اتهامات: مرد زدم زن بیهوش در, St. Paul قبل از فرار با نوزاد خود را

یک مرد زدم یک زن بیهوش در, St. Paul قبل از خروج با خود نوزاد دختر, تنظیم کردن یک جستجو برای آنها با توجه به شک

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

یک مرد زدم یک زن بیهوش در, St. Paul قبل از خروج با خود نوزاد دختر, تنظیم کردن یک جستجو برای آنها با توجه به شکایت کیفری.

پس از حمله جمعه شب پلیس در تلاش برای پیدا کردن جمال Lamarr جونز و 7 ماهه. آنها صادر شده و از دست رفته افراد هشدار پنج شنبه و ناشناخته نر کاهش یافته است نوزاد در میننتنکا مراقبت فوری درمانگاه پنج شنبه شب. او آسیبی نرساند و پیوست شد ،

جمال Lamarr جونز (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

پلیس روز جمعه گفت که آنها همچنان به دنبال جونز, 21, از, St. Paul. سنت پل شهرستان دفتر دادستان اتهام او روز شنبه با حمله های داخلی و وسیله – به قصد صدمه بزند. پرونده جونز سوم حمله های داخلی حادثه مربوط به زن در بیش از یک ماه است.

جدید شکایت کیفری می دهد به شرح زیر حساب:

افسران در پاسخ به این منطقه از توماس خیابان و دیل روز چهارشنبه حدود 8:55 p. m. آنها دریافتند 20 سال گریه کردن قاه. او گزارش داد که جونز ناراحت شد زمانی که او نمی خواست او را به ترک خود که شب.

جونز "آنقدر عصبانی است که او شروع به مشت زدن به او را در سراسر بدن او را با مشت بسته" این شکایت گفت. او "به زمین افتاد و (جونز) شروع به کوبیدن سر خود را خاموش کف اتاق نشیمن برای حدود سه دقیقه باعث او را به رفتن ناخودآگاه."

او نمی دانست که چگونه او را بیهوش بود اما جونز و دختر او رفته بودند هنگامی که او آمد.

پلیس را دیدم زن تا به حال علائم و کبودی بر روی گردن و بازوها. او گزارش داد که خیلی می ترسم از جونز گفت که او intimidates را تهدید می کند و یا او را ضرب و جرح و سوء استفاده بدتر شده است.

دادستان شارژ جونز با حمله های داخلی در حوادث از 18 مه و ژوئن 12. او را متهم به پرتاب به زمین چند بار در ماه مه و اوایل ماه ژوئن مشت خود را حداقل هشت بار و گرفتن او توسط گلو.

هیچ وکیل ذکر شده بود برای جونز در دادگاه فایل های.

آخرین مطالب