CaughtOvgard: هر چیزی می رود در خصوصی خانواده مزرعه برکه - Fri, 03 Jul 2020 PST

من مطمئن هستم که من می خواهم بچه ها. آخه من عاشق بچه ها و من واقعا لذت بردن از این فرصت را به آنها آموزش برای

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

من مطمئن هستم که من می خواهم بچه ها. آخه من عاشق بچه ها و من واقعا لذت بردن از این فرصت را به آنها آموزش برای زندگی, اما من مطمئن هستم که من باید تمایل به فدا کردن همه چیز در آن طول می کشد به عنوان یک پدر می باشد.

که گفت:, من عاشق بودن لذت عمو. من واقعا انجام دهد. فرصتی برای نشستن و بازی هر بازی یک بچه پخته شده است تا در تخیل خود تجدید روح من می دهد و من یک اجاره نامه های جدید در زندگی است. من می خنده و گریه و تجربه خودم در حال حاضر به طور کامل به عنوان بچه ها فقط مرتب کردن بر اساس است که قدرت شما را به رها کردن همه چیز و پیوستن به جهان خود را. من فقط وجود دارد به عنوان potholder به مطمئن شوید که آنها می تواند اداره کند هر آنچه که آنها پخته شده بدون گرفتن سوخته است.

در مناسبت تخیل نیاز دارد چیزی را به آن هدایت و چند چیز می توانید ضبط یک تخیل کودک کاملا مانند ماهیگیری.

امور خانواده

هر چند من یک تن از بستگان خانواده بزرگتر است هنوز.

برادر من گیب, عروسی, کون بزرگ Salutregui و من بلافاصله آن را با ضربه خانواده اش. هنگامی که من تا به حال شانس به تصویب از طریق بویز در راه شرق برای این تابستان سفر جاده, پدر و مادر او, J. B. و الیسا ارائه شده به من اجازه اقامت.

این Salutreguis هستند واقعا سخاوتمندانه مردم و آنها تغذیه من شام کمک به سفر من در روش های متعدد و سپس برنامه ریزی یک سفر ماهیگیری به یک مزرعه خصوصی برکه در حالی که من وجود دارد.

من تصویر راکد حوض کوچک فشرد با علف های هرز. هنگامی که ما کشیده تا به یک زرق و برق دار, بهار-تغذیه برکه چندین هکتار در اندازه و ساختار من بود.

J. B., پسرش قدیمی ترین, Jace و Jace را Jex (7 سال) اجازه دهید من تگ به این گوهر پنهان آنها می خواهم مدت طولانی به حال دسترسی به, اما به ندرت صید. J. B. و Jace اجرا JBS مزایده با هم سرد بود به دیدن دو نفر خوب کار کرد و بازی خوبی هم بیش از حد.

ما راه می رفت و بلافاصله دیدم bluegills معلق بالاتر از علف های هرز بنابراین ما قرار داده کوچک دستگاه baited آنها را با یک قطعه از کرم و اجازه Jex مجموعه به کار ما نشان میدهد که چگونه به گرفتن محکم کمی بچه ها. Bluegills – به خصوص bluegills – هرگز نا امید و ما رو بیشتر از 10 اینچ کلاس bluegills از ما می تواند تعداد قبل از Jace و J. B. شروع به صحبت در مورد باس است که ما به وضوح می تواند از طریق 10 یا 15 پا و شفاف از آب است.

هر چند ما سعی در متقاعد کردن او Jex نمی برخواهد داشت با او چند ماهی در دست, پس ما آنها برگزار شد. او لبخند زد گسترده ای به عنوان ما جامعی چند عکس.

در بین ابتلا به bluegills گرفتن عکس و به اشتراک گذاری داستان من فرار را به قرار دادن در یک اندازه بزرگتر Plopper (آسان-به-ماهی ، topwater فریب) به گرفتن برخی از باس. من گرفتار خودم. یک قلاب به خاک سپرده خود را تا ساق پا در انگشت شست من زمانی که من سعی کردم به عجله بازگشت به خدمه و من گرفتار فریب بر لب از درب عقب اتومبیل. من محافظ جوان Jex از خشونت به عنوان من خودم آماده بیرون کشیده و خاردار نقطه با انبردست. آن بزرگ نیست, اما آن را نمی ضربه استخوان یا تاندون بنابراین من شمارش خودم را خوش شانس به عنوان ما سعی کردیم به شکل باس با محدود باس آرسنال داشتیم.

هر چیزی می رود

وقتی J. B. و Jace دو برابر شده تا در bluegills و ذکر شده که باس بودند پس آنها را در آن به من رسید: این که خصوصی آب.

هنگامی که شما ضربه زدن به رشته کوه های راکی تقریبا هر دولت اجازه می دهد تا استفاده از طعمه زنده اما تکه کوچک از بهشت ما تماس West Coast به طور معمول در آب. اما این خصوصی آب به طور کامل قطع از هر مکان آبراه نگردند و توسط صاحب ملک. در استخر خصوصی نیست و اداره سازمان های دولتی هر چیزی می رود.

با یک میله من قرار داده در میکرو دکل و کوچک bluegill.

در یکی دیگر از میله های من گره خورده 1/0 دایره قلاب به من رهبر با هیچ وزن و یا چرخش قلاب نیم دلار به اندازه bluegill و پرتاب آن را. تقریبا بلافاصله من به تماشای یک باس آمده از عمق و بلعیدن آن است. این مورد با من طعمه و آموزش و پرورش به عنوان قلاب ظهور کرد اما پس از آن هر کس تا به حال دیده می شود صحنه گشوده شد و رو خیلی بهتر از من باس بوده است.

ما به نوبت در زمان ابتلا به کوچک bluegills و خیساندن زنده طعمه تا هر کس تا به حال چند محترم باس. تماشای Jex نبرد ماهی در اندازه کامل میله بود و او به سرعت از آن آویزان.

در پایان شب Jex شد برگزاری ماهی مانند یک حرفه ای, انگشت شست در دهان با دست دیگر حمایت از وزن ماهی است. دیدن او بارها و بارها فکر می کنم در مورد اینکه آیا ماهی را نیش او را از طریق چند ظاهری و در نهایت غلبه بر ترس خود را به من لبخند.

اعتماد به نفس خود را رشد بیش از حد. هر چند ما می شده است hooking تا ماهی و اجازه Jex مبارزه با آنها را قبلا در این شب به زمان Jace و من بسته بندی شده تا دنده ما شنیده J. B. تماس با ما ، Jex بود رو باس همه خود را در مبارزه از آن به ساحل و مطرح برای یک تصویر با پدر و پدر بزرگ. سپس او پیروزمندانه راه می رفت به آب و اجازه دهید آن را برو.

من نمی دانم شاید من درخواست تجدید نظر از پدری.

در ادامه مطلب به صورت رایگان در caughtovgard.com; دنبال در Instagram و Fishbrain @lukeovgard; تماس با ما luke.ovgard@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب