رئیس جمهور به بیان زنگ که مسالمت آمیز معترضان مواجه شدن با شدت مسلح فدرال عوامل و افسران بسیاری از آنها با هویت ها و سازمان های پنهان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن