دامین Cox: Michael Jordan ممکن را انتخاب کرده اند به چوب به ورزش است اما LeBron James تصمیم به مانند مایک

زمان های مختلف. افراد مختلف است. نیت های مختلف.عشق ما را به مقایسه استعدادهای ورزشکاران از دوره های مختلف — Ro

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

زمان های مختلف. افراد مختلف است. نیت های مختلف.

عشق ما را به مقایسه استعدادهای ورزشکاران از دوره های مختلف — Rocket Richard یا مایک متمایل به ریاست مابی, وارن ماه یا داگ Flutie, Yogi Berra یا جانی نیمکت — اما آن را پیچیده تر می شود وقتی که مقایسه سرمایه گذاری در خارج از عرصه ورزشی. سیاست و اعتقادات مذهبی و فعالیت های اجتماعی را برای خائنانه زمین هنگامی که ما سعی می کنیم به مقایسه ورزشکاران به عنوان افرادی که انتخاب می کنید و یا را انتخاب کنید برای استفاده از شهرت خود را به عنوان یک پلت فرم.

ما را دیده اند که در این هفته. Netflix شده است به آرامی نورد "آخرین رقص" داستان از سال 1998 شیکاگو بولز و مردم دوست شده است که در پشت صحنه سرایی و داخل حساب که NBA باشگاه.

در مرکز آن همه به طور طبیعی توسط مایکل جردن. قسمت 5 منتشر شده در این هفته برخورد با تمایل عمومی به استفاده از شهرت خود برای پیشبرد غیر بسکتبال دستور کار است. خود را بدنام "جمهوری خواهان خرید کفش بیش از حد" نقل قول منسوب به او هنگامی که او کاهش یافته است به یک آفریقایی-آمریکایی در انتخابات ریاست جمهوری بحث برانگیز سال 1990 کارولینای شمالی به نژاد مورد بحث بود در ظهر.

"من فکر نمی کنم که بیانیه باید اصلاح شود چرا که من در آن گفت: در بذله گویی" اردن گفت: در این مستند. او بعدها در مورد فعالیت یک ورزشکار مانند محمد علی. "من ستایش محمد علی برای ایستادن برای آنچه به اعتقاد او در" اردن گفت. "اما من هرگز خودم را به عنوان یک فعال. من خودم را به عنوان یک بازیکن بسکتبال است.

"من یک سیاستمدار زمانی که من در بازی من ، من با تمرکز بر هنر و صنعت است. این بود که خودخواه ؟ احتمالا."

یکی از معدود بازیکنان بسکتبال برای همیشه مقایسه Jordan, LeBron James, لس آنجلس لیکرز نشان داد دوباره این هفته که او انتخاب کرده است یک دور مسیر متفاوت است.

جیمز با استفاده از حساب توییتر خود را که 45.9 میلیون پیروان به صحبت کردن در شوت تکان دهنده از یک غیر مسلح, 25 ساله در گرجستان است. تصویری پدید آمده در این هفته از Feb. 23 حادثه در آن Ahmaud Arbery دویدن از طریق یک آتلانتا-منطقه محله هنگامی که او مواجه با 64 ساله سابق پلیس و پسرش هر دو مردان سفید. یک درگیری در گرفت و Arbery سقوط کرد و درگذشت, پس از اصابت یک انفجار تفنگ ساچمهای.

خانواده مرده جوانان آن را به نام "مدرن مجازات." جیمز بود که به وضوح خشم و نمی عقب نگه دارید.

"ما به معنای واقعی کلمه شکار روزمره! هر وقت ما پا در خارج از راحتی از خانه ما! نمی تواند حتی برای یک لعنت تنه زدن مرد! مانند تکواندو مرد شوخی می کنی?!?!?!?!?!? هیچ مردی fr شوخی می کنی!!!!! من متاسفم Ahmaud (بقیه در بهشت) و نماز من و نعمت های ارسال شده به آسمانها بالا به خانواده خود!! #StayWoke #ProfiledCauseWeAreSimplyBlack "

اتهامات را گذاشته نشده است در ارتباط با Arbery مرگ اگر چه محلی دادستان منطقه در حال حاضر می گوید که او می خواهد به ارسال پرونده به هیات منصفه به عنوان به زودی به عنوان یکی می تواند تشکیل میان coronavirus بحران است.

James' نظرات هیچ چیز جدید برای او. او بخشی از یک 2012 NBA در اعتراض به بحث تیراندازی مرگ فلوریدا نوجوان Trayvon مارتین و او همواره صریح در امور خشونت علیه آمریکایی های آفریقایی تبار و نژاد پرستی. زمانی که در لس آنجلس کلیپرز صاحب دونالد استرلینگ گرفتار شد ساخت نژادپرستانه اظهارات جیمز گفت: او تعلق ندارد در NBA و به زودی پس از استرلینگ ممنوع شد, برای زندگی است.

"من احساس می کنم من خواستار اینجا می رود بالا بسکتبال ... من یک مسئولیت به رهبری" جیمز نوشت: در اول شخص مقاله منتشر شده در ورزش نشان داده شده در 2014.

چهار سال بعد در یک مصاحبه با ESPN.com او گفت: "در پایان روز زمانی که من تصمیم من برای رفتن به شروع به صحبت کردن و دادن یک f--- در مورد واکنش و یا اگر آن را بر من تمام طرز فکر را در مورد من نیست. من محبوبیت پایین رفت. اما در پایان روز, من در حقیقت برای بسیاری از کودکان و نوجوانان و بسیاری از مردم متفاوت بود گسترده تر از خودم."

پس از او ساخته شده است اظهارات انتقادی در مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همان سال James پاره پاره شد توسط ننگین فاکس نیوز, مفسر, Laura Ingraham برای فاقد هوش و گفت: "خفه شو و دریبل."

جیمز به عنوان او تبدیل شده سفارشی در پاسخ به زور. "ما قطعا نمی خفه شو و دریبل," او گفت:. "من قطعا این کار را نکنید. منظورم بیش از حد به جامعه است. منظورم بیش از حد به جوانان است. منظور من بیش از حد برای بسیاری از بچه ها که احساس می کنند لازم نیست که یک راه و آنها نیاز به کسی برای کمک به آنها از وضعیت آنها هستیم."

اردن و جیمز نمی تواند را انتخاب کرده اند به استفاده از شهرت خود را بیشتر متفاوت است. انتخاب های خود را صحبت می کنند به پیشینه خود طبایع اولویت ها و تجارب در حالی که زندگی افراد مشهور وجود غنی آفریقایی-آمریکایی ورزشکاران است.

"هر آفریقایی-آمریکایی در این جامعه است که می بیند موفقیت قابل توجهی دارای اضافه بار" رئیس جمهور سابق ایالات متحده, باراک اوباما گفت: "آخرین رقص." "و بسیاری از اوقات امریکا بسیار سریع را در آغوش مایکل جردن یا اپرا وینفری یا باراک اوباما تا زمانی که آن را قابل درک است که شما نمی توانید بیش از حد بحث در اطراف مسائل گسترده تر از عدالت اجتماعی است."

صحبت کردن یک کسب و کار مخاطره آمیز به عنوان جیمز متوجه اواخر سال گذشته زمانی که او به waded NBA چین جنجال. آنچه ممکن است به نظر می رسد مانند شجاع عمومی به مواضع برخی نیز می توان به عنوان احمقانه یا معکوس توسط دیگران است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

جیمز به این فضا است که دقیقا آنچه که ما باید در این زمان آشفته. Khezri, بیش از حد. این مردان بي پروا به چوب گردن خود را در اصل.

اردن با این حال به رسمیت شناخته شده بود که آنچه او می خواست می شود و او نیز به طور غریزی درک بسیاری از دنبال ورزش برای جلوگیری از پیچیده سیاسی و اجتماعی مجادلات. او تصمیم گرفت تا بیشتر شبیه Wayne Gretzky. فوق العاده سفیر خود را ورزش. توقف کامل است.

این ورزشکاران با زندگی می کنند زندگی خود را انتخاب کند. آنها هستند که باید برای نگاه در آینه هر روز و مانند آنچه آنها را ببینید.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب