تورنتو FC قطار در BMO زمینه برای اولین بار پس از همه گیر جهانی مستند

تورنتو FC بود در مورد قطار در BMO زمینه در مارس 12 جلسه و پس از آن فصل بود به طور ناگهانی متوقف شد.در شب جمعه

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

تورنتو FC بود در مورد قطار در BMO زمینه در مارس 12 جلسه و پس از آن فصل بود به طور ناگهانی متوقف شد.

در شب جمعه 106 روز بعد آنها بازگشت و برای اولین بار تمرین در ورزشگاه خانگی خود از جهانی همه گیر زمین لیگ برتر فوتبال متوقف شد.

"و ما به عقب" 20 ساله مدافع Rocco رومئو توییتی شنبه.

"سلام BMO زمینه" هافبک/مهاجم Tsubasa Endoh اضافه شده است.

"خوب می شود در این زمینه" مدافع کریس Mavinga گفت.

"نزدیک شدن" بازیکن Jonathan Osorio نوشت.

تورنتو در حال آماده سازی برای لیگ بازگشته است مسابقات اجرا می شود که از 8 ژوئیه-اوت. 11 در دیزنی جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در اورلاندو فلوریدا., منطقه است.

یک سخنگوی باشگاه گفت: این تیم تا به حال تصمیم به آموزش در BMO زمینه به جای آن در شمال تورنتو مرکز آموزش گرفتن در یک شب تمرین در ورزشگاه تنظیمات پیش از جام جهانی به سبک مسابقات

تورنتو را برمی گرداند به عمل جولای 10 در مقابل دی سی یونایتد در یک بازی که در آغاز در 8 p. m. ET. دو تا از آن سه گروه بازی های شب شروع می شود.

تورنتو کشیده شده در یک گروه دی سی ایالات مونترال تاثیر و انقلاب جدید انگلستان است که برنامه ریزی شده به منشور به فلوریدا جمعه بعدی.

ضربه زدن به یک توپ در مورد خالی BMO زمینه می تواند مقدمه ای برای بعد از آن در فصل اگر تیم از سرگیری بازی در بازار به خانه خود.

این باشگاه منتشر شد یک فیلم کوتاه و برخی از عکس ها بعد از ظهر روز شنبه نشان BMO زمینه جلسه. تحت MLS قوانین حاکم بر بازگشت به آموزش در طول همه گیر COVID-19 عصر شیوه ها بسته به رسانه ها.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

MLS شده از بازی به حالت تعلیق در آمد دو هفته به این فصل است. تورنتو بسته خود را باز فصل 2-2 در سن خوزه در فوریه. 29 قبل از شکست در بازدید از New York City FC 1-0 در مارس 7.

پس لیگ و دولت های محلی پروتکل TFC بازگشت به آموزش به تدریج شروع با داوطلبانه جلسات فردی در مارس 11, کوچک-جلسات گروه در ژوئن 1 و کامل-آموزش تیم در 15 ژوئن.

آخرین مطالب